Morgengry2 Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 (endret) Godt dere har fordommene på rett plass. Men, i dette tilfellet var skribent mann og den som var hjemme kvinne. Jeg "sletter" nå fordi jeg annser det som ferdig diskutert her i hjemmet. Endret 1. april 2017 av Morgengry2 Løst
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #2 Skrevet 1. april 2017 Å søke jobb er ikke en heldagsjobb- selv om nav vil ha det til det.... det er fysisk umulig å søke jobb i 7.5 hver dag, faktisk. Selvfølgelig skal han ordne hjemme! Skulle bare mangle! Anonymkode: 1091c...aea 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 Hvor mange jobber søker han hver dag?det er da slutt på håndskrevne søknader,gå på posten osv. Jeg hadde krevd at han gjorde alt husarbeide Anonymkode: fd49a...d2d 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #4 Skrevet 1. april 2017 Nei. Annen part er lat. Anonymkode: 14ec6...94b 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #5 Skrevet 1. april 2017 Han bør gjøre nesten alt. Anonymkode: b2c75...e48 1
Biloba Skrevet 1. april 2017 #6 Skrevet 1. april 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde krevd at han gjorde alt husarbeide Anonymkode: fd49a...d2d Vedkommende har da sannsynligvis inntekt fra NAV som bidrag til husholdningen. Med mindre ts forsørger familien alene, kan hun/han ikke kreve at den andre er husslave. Jeg synes likevel at den som har 40 ekstra timer til disposisjon i uken kan bruke noe av disse timene til familiens beste, f.eks å få unna helgevasken, klesvasken og lage middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå