AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Jeg fjernet mandlene for 3 år siden og har nesten ikke vert syk etterpå. Nå i det siste har jeg fått litt sår hals og lite matlyst, men har ikke tenkt noe videre på det før idag. Halsen min har nemlig hovnet opp. Føler mandlene er der enda, og att de er enorme. Har litt problemer med å puste og svelge, men det går egentlig helt fint. Jeg har lavt stoffskifte til tider, kan det spille inn ang. skjoldbruskkjertel? Noen som har noen kjærringråd? Burde jeg kontakte lege? Anonymkode: f6735...f10
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (På 31.3.2017 den 20.29): Jeg fjernet mandlene for 3 år siden og har nesten ikke vert syk etterpå. Nå i det siste har jeg fått litt sår hals og lite matlyst, men har ikke tenkt noe videre på det før idag. Halsen min har nemlig hovnet opp. Føler mandlene er der enda, og att de er enorme. Har litt problemer med å puste og svelge, men det går egentlig helt fint. Jeg har lavt stoffskifte til tider, kan det spille inn ang. skjoldbruskkjertel? Noen som har noen kjærringråd? Burde jeg kontakte lege? Anonymkode: f6735...f10 Ble du bedre med stoffskifte medisin? Anonymkode: 37319...b3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå