AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Er rimming deilig? Er det farlig? Anonymkode: a0681...8c7
Ardenus Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Det er opp til hver enkelt om man syntes det er deilig eller ei. Farlig? Hvis ting ikke er rengjort bra nok så kan man jo få i seg avføring, det sier seg selv at det ikke er bra. Ellers ganske så ufarlig.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #3 Skrevet 31. mars 2017 Det er syyykt digg. Har fått meg ei fantastisk knullevenninne som eeeelsker å sleike meg i rassen. Diggeste er når jeg står på alle fire mens hun borrer tunga inn i analen min. Eller når jeg sitter på huk over ansiktet hennes og gnir rassen mot munnen hennes mens hun veksler mellom å sleike meg bak og suge pikken min. Å herregud... blir psykokåt bare av å tenke på det. Anonymkode: ea5f7...3a8 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 Jeg synes det er ok å motta rimming selv, men jeg elsker å gi det. Han jeg har som pulevenn nå blir helt vill.....deiligste og mest tennende med hele sexen nesten. Anonymkode: 98e80...25e 1
Gjest Alterego666 Skrevet 31. mars 2017 #5 Skrevet 31. mars 2017 Jeg elsker både å gi og å få. Aldr fått negative følger. Vanlig hygiene er alltid bra. Kjør på!
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #6 Skrevet 31. mars 2017 Dumt spm...Men hvordan rimmer en? Sleiker bak der bare? Anonymkode: 2830d...3f6
Gjest Alterego666 Skrevet 31. mars 2017 #7 Skrevet 31. mars 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dumt spm...Men hvordan rimmer en? Sleiker bak der bare? Anonymkode: 2830d...3f6 Hvorfor har man sex utenfor forplantningsøyemed? Egentlig samme spørsmål, og svaret er også det samme.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #8 Skrevet 31. mars 2017 12 minutter siden, Alterego666 skrev: Hvorfor har man sex utenfor forplantningsøyemed? Egentlig samme spørsmål, og svaret er også det samme. Han spør hvordan...Ikke hvorfor. Anonymkode: aafff...a2e 2
Gjest Alterego666 Skrevet 1. april 2017 #9 Skrevet 1. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han spør hvordan...Ikke hvorfor. Anonymkode: aafff...a2e Du har du jammen rett i. My bad! Man slikker iver på alle tenkelige sett og finner ut hva partneren liker best.
Inwe Skrevet 1. april 2017 #10 Skrevet 1. april 2017 Helt greit å få, elsker å gi. Å få tror jeg tenner samboeren mer enn det tenner meg, det er godt, men alt annet han gjør der nede er bedre liksom. Elsker å gi da jeg kan merke hvor mye han elsker å få.
Thyra Skrevet 1. april 2017 #11 Skrevet 1. april 2017 10 timer siden, Ardenus skrev: Det er opp til hver enkelt om man syntes det er deilig eller ei. Farlig? Hvis ting ikke er rengjort bra nok så kan man jo få i seg avføring, det sier seg selv at det ikke er bra. Ellers ganske så ufarlig. Det vil vel som oftest ga bra, men du vet at det ikke blir bakteriefritt der bak selv om det er nøye rengjort? Bakterier finnes over alt, men tarmbakterier er ikke heldig å få i munnen. Man kan ikke akkurat vaske rumpa med klor heller... 1
bac Skrevet 1. april 2017 #12 Skrevet 1. april 2017 Stor risiko for overføring av amøber, Hepatitt A, kjønnsvorter, parasitter som shigella og Giardia. Husk at dette er mikroskopiske organismer. Selv med god rengjøring av analåpningen så vil det fortsatt være store risikoer.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #13 Skrevet 1. april 2017 Åh, herregud jeg håper dette ikke er så vanlig som dere fremstiller det. Får angst av å kanskje treffe drømmemannen, også vil han at jeg skal tukle med rævhullet hans Anonymkode: 1a0e3...af9 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #14 Skrevet 1. april 2017 Kjæresten har en skikkelig rumpe fetish som inkluderer masse rimming (ikke nødvendigvis alltid inn med tunga, men mye massering). Synes det er godt, men dersom det noen gang blir slutt mellom oss så kommer jeg nok ikke til å ta det videre neste forhold. Kunne for så vidt aldri rimmet han, og jeg har fortalt han masse om ulike bakterier som ikke går vekk selv om man dusjer og vasker først. Han gjør det likevel Anonymkode: 0bdfb...5ec
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #15 Skrevet 1. april 2017 Er jente og mottatt og det er jo godt, men ikke noe krav. Nekter å gjøre det på en mann. Anonymkode: de80e...0e3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #16 Skrevet 1. april 2017 Det er sexy med menn som liker å bli rimmet! <3 Anonymkode: 9e38d...36a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå