Gjest making.a.mess Skrevet 1. april 2017 #21 Skrevet 1. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes dette sier mer om deg enn om han. Anonymkode: 639be...28f Fordi det ikke er valgfritt å få barn tidlig...? Jeg hadde gamle foreldre og husker jeg missunte venninner som hadde foreldre som forsto hvordan det var å være ung. Angrer ikke. Det var en fin tid. Følte du for å henge meg ut kanskje? Ts var interessert i hva folk syntes og det har jeg levert pluss litt ekstra om meg selv. Burde kanskje utelatt det om jeg visste det lå en gapestokk å ventet...
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #22 Skrevet 1. april 2017 3 timer siden, Mrs.Purdey skrev: Fordi det ikke er valgfritt å få barn tidlig...? Jeg hadde gamle foreldre og husker jeg missunte venninner som hadde foreldre som forsto hvordan det var å være ung. Angrer ikke. Det var en fin tid. Følte du for å henge meg ut kanskje? Ts var interessert i hva folk syntes og det har jeg levert pluss litt ekstra om meg selv. Burde kanskje utelatt det om jeg visste det lå en gapestokk å ventet... Du trenger ikke å legge ut om deg selv Svar på spørsmålet og det holder i massevis. Anonymkode: 639be...28f 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #23 Skrevet 1. april 2017 Synes det høres litt spesielt ut å skylde på at du har vært travel. De fleste har travle liv, men har tid til sex likevel. Du sier at vennene dine beskriver utseende som helt greit og det er vel dessverre sånn venner er. De sier jo ikke at en venn er mindre pen. Ikke direkte til personen i hvert fall. At du er kresen er jo positivt, men de fleste som ikke får seg et ligg, skylder på akkurat det:P Jeg fant en rebound for noen år siden som hadde null erfaring med å være i et forhold. Det samme med sex-biten. Det funka dårlig for min del. Jeg hadde skygga banen for en jomfru på 28 år. Anonymkode: 18796...510
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #24 Skrevet 1. april 2017 Dessverre turn-off for meg. Men folk er forskjellige. Hadde ikke giddet å bruke tid på å lære opp noen seksuelt når man er godt voksen. Anonymkode: dd63c...b4b
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #25 Skrevet 1. april 2017 Jeg tenker det er negativt. Ikke fordi du ikke har hatt sex i seg selv, men fordi du ikke har erfaring med forhold. Jeg har vært samboer med en som ikke hadde erfaring med forhold, og det førte til at han ikke forstod hva som krevdes i forholdet, at han ikke kommuniserte om følelser og problemer og at han hadde en forventning om at forhold var en dans på roser og trodde at folk var stormforelska i hverandre i et forhold i mange år. Jeg gidder ikke slikt igjen. Anonymkode: 26c84...eec
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #26 Skrevet 1. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker det er negativt. Ikke fordi du ikke har hatt sex i seg selv, men fordi du ikke har erfaring med forhold. Jeg har vært samboer med en som ikke hadde erfaring med forhold, og det førte til at han ikke forstod hva som krevdes i forholdet, at han ikke kommuniserte om følelser og problemer og at han hadde en forventning om at forhold var en dans på roser og trodde at folk var stormforelska i hverandre i et forhold i mange år. Jeg gidder ikke slikt igjen. Anonymkode: 26c84...eec Akkurat samme her!! Vi fikk et barn sammen dessverre. Håper han har lært noe til neste forhold. Vi var vel 25 når vi ble sammen da. Jeg hadde da vært i et langvarig forhold før jeg traff han+noen korte. Håper min neste fremtidige kjæreste vet hva som kreves... Har forøvrig og ei venninne som er 28 og aldri har hatt type. Ekstremt kresen, men ikke jomfru. Anonymkode: f559a...cea
Gjest making.a.mess Skrevet 1. april 2017 #27 Skrevet 1. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke å legge ut om deg selv Svar på spørsmålet og det holder i massevis. Anonymkode: 639be...28f Jeg vet jeg ikke TRENGER å legge ut om meg selv, men jeg valgte det og begrunnet. Visste ikke at du var sjefen for deling av info og størrelsen på innlegg.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #28 Skrevet 1. april 2017 36 minutter siden, Mrs.Purdey skrev: Jeg vet jeg ikke TRENGER å legge ut om meg selv, men jeg valgte det og begrunnet. Visste ikke at du var sjefen for deling av info og størrelsen på innlegg. Nei det er ok. Slapp av. Nå vet du ihvertfall at jeg er sjefen over slikt. Anonymkode: 639be...28f 2
Nusse Skrevet 2. april 2017 #29 Skrevet 2. april 2017 Jeg tror dette er et sårt punkt for mange gutter, og slett ikke så uvanlig. Dessverre er vi ikke kommet lenger i 2017 enn at det gir status for gutter med erobringer, mens jenta skal være tilbakeholdende for ikke å bli stempla som "hore". Har egne erfaringer fra unge år med skam og dårlig selvfølelse, som gjorde frykten for å bli avvist sterkere enn kjønnsdriften. Selv med bra utseende, og jenter som viste interesse, lå frykten i bunnen, og det ble sen debut for meg. En idiotisk bekymring for å bli hånet fordi jeg innbilte meg å være under middels utstyrt gjorde ikke saken bedre!
Gjest Froning Skrevet 2. april 2017 #30 Skrevet 2. april 2017 17 minutter siden, Nusse skrev: jenta skal være tilbakeholdende for ikke å bli stempla som "hore". Jeg har helt enig i at vi burde ha kommet lengere i 2017, men jeg har et spørsmål til kvinnene her. Stemmer det at dere plasserer tittelen "løs/hore" på.hverandre i større grad enn det menn gjør mot dere? Har alltid vært nysgjerrig på dette og jeg stiller ikke spørsmålet for å ha noe og dømme dere på.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #31 Skrevet 2. april 2017 1 time siden, Froning skrev: Jeg har helt enig i at vi burde ha kommet lengere i 2017, men jeg har et spørsmål til kvinnene her. Stemmer det at dere plasserer tittelen "løs/hore" på.hverandre i større grad enn det menn gjør mot dere? Har alltid vært nysgjerrig på dette og jeg stiller ikke spørsmålet for å ha noe og dømme dere på. Du har nok rett i at kvinner omtaler andre kvinner som løs eller hore, i større grad enn hva menn gjør. Jeg har nok litt vanskeligheter med å forstå hvordan både menn og kvinner klarer å ha mange one night stands og slikt, men jeg tenker ikke på dem som løs eller hore av den grunn. Anonymkode: c55b3...956
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #32 Skrevet 2. april 2017 Med mindre du har en spesiell grunn så spør de fleste seg nok om hvorfor. Det må jo være noe galt, er nok det første de flest tenker. For det er ikke vanskelig å finne en dame å ha sex med i Norge, selv nyankomne asylsøkere som ikke engang kan språket har noen problemer. Anonymkode: ee887...ca3 1
Vera Skrevet 2. april 2017 #33 Skrevet 2. april 2017 Jeg er nysgjerrig på hva du syns om andre som ikke har vært like kresen som deg?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #34 Skrevet 2. april 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har nok rett i at kvinner omtaler andre kvinner som løs eller hore, i større grad enn hva menn gjør. Jeg har nok litt vanskeligheter med å forstå hvordan både menn og kvinner klarer å ha mange one night stands og slikt, men jeg tenker ikke på dem som løs eller hore av den grunn. Anonymkode: c55b3...956 Det må være noe ungdommen driver med. På 80-90-tallet kunne vi ligge med så mange vi ville uten at noen kalte oss det. En hore var en prostituert, ikke ei jente som hadde sex. Anonymkode: 55cfa...f13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå