Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Geirfuglen skrev:

Jeg har ikke så innmari greie på barnevogner, men har plukket opp litt i barselgruppa. Og de med Mountain Buggy synes det er veldig synd med at liggedelen er vendt bort fra seg. Det er noen andre i barselgruppa som har en lignende vogn som kommer i forskjellige farger, som har rund refleks på siden. Noen som vet hvilken jeg mener? Tror navnet begynner på H. Begge har vært veldig fornøyde med den, og jeg tror den er i en litt rimeligere prisklasse også.

Kan det være en bumbleride indie?

Anonymkode: 7b711...b63

Gjest Sisti
Skrevet

Jeg syns Go Next er kjempegod å trille, også på grus. Men skal du jogge må du vel ha en trehjuling. 

Gjest Geirfuglen
Skrevet
3 timer siden, Hadena skrev:

Du mener sikkert sittedelen. Ja, det er liksom det som er minuset, men jeg har egentlig tenkt at baby sitter i den minisittedelen vendt mot meg så lenge at han vil se verden etterpå? Vet egentlig ikke nårtid man snur barn, men denne kan brukes til 15 kg. Aner ikke hva du mener, så håper noen andre kan hjelpe oss der. Synes ikke den urban jungle er så dyr? 6000 for bag og sittevogn? Emmaljunga og TFK er jo mye dyrere :P ? Kan godt være jeg har feil :-) 

Ja, mener sittedelen. :) Barnet mitt er lite enda og vi har en annen vogn, men det var noen som måtte gå over til sportsdel nå i en alder av ca 6 mnd, mens de tidligst bør sitte forovervendt når de er ett år. Så hun ene valgte å kjøpe ny vogn. Skal sjekke opp hva den jeg tenker på. Ikke bumbleride. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt en vogn som har kalesje som kan dras langt ned, og som helst er mørk på innsiden, slik som Bugaboo sin. 

Vi har en Brio-vogn som vi egenterlig er ganske fornøyd med, men kalesjen har lyst fôr, noe som gjør at det ofte blir litt lyst for babyen når den skal sove. 

Anonymkode: 2e0d9...3f2

Skrevet

(Jeg har ikke lest alle svar)

vi har babyjogger city elite. Veldig fornøyd! Dersom du er skeptisk til fremovervendt sportsdel, er ikke dette vognen. Vi synes det går bra, da dette er helt topp for vårt barn. Men barn er jo forskjellige:) (slikt vet en jo ikke når en kjøper vogna selvsagt, men hadde det vært ett stort problem, hadde vi solgt denne, og kjøpene sportsvogn)

Den er lett å legge sammen, tar liten plass. 

Lykke til med valget!

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Hadena skrev:

Du mener sikkert sittedelen. Ja, det er liksom det som er minuset, men jeg har egentlig tenkt at baby sitter i den minisittedelen vendt mot meg så lenge at han vil se verden etterpå? Vet egentlig ikke nårtid man snur barn, men denne kan brukes til 15 kg. Aner ikke hva du mener, så håper noen andre kan hjelpe oss der. Synes ikke den urban jungle er så dyr? 6000 for bag og sittevogn? Emmaljunga og TFK er jo mye dyrere :P ? Kan godt være jeg har feil :-) 

Barna våre ville ikke sitte mot oss etter at de hadde blitt 1 år så for oss var Mountain Buggy supert, men alt er jo smak og behag. 

Anonymkode: c479e...fec

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barna våre ville ikke sitte mot oss etter at de hadde blitt 1 år så for oss var Mountain Buggy supert, men alt er jo smak og behag. 

Hæ? Ville ikke? Den må du forklare nærmere.

Anonymkode: 5312e...10a

Skrevet

Er også veldig fornøyd med Britax Go. Big ser også veldig fin ut :) Siden ts lurte på hjulene. På Britax go next kan man kjøpe ekstra terrenghjul. Jeg har sjelden brukt de faktisk, kun på en og annen skogstur i ulendt terreng.  I mitt vanlige bruk er det ikke noe problem med de vanlige hjulene. 

For midt vedkommende hadde det ikke funket med en vogn som ikke hadde bærbar sittedel. Mini likte å bytte på, så kjekt å ha mulighet i alle fall.  

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Ville ikke? Den må du forklare nærmere.

Anonymkode: 5312e...10a

De snudde seg bare ut av vognen for å se andre veien. Begge var veldig urolige og ville ikke sitte i vognen mer. Da tok vi i bruk den vanlige sportsdelen og de elsket vognen igjen.

• Liker 1
Gjest GoldenLioness
Skrevet (endret)

Mountain Urban Jungle var herlig!!! Litt bred over rumpa, men fantastisk demping, utrolig lett å styre, selv med en hånd(viktig når man har kaffen i den andre :P ) og babyen sov utrolig godt i den.

På de nye modellene kan man ha babyen mot seg lenger og det er genialt for min ville gjerne se meg litt lenger enn liggedelen tillot, men han ville uansett temmelig kjapt sitte bort fra meg å se verden. Meg så han nok ellers tydeligvis :fnise:

Anbefaler den sterkt om du er mye ute og triller! Mannen elsket den også. 

Endret av GoldenLioness

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...