Gå til innhold

Kåt av stramme jeans.

Fremhevede innlegg

Gjest Underdanie
Skrevet

Jeg er gutt å blir kåt av å ha på å gå i stramme jeans. Kjøper mine jeans i jente/kvinne avd. på Cubus, Bik Bok og HM også på Carlings. 

Er dette en fetish og er dette av tennende på jenter/kvinner?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke lenge siden dette var tema

Anonymkode: 3acc8...03a

Gjest Underdanie
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke lenge siden dette var tema

Anonymkode: 3acc8...03a

Javel, og takk for at du tok deg bryet med å lete opp gamle tråder.

Jeg ser i værtfall at mange tema her som gjentar seg om og om igjen, langt oftere enn dette tema.

Spør nå allikevel jeg da.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg gjør det, men gjør ikke annet enn å gå i stramme jente jeans å syns det er deilig å gå i 😊

Anonymkode: 5b438...22c

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, jeg har selv aldri prøvd jente-jeans, men kjøper jo buksene ellers så stramme som mulig. Syntes det er deilig når buksa er så stram at man ikke bare ser utstyret tydelig, men bukse-stoffet gnir seg mot penisen når jeg går. Da får jeg fort ereksjon, også blir det bare enda deiligere (fysisk og ikke minst psykisk!).

Anonymkode: f2c4c...cd5

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, jeg har selv aldri prøvd jente-jeans, men kjøper jo buksene ellers så stramme som mulig. Syntes det er deilig når buksa er så stram at man ikke bare ser utstyret tydelig, men bukse-stoffet gnir seg mot penisen når jeg går. Da får jeg fort ereksjon, også blir det bare enda deiligere (fysisk og ikke minst psykisk!).

Anonymkode: f2c4c...cd5

Da bør du prøve jente jeans altså. Ja, jeg har det akkurat sånn har jeg også😊. Går du i helt stramme jeans in public også? Mye ereksjon på grunn av jeansen som gnisser over penis😊.

Pm?

Anonymkode: 5b438...22c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...