AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Det gjelder jo med husroregel fra kl 23 men er hamring og sirkelsag likevel ok så seint på en fredagskveld? Jeg skal desverre opp kl 05 i morgen,men det er kanskje strengt tatt ikke naboens problem? Anonymkode: f81d1...825
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Du kan alltids banke på å spørre pent, og forklare at du skal tidlig opp. En gang jeg var helt desp så tok jeg med en flaske vin til han ved siden av, og foreslo at han heller kunne drikke den og fortsette dagen etterpå. Funket bra det:D Anonymkode: 15495...b57 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #3 Skrevet 31. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan alltids banke på å spørre pent, og forklare at du skal tidlig opp. En gang jeg var helt desp så tok jeg med en flaske vin til han ved siden av, og foreslo at han heller kunne drikke den og fortsette dagen etterpå. Funket bra det:D Anonymkode: 15495...b57 For en fin måte å løse det på!. Tør nok ikke gjøre noe før kl 23 men håpte noen her inne skulle kalle meg kjip kjerring slik at jeg måtte innse at jeg bare måtte puste pent med magen og ikke være så kjip. Roer de seg ikke kl 23 skal jeg ta din taktikk med to øl☺ Anonymkode: f81d1...825 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en fin måte å løse det på!. Tør nok ikke gjøre noe før kl 23 men håpte noen her inne skulle kalle meg kjip kjerring slik at jeg måtte innse at jeg bare måtte puste pent med magen og ikke være så kjip. Roer de seg ikke kl 23 skal jeg ta din taktikk med to øl☺ Anonymkode: f81d1...825 Lettere å være den greie naboen, han har ikke vors uten at jeg vet om det lenger på forhånd Anonymkode: 15495...b57 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå