AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 Først, en reglel. Hvis du skal spoile, så MÅ du merke det som spoiler først. Skriv hvilken sesong du spoiler så folk kan bestemme om de vil lese eller ikke. Hvis du ikke vet hvordan du dekker spoileren din, trykk på øyesymbolet i verktøyslinjen. Test spoiler: Spoiler SPOILER ALERT! Okay... videre. Jeg har nå sett 5 sesonger på Netflix, og jeg TRENGER mer! Er det noen som vet når neste sesong kommer? Jeg vet at man kan kjøpe sesong 6 på DVD, så hvis en sesong er ferdig så bør den vel snart være tilgjengelig. Et alternativ er at jeg må finne en annen måte å se på enn Netflix, men hvis det er snakk om en ukes tid... Er det wishful thinking? Jeg må bare se videre! Anonymkode: 2ca31...584
Gjest Dragoste Skrevet 1. april 2017 #2 Skrevet 1. april 2017 Om PLL sluttet etter sesong 1, da hadde det vert en veldig kul serie! Men herrejesus, serien er så treig!! Og den har så mange plott-hull! Og det er liksom 150 personer som er A... Så jeg matte gi opp halvveis i ses. 2., ble for teit for meg Men så bra at du liker den da
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Først, en reglel. Hvis du skal spoile, så MÅ du merke det som spoiler først. Skriv hvilken sesong du spoiler så folk kan bestemme om de vil lese eller ikke. Hvis du ikke vet hvordan du dekker spoileren din, trykk på øyesymbolet i verktøyslinjen. Test spoiler: Skjul innhold SPOILER ALERT! Okay... videre. Jeg har nå sett 5 sesonger på Netflix, og jeg TRENGER mer! Er det noen som vet når neste sesong kommer? Jeg vet at man kan kjøpe sesong 6 på DVD, så hvis en sesong er ferdig så bør den vel snart være tilgjengelig. Et alternativ er at jeg må finne en annen måte å se på enn Netflix, men hvis det er snakk om en ukes tid... Er det wishful thinking? Jeg må bare se videre! Anonymkode: 2ca31...584 Subsmovies.com Anonymkode: 87cb0...0ae
*Emma* Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 Jeg vil ikke streame ulovlig og valgte å kjøpe DVD'en. Det kostet mye for en tid tilbake (da jeg var ferdig med sesong 5) men ikke nå lenger. Den ligger også mulig for kjøp på vår ALTIBOX, men der koster det jo også penger - og om du skal betale der pr episode har man tilslutt betalt mye mer enn dvd'en koster. Egentlig er jeg lei. Har vel vært det i en del sesonger. Men jeg vil se slutten, og nå er det jo bare en sesong igjen. Siden 7 definitivt er slutten.
Sirah Skrevet 3. april 2017 #5 Skrevet 3. april 2017 watchseries.cr Gleder meg til sesong 7 😎 Nå har jeg holdt ut så lenge så da kan man like gjerne se slutten også.
maipai Skrevet 3. april 2017 #6 Skrevet 3. april 2017 Sitter og venter på 7B som begynner om litt over to uker. Egentlig veldig lei! Men nå har jeg vært med så lenge, at nå må jeg stå løpet ut. Nå er det jo bare 10 episoder igjen.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #7 Skrevet 3. april 2017 4 timer siden, maipai skrev: Sitter og venter på 7B som begynner om litt over to uker. Egentlig veldig lei! Men nå har jeg vært med så lenge, at nå må jeg stå løpet ut. Nå er det jo bare 10 episoder igjen. Pluss den 2 timers recapen som kommer for å samle alle trådene når serien er ferdig. Også "må" en se søsterserien ravenswood, som omhandler i den perioden caleb var borte for å hjelpe hun jenta han traff på bussen😉 jeg vet forsåvidt hvem uber a er også, så lenge de holder seg til bøkene. En vet aldri 😕 Anonymkode: ce7e3...48f
maipai Skrevet 3. april 2017 #8 Skrevet 3. april 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pluss den 2 timers recapen som kommer for å samle alle trådene når serien er ferdig. Også "må" en se søsterserien ravenswood, som omhandler i den perioden caleb var borte for å hjelpe hun jenta han traff på bussen😉 jeg vet forsåvidt hvem uber a er også, så lenge de holder seg til bøkene. En vet aldri 😕 Anonymkode: ce7e3...48f Ravenswood var kjedelig. Så et par episoder bare... De har vel sagt at de ikke skal holde seg til bøkene når det kommer til hvem som er hvem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå