Gå til innhold

Tatt med buksa nede

Fremhevede innlegg

Gjest Vikarlæreren
Skrevet

En 7.klasse elev på skolen ble tatt mens hun onanerte på toalettet i dag av skolens kvinnlige inspektør. Hun er over 60 år og ganske kristen og konservativ. Det endte i med at hun ringte jentas foreldre og fortalte om den uakseptable oppførselen.

Problemet nå er at jeg som vikarierende klasseforstander ikke vet hva jeg skal gjøre. Jenta kom og fortalte meg om hva som hadde skjedd og er helt ute av seg og sier hun ikke tør å gå hjem. Hva skal jeg gjøre? Jeg vet ikke om inspektøren har vært så detaljert at foreldrene vet hva det dreier seg om, eller hvem av foreldrene hun har snakket med (faren er muslimsk så det er litt spesielt).

Hva skal jeg gjøre? Jeg må prate med inspektøren, men føler det er vanskelig, hun er jo 40 år eldre enn meg og har et helt annet syn på saken. Dessuten så er det hun som er arbeidsgiveren min, dvs hun som ringer hver gang jeg får jobbe, så jeg har ikke lyst til å havne i dårlig lys hos henne.

Hvordan kan jeg gå frem for å løse dette? Trenger svar før 14:30 i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke mulig at du kan spørre inspektøren om hva det er som har skjedd, og hva hun har gjort. Evt spørre hvordan hun håndterte saken ovenfor eleven og hennes familie. Kanskje hun forteller deg hvor detaljert hun var... Det kan jo hende hun ikke har vært så veldig detaljert heller. Forklar at eleven ikke har det noe bra, og ikke tør å dra hjem.

Du trenger jo ikke si hva du syns er riktig eller galt i en slik situasjon for det er jo eleven det omhandler. Om ispektøren har handlet feil hjelper det ikke nå om det blir påpekt (for denne eleven hvertfall) for foreldrene vil jo vite det uansett.

Skrevet

Ærlig talt!!

Man ringer vel ikke hjem til foreldrene og forteller sånne ting!!! Jeg synes det var helt uhørt, jeg! Oppdager man noe sånt holder man det vel for seg selv.

Jeg tror jeg ville tatt det opp med henne på en rolig måte, og sagt at det var unødvendig av henne å ringe.

Så må du kanskje ringe foreldrene igjen og si at det har vært en misforståelse?

Lykke til, jeg skjønner godt at du synes det er en ekkel sak.

Skrevet
En 7.klasse elev på skolen ble tatt mens hun onanerte på toalettet i dag av skolens kvinnlige inspektør. Hun er over 60 år og ganske kristen og konservativ. Det endte i med at hun ringte jentas foreldre og fortalte om den uakseptable oppførselen.

Gikk inspektøren INN på toalettet der jenta var? Virker som denne inspektøren har gått over en grense spør du meg. Dessuten burde hun tatt det opp med deg eller hoved klasseforstander om hun synest dette var et "alvorlig" problem. Jeg forstår jo deg og din situasjon, at du ikke har lyst å sette deg i dårlig lys over for denne inspektøren. Men du kan jo si du har snakket med jenta og si at hun er veldig "lei seg for dette", bare for å dempe situasjonen. Og så tar du kontakt igjen med foreldrene og sier at dette var en misforståelse.

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Om inspektøren som oppdaget det var aldri så kristen eller gammeldags, så skal tross alt ikke personlige meninger eller tro avgjøre hvordan slike situasjoner blir behandlet.

Denne inspektøren burde ha konferert med eventuell PPT-tjeneste, eller helsesøster, og ikke bare løpt til telefonen for å fortelle foreldrene hva som hadde skjedd!

Hvordan du som vikarierende klasseforstander kan takle dette, er det nok ingen fasitsvar på. Det jeg ville gjort selv, var å snakke med foreldrene og rett og slett fortelle at inspektøren hadde misforstått eller noe sånt. Jenta er den som skal beskyttes her, og det er IKKE uakseptabelt for en 7.klassing å tilfredsstille seg selv!

Hvordan fant inspektøren ut dette hvis det var på toalettet????? Smugkikket hun, eller hørte hun bare lyder?

Nei, dette syns jeg gikk over alle støvleskaft! Vi går snart inn i 2005, og en slik hendelse kan i verste fall føre til at jenta får skam-følelser over nytelsen hun kanskje hadde mens hun holdt på. Det får være grenser, altså!

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror ikke vi skal ta denne Vikarlæreren så høytidelig.

Saken virker rimelig oppkonstruert. Tror ikke et døyt på hva han skriver.

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Kanskje vikarlæreren var misunnelig? Kan ikke tro at noen lærere idag er så stupide at de ringer hjem til foreldre og forteller at en jente ble tatt på fersken i å onanere. Dette viser jo at jenta er normal og inspektøren er på jordet. Hun kunne sikkert trenge en omgang - en omgang med ...........! Her kan hver og en bruke sin fantasi til å fylle ut - alt etter hvor skitten eller ren den er.

Hvis dette er sant burde inspektøren få lest seg leksen - hun har trått over ganske mange streker spør du meg. Skulle nesten ønske det var min datter som var tatt slik og at inspektøren ringte. Da hadde det blitt månelyst - og inspektøren ville ikke være i tvil om hvem som tente det lyset for henne. Gleder meg allerede til en slik samtale jeg - men den kommer aldri hit.

Skrevet

Må si jeg også stusser på hvordan denne ispektøren greide ferske jenta i å onanere, hos gutter er det noe mer opplyst hva vedkommende driver med av diverse fysiske årsaker.

Men er det virkelig foreldrenes sak hva jenta driver med under dyna på kvelden. Er det noen jenter på 15 år som ikke onanerer?

Brukte selv ta meg en kjapp en på toelettet på skolen i den alderen når det presset på.

Gjest Trøste og bære
Skrevet
Hvis dette er sant burde inspektøren få lest seg leksen - hun har trått over ganske mange streker spør du meg. Skulle nesten ønske det var min datter som var tatt slik og at inspektøren ringte. Da hadde det blitt månelyst - og inspektøren ville ikke være i tvil om hvem som tente det lyset for henne.

Er du syk?

Tenker du ikke på hvilke konsekvenser det ville fått for dattern din om alle elevene på skolen hatte fått vite det...

Skrevet

Er du syk?

Tenker du ikke på hvilke konsekvenser det ville fått for dattern din om alle elevene på skolen hatte fått vite det...

Om inspektøren da hadde vært så "lur" at hun hadde sagt det åpenlyst til alle hadde hun nok fått sparken rimelig fort. Taushetsplikt er det noe som heter.

Forøverig gjorde inspektøren alt feil. Med mindre det er en uhyre kristen privatskole hun går på da, noe jeg tviler på med tanke på at faren er muslimsk.

Til trådstarter; Ta det opp med f.eks. rektor og spør om råd.

Skrevet

Syns hele denne historien var suspekt!!

Merkelig historie, hvilken 7. klassing driver å onanerer på toalettet på skolen og hvordan skal en evt. insepektør kunne ta eleven på fersk gjerning. Har eleven glemt å låse døra til toalettet da eller? eller har eleven lagd så høye lyder at inspektøren har hørt det??? Tvilsomt...

Og hvordan ringer man hjem til foreldre og sier noe sånt!!!

Dette her er bullshit!!!!

Skrevet

Dette tror jeg bare er et tulleinnlegg...

En lærer kan da ikke legge sånne opplysninger ut på nettet!

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Trøste og bære skrev:

Kaffegjesten:

Er du syk?

Det gikk visst litt fort i svingene her. Selvfølgelig ville jeg ikke at "hele skolen" skulle få vite hva dattern min hadde gjort. Akkurat de konsekvensene skjønner jeg og så vondt vil jeg henne ikke. Det som hadde vært moro var å ta denne inspektøren - det hadde frydet, for så dum som h*n hadde oppført seg går ikke an. Og en slik kamp hadde jeg vunnet!

Men som sagt en slik noen slik henvendelse fra skolen vil aldri komme til meg .................

Gjest Anonymous
Skrevet

denne historien kan vel ikke være sann - jeg tenker tilbake på skoletoalettene i grunnskolen og kan ikke i min aller villeste fantasi forestille meg at noen gikk dit for å nyte noe som helst. Jeg tror faktisk aldri jeg gjorde det man SKAL gjøre på disse toalettene engang, stanken og fuktigheten var avskrekkende nok til at man klarte å holde seg...

Skrevet

Jeg tror nok onanering på skole-do'en er mer utbredt enn vi tror, både blant gutter og jenter.

Skrevet

Det er faen meg noe av det drøyeste jeg har hørt. Den læreren som fortalte dette videre burde ALDRI ha jobbet i skolen. Ikke rart at ståa er som den er i den norske skolen med sånne lærere. Jeg er helt sjokkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...