Gjest Telse Skrevet 17. desember 2004 #1 Skrevet 17. desember 2004 Jeg bare lurer på hvor vanlig det er at kvinnen kjøper forlovelsesringer og spørr mannen. Lurer på om jeg skal gi han hjemme en til jul...
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #2 Skrevet 17. desember 2004 For en god idé! Jeg synes det er kjempetøft med jenter som frir selv i stedet for å sitte å vente. Jeg vet ikke hvor vanlig det er (selv ble jeg spurt av han som nå er mannen min), men betyr det noe om det er vanlig da? Jeg synes i hvertfall du er kjempetøff hvis du ordner opp selv og har mot til å fri, og ønsker deg veldig lykke til!
Olifant Skrevet 17. desember 2004 #3 Skrevet 17. desember 2004 Jeg tror det er i ferd med å bli mer og mer vanlig og synes det er en kjempeide! Ingen grunn til å vente hvis du vet hva du vil og tror du vet hva han vil! Lykke til! :-)
Gjest Telse Skrevet 17. desember 2004 #4 Skrevet 17. desember 2004 Han har jo sagt at hvis han får spørsmålet så vil han svare ja, så jeg må vel bare ta motet til meg
Olifant Skrevet 17. desember 2004 #5 Skrevet 17. desember 2004 Da er vel spørsmålet bare hvordan du skal stille det store srørsmålet da!
Gjest Telse Skrevet 17. desember 2004 #6 Skrevet 17. desember 2004 Ja... Noen tips? Tenkte at jeg skulle gjøre det på juleaften da, men det i seg selv er vel kanskje ikke sånn kjempe romanisk
Olifant Skrevet 17. desember 2004 #7 Skrevet 17. desember 2004 Mange romantiske måter å gjøre det på, husk at du bare har sjansen til å gjøre det en gang (forhåpentligvis). En venninne av meg fridde til sin kjære og fikk mange gode ideer i etterkant og syntes at hennes frieri ble litt kjedelig! (Selv om hun selvfølgelig var fra seg av glede!)
Gjest Tabby Skrevet 17. desember 2004 #8 Skrevet 17. desember 2004 Jeg fridde til min kjære og fikk ja, kjøpte ringer til oss på forhånd også. Laget til romantisk måltid for to, han jobbet sent den dagen og fikk ikke sett siste finalen i hockeyen det året, den gikk på tv så jeg tok den opp for han, kjøpte inn roser og ordnet masse. Ikke så romantisk vil kanskje mange mene, men han synes det var helt topp, og har også i ettertid skrytt av det til gutta han jobber sammen med.
Gjest Anki Skrevet 21. desember 2004 #9 Skrevet 21. desember 2004 Har også lurt på å fri, og vrir hodet for å finne den beste måten. Hm. Jeg husker en reklame, synes å huske å det var for Tine? Hvor han sier farvel til henne på togstasjonen, og kjører i full fart til et sted hun kjører forbi med toget, og der står han midt i et hjerte av stearinlys i snøen. Synes det var helt fantstisk romantisk! Så lurer på å finne på noe sånn. Men må jo skaffe ringer og alt slikt først, og så er det ikke så ofte snø her vi bor.
Bokalven Skrevet 21. desember 2004 #10 Skrevet 21. desember 2004 Hos oss var det verken eller. Det var noe vi diskuterte og kom til enighet om. Passet oss ypperlig, så gikk vi og kjøpte ringer sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå