AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Vi skal muligens adoptere en hund fra Spania, ingen vet hva den egentlig heter. Så jeg trenger hjelp til å finne et eventuelt navn. Ønsker fokus på navn, og ikke det ar vi skal adoptere fra Spania. Vi har ei tispe som allerede heter Tindra. Noen som har forslag på navn til en hannhund? Som kan passe sammen med navnet på hunden vi allerede har? Anonymkode: 75490...b4f 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Vi har allerede en hund som heter Tindra* Anonymkode: 75490...b4f
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 Timmy Milo Heike Taco Kaos Anonymkode: 36855...509 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #5 Skrevet 31. mars 2017 Har du da tenkt å få hunden veterinærundersøkt før utreise fra Spania og etter ankomst Norge? Når myndighetene advarer og fraråder folk på det sterkeste å adoptere/innføre hunder fra utlandet på grunn av massiv smitte av sykdommer og ikke minst parasitter, så lurer jeg på hvorfor folk ikke kan ta seg av de dyrene vi alt har i Norge? Hva hunden skal hete, det må du nesten finne ut av selv. Den har vel alt fått et navn der den er? Skal den da få enda et navn å forholde seg til i tillegg til total miljøendring, klimaendring og alt annet, så må da det holde for den stakkers hunden? Anonymkode: b9c12...e8f 8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #7 Skrevet 31. mars 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du da tenkt å få hunden veterinærundersøkt før utreise fra Spania og etter ankomst Norge? Når myndighetene advarer og fraråder folk på det sterkeste å adoptere/innføre hunder fra utlandet på grunn av massiv smitte av sykdommer og ikke minst parasitter, så lurer jeg på hvorfor folk ikke kan ta seg av de dyrene vi alt har i Norge? Hva hunden skal hete, det må du nesten finne ut av selv. Den har vel alt fått et navn der den er? Skal den da få enda et navn å forholde seg til i tillegg til total miljøendring, klimaendring og alt annet, så må da det holde for den stakkers hunden? Anonymkode: b9c12...e8f Slapp av. Jeg er ikke dum. Selvfølgelig måtte det komme noen som deg og belære meg Anonymkode: 75490...b4f 3
smartbimbo Skrevet 31. mars 2017 #9 Skrevet 31. mars 2017 Ikke bry deg om #5 Foreslår noe eksotisk som feks Zorro kanskje? Er ikke flink på navn. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #10 Skrevet 31. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Slapp av. Jeg er ikke dum. Selvfølgelig måtte det komme noen som deg og belære meg Anonymkode: 75490...b4f 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du da tenkt å få hunden veterinærundersøkt før utreise fra Spania og etter ankomst Norge? Når myndighetene advarer og fraråder folk på det sterkeste å adoptere/innføre hunder fra utlandet på grunn av massiv smitte av sykdommer og ikke minst parasitter, så lurer jeg på hvorfor folk ikke kan ta seg av de dyrene vi alt har i Norge? Hva hunden skal hete, det må du nesten finne ut av selv. Den har vel alt fått et navn der den er? Skal den da få enda et navn å forholde seg til i tillegg til total miljøendring, klimaendring og alt annet, så må da det holde for den stakkers hunden? Anonymkode: b9c12...e8f BS. Det er masse motstand mot dette og det ER lovlig å adoptere fra utlandet så hold tåta. Selvsagt har TS sørget for alt av vaksiner og forberedelser!! Ikke lat som om det på NOE slags måte kan sammenlignes livet mange hunder lever i Spania med en hund en drittfamilie på Frogner vil omplassere! Dra ut i verden, og forhold deg til regelverket! og temaet i tråden. Anonymkode: e6a21...c1e 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #11 Skrevet 1. april 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: BS. Det er masse motstand mot dette og det ER lovlig å adoptere fra utlandet så hold tåta. Selvsagt har TS sørget for alt av vaksiner og forberedelser!! Ikke lat som om det på NOE slags måte kan sammenlignes livet mange hunder lever i Spania med en hund en drittfamilie på Frogner vil omplassere! Dra ut i verden, og forhold deg til regelverket! og temaet i tråden. Anonymkode: e6a21...c1e Å guuud er det deg ja - "dra ut i verden"-dama Anonymkode: 1b84f...ade 3
Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #12 Skrevet 1. april 2017 Om det er en stor hund syns jeg Kaiser er tøft. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #13 Skrevet 1. april 2017 Taco kaizer leo storm Anonymkode: 69367...3b0 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #14 Skrevet 1. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Å guuud er det deg ja - "dra ut i verden"-dama Anonymkode: 1b84f...ade Rapporterer, så snill og sjarmerende "visse er da. Anonymkode: e6a21...c1e
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. april 2017 #17 Skrevet 1. april 2017 Perro. Han er sikkert vant til å bi kalt det fra før.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #18 Skrevet 1. april 2017 Takk for svar mye bra forslag Anonymkode: 75490...b4f
Gjest Belle âme Skrevet 1. april 2017 #19 Skrevet 1. april 2017 Kovu-Arr på swahili Prince Lucas Matheo Charlie Santos Carlos Aron Alejandro.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #20 Skrevet 1. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Rapporterer, så snill og sjarmerende "visse er da. Anonymkode: e6a21...c1e Please, jeg bare påpekte at det var deg IGJEN, du ses jo ofte i tråder her inne, fordi du skriver akkurat det samme om og om igjen Anonymkode: 1b84f...ade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå