Gå til innhold

Adoptere hannhund på 3 år - navneforslag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal muligens adoptere en hund fra Spania, ingen vet hva den egentlig heter. Så jeg trenger hjelp til å finne et eventuelt navn. Ønsker fokus på navn, og ikke det ar vi skal adoptere fra Spania. 

Vi har ei tispe som allerede heter Tindra. Noen som har forslag på navn til en hannhund? Som kan passe sammen med navnet på hunden vi allerede har? 

Anonymkode: 75490...b4f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har allerede en hund som heter Tindra*

AnonymBruker
Skrevet

Frost? :)

Anonymkode: bc96e...b4d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Timmy
Milo
Heike
Taco
Kaos

Anonymkode: 36855...509

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du da tenkt å få hunden veterinærundersøkt før utreise fra Spania og etter ankomst Norge? 

Når myndighetene advarer og fraråder folk på det sterkeste å adoptere/innføre hunder fra utlandet på grunn av massiv smitte av sykdommer og ikke minst parasitter, så lurer jeg på hvorfor folk ikke kan ta seg av de dyrene vi alt har i Norge? 

Hva hunden skal hete, det må du nesten finne ut av selv. Den har vel alt fått et navn der den er? Skal den da få enda et navn å forholde seg til i tillegg til total miljøendring, klimaendring og alt annet, så må da det holde for den stakkers hunden? 

Anonymkode: b9c12...e8f

• Liker 8
Skrevet

Milan!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du da tenkt å få hunden veterinærundersøkt før utreise fra Spania og etter ankomst Norge? 

Når myndighetene advarer og fraråder folk på det sterkeste å adoptere/innføre hunder fra utlandet på grunn av massiv smitte av sykdommer og ikke minst parasitter, så lurer jeg på hvorfor folk ikke kan ta seg av de dyrene vi alt har i Norge? 

Hva hunden skal hete, det må du nesten finne ut av selv. Den har vel alt fått et navn der den er? Skal den da få enda et navn å forholde seg til i tillegg til total miljøendring, klimaendring og alt annet, så må da det holde for den stakkers hunden? 

Slapp av. Jeg er ikke dum. Selvfølgelig måtte det komme noen som deg og belære meg :) 

• Liker 3
Skrevet

Tindra og Fenris :link::link:

• Liker 2
Skrevet

Ikke bry deg om #5

Foreslår noe eksotisk som feks Zorro kanskje? Er ikke flink på navn. 

Lykke til! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av. Jeg er ikke dum. Selvfølgelig måtte det komme noen som deg og belære meg :) 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

BS. Det er masse motstand mot dette og det ER lovlig å adoptere fra utlandet så hold tåta.  

Selvsagt har TS sørget for alt av vaksiner og forberedelser!! Ikke lat som om det på NOE slags måte kan sammenlignes livet mange hunder lever i Spania med en hund en drittfamilie på Frogner vil omplassere!

Dra ut i verden,  og forhold deg til regelverket! og temaet i tråden.

Anonymkode: e6a21...c1e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

BS. Det er masse motstand mot dette og det ER lovlig å adoptere fra utlandet så hold tåta.  

Selvsagt har TS sørget for alt av vaksiner og forberedelser!! Ikke lat som om det på NOE slags måte kan sammenlignes livet mange hunder lever i Spania med en hund en drittfamilie på Frogner vil omplassere!

Dra ut i verden,  og forhold deg til regelverket! og temaet i tråden.

Å guuud er det deg ja - "dra ut i verden"-dama :fnise::fnise::fnise: 

Anonymkode: 1b84f...ade

• Liker 3
Skrevet

Om det er en stor hund syns jeg Kaiser er tøft. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Taco

kaizer

leo

storm 

Anonymkode: 69367...3b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å guuud er det deg ja - "dra ut i verden"-dama :fnise::fnise::fnise: 

Rapporterer, så snill og sjarmerende "visse er da.

Skrevet

Albert

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Perro. Han er sikkert vant til å bi kalt det fra før. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) mye bra forslag

Gjest Belle âme
Skrevet

Kovu-Arr på swahili :) 

Prince

Lucas

Matheo

Charlie

Santos

Carlos

Aron

Alejandro.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rapporterer, så snill og sjarmerende "visse er da.

Please, jeg bare påpekte at det var deg IGJEN, du ses jo ofte i tråder her inne, fordi du skriver akkurat det samme om og om igjen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...