Gjest Underdanie Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 Jeg er gutt å blir kåt av å ha på å gå i stramme jeans. Kjøper mine jeans i jente/kvinne avd. på Cubus, Bik Bok og HM også på Carlings. Er dette en fetish og er dette av tennende på jenter/kvinner?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #2 Skrevet 1. april 2017 Ikke lenge siden dette var tema Anonymkode: 3acc8...03a
Gjest Underdanie Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke lenge siden dette var tema Anonymkode: 3acc8...03a Javel, og takk for at du tok deg bryet med å lete opp gamle tråder. Jeg ser i værtfall at mange tema her som gjentar seg om og om igjen, langt oftere enn dette tema. Spør nå allikevel jeg da.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 Ja, jeg gjør det, men gjør ikke annet enn å gå i stramme jente jeans å syns det er deilig å gå i 😊 Anonymkode: 5b438...22c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #5 Skrevet 3. april 2017 Hmm, jeg har selv aldri prøvd jente-jeans, men kjøper jo buksene ellers så stramme som mulig. Syntes det er deilig når buksa er så stram at man ikke bare ser utstyret tydelig, men bukse-stoffet gnir seg mot penisen når jeg går. Da får jeg fort ereksjon, også blir det bare enda deiligere (fysisk og ikke minst psykisk!). Anonymkode: f2c4c...cd5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #6 Skrevet 3. april 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm, jeg har selv aldri prøvd jente-jeans, men kjøper jo buksene ellers så stramme som mulig. Syntes det er deilig når buksa er så stram at man ikke bare ser utstyret tydelig, men bukse-stoffet gnir seg mot penisen når jeg går. Da får jeg fort ereksjon, også blir det bare enda deiligere (fysisk og ikke minst psykisk!). Anonymkode: f2c4c...cd5 Da bør du prøve jente jeans altså. Ja, jeg har det akkurat sånn har jeg også😊. Går du i helt stramme jeans in public også? Mye ereksjon på grunn av jeansen som gnisser over penis😊. Pm? Anonymkode: 5b438...22c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå