Gå til innhold

Tips til aprilsnarr ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal ha lillesøster på 13 år på overnatting i dag. Sitter å pønsker ut en god aprilsnarr, men kreativiteten er så som så...

Den eneste spøken jeg kommer på er å lure hun med at vår mor har blitt gravid med sin nye kjæreste.. Det kan jeg tenke meg er katastrofe i hennes hode. Men det er jo en utbrukt spøk, og sikkert lite troverdig ettersom mor nærmere seg 50 😂 

Har noen blitt lurt i dag, eller har planer om å lure noen? Tar i mot tips med STOR takk! 

Anonymkode: 91af3...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Graviditeter skal en aldri tøyse med

Anonymkode: 45339...e62

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, dette er absolutt ikke en grei spøk. Som personen over nevnte skal du aldri tulle med graviditet, brann, død og andre farlige/vanskelige hendelser. Trodde du var litt mer moden, og tenkte litt lenger enn nesetippen din ts. 

Anonymkode: aae33...c61

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Graviditeter skal en aldri tøyse med

Anonymkode: 45339...e62

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dette er absolutt ikke en grei spøk. Som personen over nevnte skal du aldri tulle med graviditet, brann, død og andre farlige/vanskelige hendelser. Trodde du var litt mer moden, og tenkte litt lenger enn nesetippen din ts. 

Anonymkode: aae33...c61

Utdyp gjerne hvorfor man ikke kan lage en aprilsnarr ut av det. Brann, død, traumatiske eller ømfintlige temaer er forståelig? men graviditet har folk spøket ofte med uten at det ble noe stress av det.

Anonymkode: 2080f...eea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan si at det løper en geit rundt bygget og ta med lillesøsteren din til å løpe etter den 

Anonymkode: 6c888...555

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Pippien skrev:

Pakk inn brokkoli eller andre grønnsaker som godteri😀

Hehe ja, gå og kjøp en godtepose og fyll den med noe digg. Etterpå letter du godteriet i et annet sted, mens du fyller godteposen med oppkuttede grønnsaker. 

Anonymkode: 6c888...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, Herr Heftig skrev:

Fortell henne at hun er adoptert

Uff!  Hun er jo faktisk ikke biologisk datter av min mor, men det vet hun heldigvis. 😂

Anonymkode: 91af3...96c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent nå, men jeg puttet tannkrem i oreokjeks og lurte ungene. Eldste gikk til og med på den to ganger enda hun da egentlig visste at det var tannkrem i kjeksen. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...