AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Jeg hadde lest på nettsiden til frisørsalongen at farging av langt hår (S, M og L var mulig) kostet 1500 kroner. Jeg ringte og sa at jeg bare skulle ha striping, ikke noe mer. Da jeg kom til kassen ble regningen plutselig på 2700 kroner, de hadde da brukt en annen behandlingstype fordi håret mitt var for "langt" til å bruke vanlig farge på. Denne kostet 2000 og ikke 1500. L var tydeligvis langt kortere enn mitt er. I tillegg hadde de tatt oppi kur og tatt seg betalt for å tørke og "style". Jeg trodde dette var inkludert i de 1500 siden jeg spesifikt sa over telefon at jeg ikke skulle ha noe annet enn farging, ikke ekstra styling eller annet. Hos den frisøren jeg har brukt før tar de ikke ekstra betalt for å føne og gre håret etter å ha vasket ut fargen. Jeg er student så 2700 for en tur til frisøren er litt mye. Jeg fikk kranglet meg til å betale 1500 da jeg mente de ikke hadde fortalt meg hva de gjorde før regningen kom. Mange sure ansikter blant de som jobbet der da jeg gikk. Var jeg gjerrig og vanskelig her? Anonymkode: b1d9f...d3e 6
Gjest bergenrosa Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Synes jeg ikke Stå på! frisører er ofte slu når det kommer til sont.
Forundret.. Skrevet 31. mars 2017 #3 Skrevet 31. mars 2017 Nei, jeg synes ikke du var vanskelig. Heller at infoen du fikk var litt misvisende. 10
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 Det er da mye mer styr og arbeid med striping enn farging. Anonymkode: c7bc4...ac9 3
Mrshunnam Skrevet 31. mars 2017 #5 Skrevet 31. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da mye mer styr og arbeid med striping enn farging. Anonymkode: c7bc4...ac9 Da bør de også informere om det👌🏻 Jeg bestilte "bli ny" hos lærling for 1000kr, der stod det farge og klipp. Her tok hun folie striper på meg, la inn farge på det som ikke var i folie, tok avfarging og klippet meg......det tok 4t, men hun holdt seg til prisen☺️👌🏻 4
Gjest Newroz Skrevet 31. mars 2017 #6 Skrevet 31. mars 2017 Nei, det syns jeg ikke. Jeg syns de bør fortelle deg at det koster ekstra når de tilbyr det, så kunden vet at her må de betale ekstra.
Gjest Newroz Skrevet 31. mars 2017 #7 Skrevet 31. mars 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da mye mer styr og arbeid med striping enn farging. Anonymkode: c7bc4...ac9 Hvis det er så mye mer styr at det vil koste mer enn det oppgitte, så må de nesten endre den oppgitte prisen.
Gjest bergenrosa Skrevet 31. mars 2017 #8 Skrevet 31. mars 2017 Flere som har opplevd at dette alltid skjer?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #9 Skrevet 31. mars 2017 4 minutter siden, Mrshunnam skrev: Da bør de også informere om det👌🏻 Jeg bestilte "bli ny" hos lærling for 1000kr, der stod det farge og klipp. Her tok hun folie striper på meg, la inn farge på det som ikke var i folie, tok avfarging og klippet meg......det tok 4t, men hun holdt seg til prisen☺️👌🏻 Er ikke rart om de glemmer å informere om selvsagte ting. Det stod farge og du bestilte striping. Det er jo lov å tenke selv. Anonymkode: c7bc4...ac9 1
Mrshunnam Skrevet 31. mars 2017 #10 Skrevet 31. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er ikke rart om de glemmer å informere om selvsagte ting. Det stod farge og du bestilte striping. Det er jo lov å tenke selv. Anonymkode: c7bc4...ac9 Ikke jeg som er TS
Puny Skrevet 31. mars 2017 #11 Skrevet 31. mars 2017 1 minutt siden, bergenrosa skrev: Flere som har opplevd at dette alltid skjer? Yup, syntes dette er ganske standard. Vet aldri hva de mener når de spør 'vil du at jeg skal... ' vet jo aldri om det koster penger eller ikke. Bingo hver gang jeg skal betale... 11
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #12 Skrevet 31. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke rart om de glemmer å informere om selvsagte ting. Det stod farge og du bestilte striping. Det er jo lov å tenke selv. Anonymkode: c7bc4...ac9 Skrev feil i HI. Det stod pris for striping og jeg skulle ha striping. Glemte at det var forskjell siden jeg alltid sier at jeg skal farge håret selvom det teknisk sett er striping Anonymkode: b1d9f...d3e 2
Gjest bergenrosa Skrevet 31. mars 2017 #13 Skrevet 31. mars 2017 2 minutter siden, Puny skrev: Yup, syntes dette er ganske standard. Vet aldri hva de mener når de spør 'vil du at jeg skal... ' vet jo aldri om det koster penger eller ikke. Bingo hver gang jeg skal betale... Farget håret til ombre i sommer... sto utenfor at maks pris var 900 uansett på kvinner... når jeg skulle betale ble det 2000, ga litt faen der å da siden jeg ble så fornøyd men
Tibbie Skrevet 31. mars 2017 #14 Skrevet 31. mars 2017 Hvis de ikke informerer om det, så ville jeg nok blitt litt furt jeg også. Skriv en anmeldelse på deres facebookside, så drar du aldri dit igjen (med mindre de gir deg et gavekort som unnskylding for dårlig service ). 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #15 Skrevet 31. mars 2017 Har selv opplevd det. Frisøren tar seg friheter som liksom må til i akkurat ditt hår.. Herregud,over 1200 kr dyrere enn hva du hadde tenkt. Og hvorfor skal de style håret og ta betalt hvis du ikke skal på en fest etterpå? Nei,var bra du sto på ditt og ikke betalte mer enn hva du forventet ut i fra deres info om priser. Anonymkode: 0ac11...774 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #16 Skrevet 31. mars 2017 Dette blir det samme som å putte ekstra varer i handleposen til kunden og belaste kortet deres for det etterpå. Anonymkode: 5d608...648 6
vendeli Skrevet 31. mars 2017 #17 Skrevet 31. mars 2017 Har aldri fått vite pris hos frisøren. Til nød klart å vri en "ca-pris" ut av dem, som de alltid påpeker at jeg ikke kan holde dem til (hvorfor ikke?). Så syns egentlig det er til pass når de er så lite villige til å oppgi pris, selv når de har kuden stående foran dem og ser hva slags hår de skal behandle. Og ja, de kommer alltid med påskudd for å ta ekstra, det verste var noe ala: "nei, etter å ha fått 2 frisører til å vurdere håret ditt her i flombelysningen ser vi at du har 3 forskjellige fargetoner i håret ditt og derfor bruke 5 forskjellige farger og 1 time ekstra på fargingen", uten å oppgi at det også koster 2000 kr mer. Ja, var pent nødt til å punge ut nærmere 4000 kr for det som bare skulle være en enkel striping... 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #18 Skrevet 31. mars 2017 Oi, så dyrt det er å gå til frisøren, hvor ofte drar dere dit? Anonymkode: 5d608...648
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #19 Skrevet 31. mars 2017 6 minutter siden, vendeli skrev: Har aldri fått vite pris hos frisøren. Til nød klart å vri en "ca-pris" ut av dem, som de alltid påpeker at jeg ikke kan holde dem til (hvorfor ikke?). Så syns egentlig det er til pass når de er så lite villige til å oppgi pris, selv når de har kuden stående foran dem og ser hva slags hår de skal behandle. Og ja, de kommer alltid med påskudd for å ta ekstra, det verste var noe ala: "nei, etter å ha fått 2 frisører til å vurdere håret ditt her i flombelysningen ser vi at du har 3 forskjellige fargetoner i håret ditt og derfor bruke 5 forskjellige farger og 1 time ekstra på fargingen", uten å oppgi at det også koster 2000 kr mer. Ja, var pent nødt til å punge ut nærmere 4000 kr for det som bare skulle være en enkel striping... Wow 4000! Hvorfor klaget du ikke? Jeg syntes det var veldig flaut å klage men kjip pris å betale også! Anonymkode: b1d9f...d3e 5
vendeli Skrevet 31. mars 2017 #20 Skrevet 31. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow 4000! Hvorfor klaget du ikke? Jeg syntes det var veldig flaut å klage men kjip pris å betale også! Anonymkode: b1d9f...d3e Var ung og trodde det var jeg som hadde vært dum, som ikke skjønte hva det kom til å koste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå