Gjest carmabell Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 \Er det noen som har noen anbefalinger til noe jeg kan blande den ut med? Det sto bak på flasken at man kan bland den ut med brus, men hvilken i så fall? Jeg drikker vanligvis vin, så har ikke så særlig peiling på det her.
Gjest carmabell Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hva er det? Anonymkode: 9f63a...3d4 Denne: https://www.google.no/search?q=sur+fisk+jordbær&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjXzfDflYPTAhUCiCwKHRCNBrsQ_AUIBigB&biw=1600&bih=794#imgrc=4HlLyoxd4J7GcM: Det er en shot. Smaker veldig likt som de røde dropsene som er fiskeformet fra BonBon.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #4 Skrevet 1. april 2017 Sur fisk jordbær? Say what? Er det en drinkmix? Vilni så fall anbefale å blande ut i en nøytral smak, farris, 7-up osv Anonymkode: 5816e...2bc 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #5 Skrevet 1. april 2017 Nå så jeg linken din, den der kan du enten drikke som shot eller blande ut i smaksnøytral brus Anonymkode: 5816e...2bc 1
Gjest carmabell Skrevet 1. april 2017 #7 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå så jeg linken din, den der kan du enten drikke som shot eller blande ut i smaksnøytral brus Anonymkode: 5816e...2bc Bruker den jo selvfølgelig som shot også, men vil ikke sitte og shotte hele kvelden Takk, da prøver jeg det!
Gjest Mayana Skrevet 1. april 2017 #8 Skrevet 1. april 2017 16 minutter siden, carmabell skrev: Denne: https://www.google.no/search?q=sur+fisk+jordbær&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjXzfDflYPTAhUCiCwKHRCNBrsQ_AUIBigB&biw=1600&bih=794#imgrc=4HlLyoxd4J7GcM: Det er en shot. Smaker veldig likt som de røde dropsene som er fiskeformet fra BonBon. Åååja.. det har jeg hørt om. Sikkert godt
Gjest Supersol Skrevet 1. april 2017 #9 Skrevet 1. april 2017 Nam! Dette må jeg prøve en gang ,selv om jeg stort sett bare drikker øl og hvitvin.
Gjest carmabell Skrevet 3. april 2017 #11 Skrevet 3. april 2017 Det ble veldig godt! Blandet den ut med sprite zero, da den er ganske søt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå