Gå til innhold

Hvordan finne jenter som vil ta meg med strap on?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 31.3.2017 den 18.24, AnonymBruker skrev:

Hei.

Er en hetro gutt som søker etter ei jente som vil ta meg med strap on. 

Hvordan skal jeg gå frem? Bare spørre rett ut? 

Har erfaring fra tidligere forhold og elsker det! Sinsykt deilig å kjenne en svær dildo inni meg, og det er helt klart de beste orgasmene. 

Anonymkode: 44143...bcd

Hei.

Har bestandig hatt en drøm og en fantasi om dette, men aldri turt å fortelle noen om det.. 

Men har nå begynt å snakke igjen med en tidligere sexpartner og fortalte henne om mine fantasier i går. Hun reagerte meget positivt og gledet seg over at jeg ønsket å utforske.. Hun sier hun ønsker å tilfrestille meg så om jeg ønsker vil hun gjøre dette på meg

Anonymkode: 70eb7...2ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ville joina Fetlife om jeg var deg :) Der er det åpent og man kan spør mer rett fram er min erfaring da. Er en av dem som gjerne kunne tatt en mann med strapon. 

Hilsen j28

Anonymkode: c37d8...a00

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strapguy
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville joina Fetlife om jeg var deg :) Der er det åpent og man kan spør mer rett fram er min erfaring da. Er en av dem som gjerne kunne tatt en mann med strapon. 

Hilsen j28

Anonymkode: c37d8...a00

Takk! .. send meg gjerne en pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Heterofil kvinne her, og har null problemer med å ta en mann med strapon.

Anonymkode: 0e285...808

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strapguy

Dette er jo litt tabu tema egentlig, men helt ærlig så er jeg stolt av det. 

Har hatt sex med gutter og jenter, er ikke homofil av den grunn. 

Liker å ha sex med gutter, elsker å ha sex med jenter. 

Og kan ha sex med begge kjønn også, null problem. Livet blir bedre når jeg legger fra meg fordommer og definisjoner. 

Fler som tenker på samme måte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Det er mye lettere å være åpen om seksuelle preferanser på anonyme chatterom. Lag en profil som er spesifikk på hva du ønsker. De jentene som liker det, er de du vil treffe. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
11 timer siden, Alterego666 skrev:

Det er mye lettere å være åpen om seksuelle preferanser på anonyme chatterom. Lag en profil som er spesifikk på hva du ønsker. De jentene som liker det, er de du vil treffe. Lykke til!

Vet du om noen chatterom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet du om noen chatterom? 

Jeg er ikke så oppdatert for tiden, dessverre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nokk flere som liker dette.

På club4 kan du lett få kontakt med flere som liker det og avtale møter eller lignende.

Håper du finner noen som passer for deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 31/03/2017 den 19.50, AnonymBruker skrev:

Jeg kan godt pule deg med et kosteskaft om du vil? Gjerne langkost så jeg slipper å komme borti deg. 

Ellers er mitt tips homsebar, der vil du finnes masse villige partnere og det er jo der dere hører hjemme :)

Anonymkode: 57b4f...a16

Litt snever i synet ditt der må jeg si.  Usikkerheten din som tar overhånd her eller?  Skulle likt å vite hva ditt syn var på to lesbiske som tok hverandre med Strap-on, dette tenner deg kanskje, eller blir du litt tent på tanken å bli tatt selv men har ikke baller til å ytre et ønske selv?

Anonymkode: 353e6...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
AnonymBruker

Hei.

Har erfaring fra tidligere forhold og elsker det! Sinsykt deilig å kjenne en svær dildo inni meg, og det er helt klart de beste orgasmene. 

Lurte på det samme, hvor finner man gutter som er åpen for at jenter bruker strap-on. Føler mange gutter tenker at det er homofilt å gjøre det . Syntes dette er rå sexy! 

Anonymkode: bbd55...2da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Lurte på det samme, hvor finner man gutter som er åpen for at jenter bruker strap-on. Føler mange gutter tenker at det er homofilt å gjøre det . Syntes dette er rå sexy! 

Anonymkode: bbd55...2da

Selv har jeg alltid vært åpen for dette, tror menn generelt er med på litt av hvert om jenta er eventyrlysten. Ofte er det vi menn som må være pådriverne for å eksperimentere, og jeg synes det er flott når jenta tar initiativet. Men ikke forvent at et flertall av mennene på et party vil rekke opp hånden om du spør hvem som liker å tas med strap-on. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
På 2.4.2017 den 12.06, Gjest strapguy skrev:

Dette er jo litt tabu tema egentlig, men helt ærlig så er jeg stolt av det. 

Har hatt sex med gutter og jenter, er ikke homofil av den grunn. 

Liker å ha sex med gutter, elsker å ha sex med jenter. 

Og kan ha sex med begge kjønn også, null problem. Livet blir bedre når jeg legger fra meg fordommer og definisjoner. 

Fler som tenker på samme måte? 

Klart det! Når en legger fra seg sneversynte fordommer, åpner det seg et helt spekter av aktiviteter, glede og nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gamer og møtte en fyr som etterhvert fortalte at han likte at exen tok han med Strap-on. Jeg ble egenlig litt uvel og ille til mote da jeg hørte historien. Noen uker eller mnd senere tok jeg kontakt og spurte om jeg fikk prøve på han. For min del hadlet det bare om at tanken måtte modnes til nysgjerrighet.

Anonymkode: 89ea6...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor dras opp gamle tråder hele tiden? Jeg selv kunne tenkt meg å prøve strap-on på en mann noen ganger (jeg liker å være dominant), men jeg hadde ikke likt det om han likte dette bedre enn normal sex og hadde strap-on som fetish. Det er et stort turn-off for min del.

Anonymkode: 93ee4...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hei.

Uansett hvilke type sex eller hva man liker - er det normalt å spørre rett ut? Tror det fungerer best å la ting komme helt naturlig. Uansett, det er fornuftig å kommuniserer om sex når man er kommet så langt. 

Anonymkode: 13516...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...