AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Nå har vi jobbet med det vi kaller prosjekt baby i over et år og det er ganske mye som forundrer meg... Jeg går nå nå på metformin, letrozol(tror det var sånn det skrives😬) og provera hvis nødvendig pga pcos. Store bivirkninger psykisk på spesielt letrozol. Jeg teller dager og analyserer hver minste lille forandring i kroppen min.. Jag har lagt om til strikt lavkarbo diet og føler jeg legger hele sjela mi i alt jeg foretar meg. Meeen her kommer problemet, jeg har en samboer som jobber ganske mye så skal vi få lagt opp alt etter når jeg har eggløsning er jeg nødt til å fortelle han når dette er. Men hva skjer da? Joda jordens mest slappe tissefant.. jeg må ærlig innrømme at jeg er inne på tanken at det her hans ene lille oppgave og den klarer han ikke liksom🙄🙄🙄 Er det noen i disse nattetimer som har noen glupe forslag og tips?⭐️⭐️ Anonymkode: 72f96...96f
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Kanskje det blir alt for mye press for han? Snakker du mye om "prosjekt baby"? Anonymkode: 39463...96b
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #3 Skrevet 31. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har vi jobbet med det vi kaller prosjekt baby i over et år og det er ganske mye som forundrer meg... Jeg går nå nå på metformin, letrozol(tror det var sånn det skrives😬) og provera hvis nødvendig pga pcos. Store bivirkninger psykisk på spesielt letrozol. Jeg teller dager og analyserer hver minste lille forandring i kroppen min.. Jag har lagt om til strikt lavkarbo diet og føler jeg legger hele sjela mi i alt jeg foretar meg. Meeen her kommer problemet, jeg har en samboer som jobber ganske mye så skal vi få lagt opp alt etter når jeg har eggløsning er jeg nødt til å fortelle han når dette er. Men hva skjer da? Joda jordens mest slappe tissefant.. jeg må ærlig innrømme at jeg er inne på tanken at det her hans ene lille oppgave og den klarer han ikke liksom🙄🙄🙄 Er det noen i disse nattetimer som har noen glupe forslag og tips?⭐️⭐️ Anonymkode: 72f96...96f Skjønner godt at han får presentasjonspress og ikke får den opp, når du holder på slik du gjør. Og er ikke din ene lille oppgave å skape babyen med sæden hans? Og du greier ikke den ene lille oppgaven du har?🙄🙄🙄 Anonymkode: 3fd3f...9d2 2
stan Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 Prestasjonsangst? Det kan skje når sex blir forplantning og en brikke i et prosjekt. Kanskje det har noe med forventningene å gjøre. Senk skuldrene, slapp av, finn roen og tilbake til det som gjorde at det ble dere to. Da både står og går det bedre.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #5 Skrevet 31. mars 2017 Du kan ha sex for sexens skyld og ikke for babylaging, det kan uansett bli baby av det det er mitt beste tips. Skjønner godt at mannfolk kan miste tenningen når de blir redusert til å bidra med sperm når timingen er riktig. Menn kan heller ikke tvinge frem en ereksjon på kommando.. her må dere nok kommunisere og ta tilbake den naturlige lysten og legge litt lokk på prosjekt baby Anonymkode: 61d19...1e8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #6 Skrevet 31. mars 2017 Satan for ei kjip kjerring du er 😔 Håper han skjønner hva han holder på med FØR han får deg gravid. MENN ER IKKE PULEMASKINER! Anonymkode: 62299...805 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #7 Skrevet 1. april 2017 Oi oi oi! Det er ikke mye man skal skrive her før man blir kappet hode av!🙄 -Vi snakker veldig lite om det, det eneste er at pga hans jobb så har han ville vite hvilke dager det er snakk om😊 Jeg ser jo veldig godt at det er akkurat det som er problemet ift prestasjonsangst, så jeg har vurdert om jeg skal si noen andre dager😂 - Det er overhode ikke sånn at jeg står å kjefter og smeller fordi sexen funker dårlig rundt den tiden der, jeg er da ikke helt koko heller! -Jeg ser ikke på en mann som en pulemaskin, jeg trodde det var rom for litt humor i forum. Den feilen gjør jeg ikke igjen. -Og selvfølgelig sier jeg ikke "dette er din eneste oppgave" til han. Følte jeg måtte forsvare rompa av meg her nå. Tusen takk til dere to som har klart å svare skikkelig over her. Hilsen den kjipe kjerringa med pcos😊 Anonymkode: 72f96...96f 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #8 Skrevet 1. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner godt at han får presentasjonspress og ikke får den opp, når du holder på slik du gjør. Og er ikke din ene lille oppgave å skape babyen med sæden hans? Og du greier ikke den ene lille oppgaven du har?🙄🙄🙄 Anonymkode: 3fd3f...9d2 Hvorfor svarer du slik på et innlegg som tydelig er humoristisk skrevet? Å få stå er noe helt annet enn å gjennomføre et svangerskap, kjære lille deg. Visste du at det er svært høy sannsynlighet for abort? Sier du slikt til de som har opplevd SA også? Skjønner at ditt lite fine innlegg er myntet på det TS prøvde å se på fra et humoristisk ståsted, men neste gang kan du spare deg.. TS: ta det rolig Bruk god tid og ikke stress han. Er hans psyke god, er sexen mye bedre. -bruk bedre tid, ikke hast og ikke snakk om babyprøving. Visste du at jo mer du tenker på det, jo mer spenner du deg og jo mindre er sjansen for at du er mottagelig for graviditet? Slapp av. Nyt sexen. Vær glade sammen og nyt livet Anonymkode: 83ff8...25b
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #9 Skrevet 1. april 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor svarer du slik på et innlegg som tydelig er humoristisk skrevet? Å få stå er noe helt annet enn å gjennomføre et svangerskap, kjære lille deg. Visste du at det er svært høy sannsynlighet for abort? Sier du slikt til de som har opplevd SA også? Skjønner at ditt lite fine innlegg er myntet på det TS prøvde å se på fra et humoristisk ståsted, men neste gang kan du spare deg.. TS: ta det rolig Bruk god tid og ikke stress han. Er hans psyke god, er sexen mye bedre. -bruk bedre tid, ikke hast og ikke snakk om babyprøving. Visste du at jo mer du tenker på det, jo mer spenner du deg og jo mindre er sjansen for at du er mottagelig for graviditet? Slapp av. Nyt sexen. Vær glade sammen og nyt livet Anonymkode: 83ff8...25b Tusen takk🙏🏼 Anonymkode: 72f96...96f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #10 Skrevet 1. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Satan for ei kjip kjerring du er 😔 Håper han skjønner hva han holder på med FØR han får deg gravid. MENN ER IKKE PULEMASKINER! Anonymkode: 62299...805 Eggløsning er én gang i mnden, som regel enda mer sjelden for dem med pcos.. Anonymkode: fbcc4...77b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå