Gå til innhold

Laste opp et nytt profilbilde på FB uten at det vekker oppmerksomhet. How?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Profilbildet på mitt på FB er 6 år gammelt og det er på tide med et nytt. Jeg ønsker ikke at folk skal kommentere/like bildet mitt, heller ikke at det skal komme opp i nyhetsstrømmen "XXX har skiftet profilbilde". 

Det er grei at andre kan se bildet ved siden av navnet mitt, men ønsker ikke at det skal være synlig AT jeg har byttet, og heller ikke at det skal være mulig å kommentere/like.

Anonymkode: 76b8a...9aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg har gjort er at jeg trykket på "Skjul fra tidslinjen" rett etter jeg har publisert bildet. Deretter har jeg trykket på der vi kan bestemme hvem som kan se bildet, og trykket på "Kun meg". Håper det vil hjelpe! :)

AnonymBruker
Skrevet

Last opp på vanlig måte, og trykk deretter på "skjul fra tidslinje".

Anonymkode: f0793...b83

AnonymBruker
Skrevet

Eller "Kun meg"

Anonymkode: fa1eb...7ba

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Tita92 skrev:

Det jeg har gjort er at jeg trykket på "Skjul fra tidslinjen" rett etter jeg har publisert bildet. Deretter har jeg trykket på der vi kan bestemme hvem som kan se bildet, og trykket på "Kun meg". Håper det vil hjelpe! :)

Ja, det var den måten jeg innbilte meg man måtte gjøre! Bildet blir vel synlig en stund da, selv om jeg er rask å trykker "Kun meg".  Hmhmhm...

Andre måter å gjøre det på? :)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det var den måten jeg innbilte meg man måtte gjøre! Bildet blir vel synlig en stund da, selv om jeg er rask å trykker "Kun meg".  Hmhmhm...

Andre måter å gjøre det på? :)

Har du prøvd å skjule det fra tidslinjen? :)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Last opp på vanlig måte, og trykk deretter på "skjul fra tidslinje".

Anonymkode: f0793...b83

Men det blir jo bare skjult fra min tidslinje. Er vel publikummet jeg må endre? Hmmhm...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det blir jo bare skjult fra min tidslinje. Er vel publikummet jeg må endre? Hmmhm...

Jeg tror ikke de kan se det.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med å ha probilbilde hvis bare dere skal se det egentlig? :P

Anonymkode: ea711...31f

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke problemet her. Redd for oppmerksomheten du antageligvis ikke får? Et par likes for å skifte profilbildet gjør da ikke vondt. 

Anonymkode: 2f815...37d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vennene til TS kan fortsatt se det, bare at de ikke kan like det og kommentere når TS trykker på "Kun meg". Og grunnen til at en ikke vil få likes eller kommentarer kan være mange. Jeg vil ikke det fordi det er kun de samme personene som liker og kommenterer.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bildet blir jo synlig ved navnet mitt, men ønsker ikke oppmerksomheten at jeg har vært inne å endret bildet. 

Ønsker ikke det skal komme opp på FB, er bare det :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke problemet her. Redd for oppmerksomheten du antageligvis ikke får? Et par likes for å skifte profilbildet gjør da ikke vondt. 

Haha, hadde jeg ønsket oppmerksomhet så hadde vel ikke denne tråden vært opprettet :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Din skjønner ikke at enkelte ikke ønsker å være en del av dette liker-sirkuset som sosiale medier representerer? Selvsagt kunne man slettet hele Facebook i så tilfelle, men det et ikke nødvendigvis et reelt alternativ.

Anonymkode: 0fa09...be6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...