Gå til innhold

Sports-bh som holder fast PMS-pupper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg trenger en sports-bh som gjør at jeg kan trene når jeg har PMS, for det ødelegger alltid så innmari for treningen min. Jeg liker best å løpe, men det går ikke i rundt 1,5-2 uker hver mnd.

Er det noen som har en god BH å anbefale?

Anonymkode: d4dd0...782

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som kan tipse om sports-bh med skikkelig god hold? 

AnonymBruker
Skrevet

Jo. Enell sports bh!

Sjekk www.enell.com (de sender ikke lengre til Norge, men boobydoo i England gjør det. Men da får du forenklet fortolling...)

Jeg hater at puppene mine beveger seg når jeg trener, orker ikke noe bounce og denne stopper all risting.

Den eldste trenings bh'en min av denne typen er 12 år gammel. Nå brukes den mest til litt mer low impact trening, da den er noe slækkere i stoffet. Men har tre andre (en som er 5 år og en som er to år og en som er knapt en måned gammel) og de holder puppene i sjakk.

Anonymkode: fed44...ac5

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Kinno skrev:

Den har jeg også! Helt fantastisk! 😊

Anonymkode: b1cc4...45b

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! 

1 time siden, Kinno skrev:

3 minutter siden, Reveenka skrev:

Er dette sånne som passer til litt mindre pupper også? Har fått et inntrykk av at mange sånne er tilpasset hovedsaklig de med c-cup og utover, jeg har en litt liten b selv. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar! 

Er dette sånne som passer til litt mindre pupper også? Har fått et inntrykk av at mange sånne er tilpasset hovedsaklig de med c-cup og utover, jeg har en litt liten b selv. 

Jeg vil jo tro det, med tanke på at de skal sitte godt uansett str. Du kan ja ta deg en tur til XXL f,eks for å prøve der?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Reveenka skrev:

Jeg vil jo tro det, med tanke på at de skal sitte godt uansett str. Du kan ja ta deg en tur til XXL f,eks for å prøve der?

Jeg bor midt ute i indre gokk, så det er dessverre ikke en mulighet :grine: Men jeg regner med det går an å returnere de hvis de ikke passer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 1.4.2017 den 15.29, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar! 

Jeg har motsatt problem selv, så vet ikke hva som passer best til små pupper, men disse er ikke så veldig elastiske og holder godt selv når du blir svett. Det er ofte et problen for meg.

Anonymkode: b1cc4...45b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...