AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Dette er setninger som får meg til å gi opp litt. Man får ikke lyst å tenke positivt dersom man vil noe annet enn de fleste. Eller hvis man har tenkt å satse på noe, selv om at det er en viss risiko.. hvorfor skal folk ALLTID plapre i vei med negative holdninger? Samme hvor barneslig kanskje noen synes dette her ser ut, så må jeg si det. jeg ble mobbet i oppveksten. Jeg går ikke rundt og er bitter og alt slik, for jeg har likevel oppnådd ganske mye. Men hvis vi tenker på sjeldenhet, så er det egentlig en sjeldenhet å bli mobbet. Altså, vi hører om det hver dag, men de fleste blir jo ikke mobbet. Og da tenker jeg at jeg krever at jeg kan være sjelden i dette tilfellet og. De fleste får det ikke til, men jeg gjør det, for jeg er så sjelden hilsen einsom er møkk lei av å bli fyllt med angst og skal møte alt og alle med skepsis hele tiden. Vet ikke hva jeg ville med tråden, men måtte bare få ut litt aggresjon Anonymkode: a2d5f...75c
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Frykten i mennesker er godt innebygget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå