Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #1 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei igjen, Nå er det fire dager til jeg holder vovsen i armene mine. Gleder meg som bare det. Håper helgen går fort! Men, så mye vi har kjøpt inn til ham! Klarer ikke å gå forbi en dyrebutikk. Må inn og titte. Og titte, som de fleste vet, medfører tommere lommebok. en det er jo så gøy. Kan på en måte kjøpe uten å få dårlig samvittighet. Det er jo til en god sak :-) . Bare i dag har jeg kjøpt sele og fór. Dette er jo noe som trengs. I går kjøpte jeg bok, og tidligere har jeg kjøpt alt mulig annet. Den lille krabaten har over tre halsbånd, og vi har ikke en gang fått han i hus! Noen flere som har det på samme måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 17. desember 2004 #2 Del Skrevet 17. desember 2004 :D hadde det sånn da vi skulle få nemi. Og er fortsatt umulig med tanke på å handle til henne. det er kjempemoro å få en valp, og gleden blir ikke mindre etter hvert. er glad hver dag med nemi jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
choop Skrevet 17. desember 2004 #3 Del Skrevet 17. desember 2004 Vet akkurat hvordan du har det.Riktignok begynner hunden min å bli en gammel dame,men helt utrolig hvor mye glede hun sprer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 17. desember 2004 #4 Del Skrevet 17. desember 2004 Samme her! Tror hunden vår får flere julegaver enn noen andre på julaften... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feline Skrevet 17. desember 2004 #5 Del Skrevet 17. desember 2004 Skal ikke engang gå inn på alt jeg har fått tak i til mine fire små ildere... Om jeg så må leve på vassgraut en uke, så får dyra mine kun det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #6 Del Skrevet 17. desember 2004 Takk for så mange svar! Godt det ikke bare er meg som har det slik. Vet at svigerinnen min (17 år og som en lillesøster) har kjøpt to julegaver til Anthon. Det samme har bestemoren min. Sistnevnte ringte meg for en time siden for å takke for bildet av vovsen. Snakket med henne på tisdag og da ville hun at jeg skulle sende et bilde. Hun får nemlig ikke sett han før onsdag neste uke (dagen etter at han kommer hjem). Og det var alt for lenge... Nå skulle hun ta med seg bilde av "oldebarnet" og vise i selskap i kveld ... Kommer nok til å holde dere alle oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #7 Del Skrevet 17. desember 2004 Det var meg som skrev over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå