loffen Skrevet 11. juni 2017 #201 Skrevet 11. juni 2017 Jeg ble litt skuffet over serien, synes det var mye som var lite troverdig, selv om den tar opp veldig viktige temaer og sender en sterk beskjed til alle om å bry seg. Mye av seeropplevelsen ble ødelagt for min det av den dårlig sminken. Disse sårene og arrene på både Clay og Alex som man så tydelig var slike plastsår som man limer på. Like dårlige som de du kan kjøpe i lekebutikken. Også har de klint litt brunkrem rundt. Ble bare sittende å se på det! 3
BeautyBox Skrevet 6. juli 2017 #202 Skrevet 6. juli 2017 Synes dette var en veldig bra og viktig serie, og er ganske sikker på at den fører til mer oppmerksomhet rundt det å bry seg om andre. Mer enn det fører til nye selvmord, tenker jeg. Jeg skjønner kritikken, men synes likevel ikke at serien er kritikkverdig - selvmord og vanskelige tanker kan ikke hysjes ned, det må snakkes om for at vi skal kunne vise forståelse for hverandre. 1
BeautyBox Skrevet 6. juli 2017 #203 Skrevet 6. juli 2017 På 11.6.2017 den 15.40, loffen skrev: Jeg ble litt skuffet over serien, synes det var mye som var lite troverdig, selv om den tar opp veldig viktige temaer og sender en sterk beskjed til alle om å bry seg. Mye av seeropplevelsen ble ødelagt for min det av den dårlig sminken. Disse sårene og arrene på både Clay og Alex som man så tydelig var slike plastsår som man limer på. Like dårlige som de du kan kjøpe i lekebutikken. Også har de klint litt brunkrem rundt. Ble bare sittende å se på det! Jeg syntes det var greit nok i forhold til Maureen i siste sesong av OITNB...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå