Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Emera
Skrevet

Og den virker jo faktisk! Jeg har vært skeptisk, og det er vel derfor jeg ikke har testet ut dette vidundermiddelet før. 

Håret mitt har blitt så fett i det siste, og da helst når det nærmer seg mens. Jeg har alltid vasket håret annenhver dag, men nå må det vaskes hver dag i den tiden. Det er nok hormonelle endringer som er årsaken, jeg er 48 år gammel og... ja, nærmer meg...  Så da sjekket jeg på nett hvilken som har kommet best ut i test og kjøpte den. Det var Biosilk sin. Altså, hvorfor har jeg ikke gjort dette før? Jeg klarer ikke følelsen av fet hodebunn, så dette var helt topp. Håret ble jo nesten som nyvasket. Strålende fornøyd! :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Jeg bruker den fra Living Proof som de har begynt å selge på Vita. Veldig fornøyd. Skal også begynne å bruke en "clarifying" shampo en gang i uken, for å rense ut alle produktrester som kan bygges seg opp av f.eks tørrshampo. 

Skrevet

Jeg har også nylig oppdaget tørrshampo. :) Har ikke fett hår, men det blir fort flatt de dagene jeg ikke vasker det (vasker det annenhver er dag) og da er Batiste xxl helt genial! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...