Gå til innhold

13 Reasons Why på Netflix

Anbefalte innlegg

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har bare sett første episode, men jeg synes det virket interessant. Selv om jeg innbiller meg at jeg vet hva som kan ha skjedd så synes jeg det var en kreativ måte å fortelle historien på. 

Lurer på hvordan historien utvikler seg og hvem som får kassettene. Så det virker lovende hittil. 

Likte også Hannah og Clay. 

Endret av Elaine Marley
Skrevet

Startet på den i går. Er på episode 11 nå så jeg kan trygt si at jeg liker den. Veldig spent på hva som skjer i de to siste episodene. 

• Liker 8
Skrevet

Begynte på den i dag, har ikke klart slå av enda :o 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sett den, men har lest boka. Jeg syntes iallfall handlingen var god, og med en interessant vri.

Anonymkode: 8aa0b...a0e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Elaine Marley skrev:

Jeg har bare sett første episode, men jeg synes det virket interessant. Selv om jeg innbiller meg at jeg vet hva som kan ha skjedd så synes jeg det var en kreativ måte å fortelle historien på. 

Lurer på hvordan historien utvikler seg og hvem som får kassettene. Så det virker lovende hittil. 

Likte også Hannah og Clay. 

Hva er det du tror kan ha skjedd da? Morsomt å høre hva andre tror, og om det ender opp å stemme. 

Anonymkode: 6d0ea...73f

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du tror kan ha skjedd da? Morsomt å høre hva andre tror, og om det ender opp å stemme. 

Jeg tenkte på et klassisk scenario ala tenåringsjente som blir mobbet for å være slutty og at hun derfor tar selvmord, men nå så jeg en episode til og da tror jeg ikke at det er bare det. 

Jeg ble usikker, men blir spennende å se. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg startet på den i går, og er i midten av episoder 5. Veldig imponert så langt, til å være en ungdomsserie synes jeg den stiller sterkt i sin kategori. Gode skuespillere også, spesielt hun som spiller Hannah, moren hennes (selv om hun alltid vil være Addison for meg), Clay og Alex (stor fan av Parenthood, så var gøy å se en derfra). 

Pluss for at det er så mange viktige temaer som tas opp rettet mot ungdommer, og at de ikke glorifiserer noe. 

Regner med at alt vi har sett i episodene blir flettet sammen til å gi en helhetlig mening på slutten. Liker at jeg ikke klarer å skjønne plottet hva som kommer til å skje frem mot slutten, noe som vanligvis er veldig åpenlyst i ungdomsserier synes jeg. 

• Liker 9
Skrevet

Ser på episode 2 nå. Synes det er en interessant serie. Spent på fortsettelsen.

AnonymBruker
Skrevet

Hva handler det om?

Anonymkode: 33ae7...b34

Skrevet

Jeg er mange år eldre enn målgruppen og har foreløpig bare sett første episode, men den virker lovende.

Gjest canacas
Skrevet

Denne liker jeg. Foreløpig i alle fall. :)

Skrevet

Alle dere som liker den, synes dere det var bra fra første episode, eller ble det mer spennende etterhvert? Er vel heller ikke helt i målgruppa og det føles litt for "tenåring" ut for meg foreløpig, men vil ikke gå glipp av noe bra. :laugh:

Skrevet

Jeg liker den godt! Den har fokus på ting som er viktige, og får en til å se perspektiv og stille spørsmål!

Selena Gomez er produsenten til serien. Hun har fortalt at grunnen til at hun ikke er med i serien er for å ikke dra fokuset vekk fra poenget ved serie. Kan si jeg liker henne enda mer enn før nå!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har kun sett 2 episoder, men synes denne Hannah virker jævlig sutrete når hun gir alle andre enn seg selv skylden for selvmordet sitt. Endrer sikkert synspunkt etterhvert, men det er inntrykket jeg sitter med til nå. 

Anonymkode: cae4d...b58

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Alt i alt en bra serie (ikke minst viktig!)

Litt skuffet over at det viser seg at hun ikke er død likevel... tar bort litt av dybden og poenget, synes jeg 😕

Anonymkode: 61e7f...904

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt i alt en bra serie (ikke minst viktig!)

Litt skuffet over at det viser seg at hun ikke er død likevel... tar bort litt av dybden og poenget, synes jeg 😕

Anonymkode: 61e7f...904

Er hun ikke død...? Jeg har sett alle episodene og kan si ganske sikkert at hun er død altså... 

Anonymkode: 95c56...ca0

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Gaea skrev:

Alle dere som liker den, synes dere det var bra fra første episode, eller ble det mer spennende etterhvert? Er vel heller ikke helt i målgruppa og det føles litt for "tenåring" ut for meg foreløpig, men vil ikke gå glipp av noe bra. :laugh:

Jeg er ikke litt i målgruppen heller, men liker noen tenåringsserier.   :ler:

Synes den var bra fra første episode, men kommer an på om en liker sånt. Verdt et forsøk i hvert fall :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste boken i fjor sommer og den var provoserende dårlig skrevet. Dessuten har jeg slitt en del med suicidale tanker og jeg syns boken bommet totalt. Det er jo mulig at serien er bedre. 

Anonymkode: 68e61...90f

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hun ikke død...? Jeg har sett alle episodene og kan si ganske sikkert at hun er død altså... 

Anonymkode: 95c56...ca0

Jo, hun er død!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...