AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 Var nettopp i butikken. Der var det masse barn som var med foreldre for å handle inn mat til helgen. Barne fyker rundt, griner, skriker og hyler, og bare lager et leven uten like. Hvorfor gidder folk få barn? Kan de ikke heller få seg katt? Anonymkode: 6e4db...732 16
Gjest Winza Skrevet 1. april 2017 #2 Skrevet 1. april 2017 Du var barn selv en gang og der var helt sikkert andre voksne som tenkte det samme om deg, det er slik barn er. Får man ikke barn vil menneskeheten dø ut
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 Fordi folk vil spre sine verdiløse gener videre.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #4 Skrevet 1. april 2017 Barn er viktige. Hvorfor folk gidder å ha partner sliter jeg mer med å forstå. Anonymkode: 6b66f...579 7
Gjest Winza Skrevet 1. april 2017 #5 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Balian de Ibelin skrev: Fordi folk vil spre sine verdiløse gener videre. Stått opp på feil siden av sengen i dag?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #6 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev: Fordi folk vil spre sine verdiløse gener videre. Vi er heldigvis alle like verdiløse Anonymkode: abad9...f9a 1
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 1. april 2017 #7 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Stått opp på feil siden av sengen i dag? Nei jeg står alltid opp på samme side av sengen vær morgen.
SnuskeLuska Skrevet 1. april 2017 #8 Skrevet 1. april 2017 Skjønner heller ikke at folk gidder, men det er jo mye annet folk gjør som jeg ikke ser vitsen med. De fleste som får barn tenker nok sikkert det samme om meg og mine livsvalg. 2
Gjest Regn Skrevet 1. april 2017 #9 Skrevet 1. april 2017 V har valgt barn bort, men v forstår godt at noen ønsker seg unger.
Cuntzilla Skrevet 1. april 2017 #10 Skrevet 1. april 2017 Skjønner at andre vil ha, selv om jeg personlig er så allergisk mot barn at jeg helst unngår større dagligvarebutikker på lørdag formiddag 11
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #11 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Cuntzilla skrev: Skjønner at andre vil ha, selv om jeg personlig er så allergisk mot barn at jeg helst unngår større dagligvarebutikker på lørdag formiddag Forsov meg. Anonymkode: 6e4db...732 1
Cuntzilla Skrevet 1. april 2017 #12 Skrevet 1. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forsov meg. Anonymkode: 6e4db...732 Haha. Kjent problem. Jeg skulle egentlig på IKEA i går, men så endte jeg selvsagt med å gå på en liten snurr i stedet. Så nå må jeg ta det på mandag heller, for det er bare ikke et aktuelt alternativ å dra på IKEA lørdag formiddag når butikken forvandles til barnehagen fra helvete. Du kommer til å like denne reklamen forresten, om du ikke har sett den før: 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #13 Skrevet 1. april 2017 2 minutter siden, Cuntzilla skrev: Haha. Kjent problem. Jeg skulle egentlig på IKEA i går, men så endte jeg selvsagt med å gå på en liten snurr i stedet. Så nå må jeg ta det på mandag heller, for det er bare ikke et aktuelt alternativ å dra på IKEA lørdag formiddag når butikken forvandles til barnehagen fra helvete. Du kommer til å like denne reklamen forresten, om du ikke har sett den før: Bestill på IKEA's nettsider i stedet, problem løst Anonymkode: 2bfa1...172
Cuntzilla Skrevet 1. april 2017 #14 Skrevet 1. april 2017 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bestill på IKEA's nettsider i stedet, problem løst Anonymkode: 2bfa1...172 Liker å gå på IKEA jeg, er en av mine favorittbutikker Bare ikke kl 13 på lørdag, da forvandles det til verdens verste sted. Alle andre dager etter kl. 21 er det gull. Nettbutikken er helt OK og jeg har brukt den, men da drar jeg jo også og glor på møbelet først. Men det er ikke den samme deilige IKEA-kjøpsopplevelsen når man ikke ender opp med masse kubbelys og batterier og dritt man ikke hadde tenkt å kjøpe i handlevogna Endret 1. april 2017 av Cuntzilla 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #15 Skrevet 1. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var nettopp i butikken. Der var det masse barn som var med foreldre for å handle inn mat til helgen. Barne fyker rundt, griner, skriker og hyler, og bare lager et leven uten like. Hvorfor gidder folk få barn? Kan de ikke heller få seg katt? Anonymkode: 6e4db...732 Det jeg ikke skjønner er at flere deler ditt syn. Hadde alle tenk som deg Ts så hadde faktisk menneskeheten dødd ut. Men hva gjør vel det, for det er liksom så stress å oppdra barn. Dagens. Anonymkode: 8950d...520 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #16 Skrevet 1. april 2017 Fordi jeg elsker barn, tross trass og gråt. Barn gir mye mer enn de tar. Jeg kunne ikke tenke meg et liv uten. Anonymkode: 2b860...5fc 7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #17 Skrevet 1. april 2017 55 minutter siden, SnuskeLuska skrev: Skjønner heller ikke at folk gidder, men det er jo mye annet folk gjør som jeg ikke ser vitsen med. De fleste som får barn tenker nok sikkert det samme om meg og mine livsvalg. Ja er jo ikke vits å få barn, skjønner godt at du ikke ser vitsen med det. Er jo så mye bedre å heller la menneskeheten dø ut fordi enkelte ikke egoister ikke voksne nok til å gå barn. Anonymkode: 8950d...520 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #18 Skrevet 1. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja er jo ikke vits å få barn, skjønner godt at du ikke ser vitsen med det. Er jo så mye bedre å heller la menneskeheten dø ut fordi enkelte ikke egoister ikke voksne nok til å gå barn. Anonymkode: 8950d...520 At menneskeheten dør ut fordi man få for få barn er jo ikke akkurat problemet i disse dager, snarere tvert imot. Jeg vil vel heller si at mange barneforeldre i Norge er blant de største egoistene der de tripper rundt og forventer at storsamfunnet skal betale for de barna man selv velger å få gjennom skattesystem. Kan takke sosialistene for det. Anonymkode: 2bfa1...172 11
exictence Skrevet 1. april 2017 #19 Skrevet 1. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var nettopp i butikken. Der var det masse barn som var med foreldre for å handle inn mat til helgen. Barne fyker rundt, griner, skriker og hyler, og bare lager et leven uten like. Hvorfor gidder folk få barn? Kan de ikke heller få seg katt? Anonymkode: 6e4db...732 Heldigvis er vi forskjellige. Jeg elsker barn, men i små doser. Vil ikke ha mine egne, men passer gjerne andres. Glad menneskene har forskjellige interesser og har forskjellige ting å bidra med. Det må vi akseptere. 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #20 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At menneskeheten dør ut fordi man få for få barn er jo ikke akkurat problemet i disse dager, snarere tvert imot. Jeg vil vel heller si at mange barneforeldre i Norge er blant de største egoistene der de tripper rundt og forventer at storsamfunnet skal betale for de barna man selv velger å få gjennom skattesystem. Kan takke sosialistene for det. Anonymkode: 2bfa1...172 Det er ikke norge som er overbefolket. Det er en skjev fordelig. De som ikke kan forsørge barna sine får gjerne 10 stk og bor i den fattige delen av verden. Hvem skal stå i butikker, reparere bilen din eller pleie deg om ikke vi andre får barn? Evt pengestøtte er samfunnets investering i nye arbeidere og skattebetalere. Anonymkode: 6b66f...579 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå