AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Del Skrevet 31. mars 2017 Hei. Er en hetro gutt som søker etter ei jente som vil ta meg med strap on. Hvordan skal jeg gå frem? Bare spørre rett ut? Har erfaring fra tidligere forhold og elsker det! Sinsykt deilig å kjenne en svær dildo inni meg, og det er helt klart de beste orgasmene. Anonymkode: 44143...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #2 Del Skrevet 31. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Er en hetro gutt som søker etter ei jente som vil ta meg med strap on. Hvordan skal jeg gå frem? Bare spørre rett ut? Har erfaring fra tidligere forhold og elsker det! Sinsykt deilig å kjenne en svær dildo inni meg, og det er helt klart de beste orgasmene. Anonymkode: 44143...bcd Gutt jeg også som blir knullet med strapon. Det er det deiligste som finnes. Har ei som er endel eldre enn meg. Hun puler meg lenge å orgasmene er superdeilige. Får 4-5 orgasmer hver gang hun tar meg 😊 Anonymkode: f1647...e41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summer lady Skrevet 31. mars 2017 #3 Del Skrevet 31. mars 2017 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #4 Del Skrevet 31. mars 2017 Jeg kan godt pule deg med et kosteskaft om du vil? Gjerne langkost så jeg slipper å komme borti deg. Ellers er mitt tips homsebar, der vil du finnes masse villige partnere og det er jo der dere hører hjemme Anonymkode: 57b4f...a16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #5 Del Skrevet 31. mars 2017 Nei takk. Takk for tipset, kommer til å holde meg unna homsebarer! Anonymkode: 44143...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #6 Del Skrevet 31. mars 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gutt jeg også som blir knullet med strapon. Det er det deiligste som finnes. Har ei som er endel eldre enn meg. Hun puler meg lenge å orgasmene er superdeilige. Får 4-5 orgasmer hver gang hun tar meg 😊 Anonymkode: f1647...e41 Hørtes digg ut! Drømmedame Anonymkode: 44143...bcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 31. mars 2017 #7 Del Skrevet 31. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan godt pule deg med et kosteskaft om du vil? Gjerne langkost så jeg slipper å komme borti deg. Ellers er mitt tips homsebar, der vil du finnes masse villige partnere og det er jo der dere hører hjemme Anonymkode: 57b4f...a16 Hvordan får du det til at mannfolk, som vil ha sex med KVINNE, hører hjemme på en homsebar? Du vet mannfolk har en prostata, som ved stimuli gir (vistnok) sykt gode orgasmer? Kvinner kan også stimulere denne. SÅ, om mannfolk tenner på kvinner, selv om det er kvinner som puler dem i analen, så er det IKKE homofile. Har vi endelig avklart det en gang for alle nå? Menn som tenner på kvinner = heterofil Menn som tenner på menn = homofil Menn som tenner på analsex = Det kommer an på hva kjønn de tenner på! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #8 Del Skrevet 31. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hørtes digg ut! Drømmedame Anonymkode: 44143...bcd Hun er kjempedigg å blir en stønnende hylegutt😊 Anonymkode: f1647...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #9 Del Skrevet 31. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er kjempedigg å blir en stønnende hylegutt😊 Anonymkode: f1647...e41 Dele erfaringer et annet sted enn her? Anonymkode: 44143...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #10 Del Skrevet 31. mars 2017 Det er vel bare å spørre partner? Slike ønsker tror jeg er lettere å fremme dess eldre man er...? Dess tryggere ihvertfall. Anonymkode: 38fde...751 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #11 Del Skrevet 31. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dele erfaringer et annet sted enn her? Anonymkode: 44143...bcd To gutter skal nå sitte og diskutere deres opplevelser med å bli pult i rumpa på privat chat... Kan dere ikke bare møtes da? Og pule hverandre. Problem solved! Anonymkode: 57b4f...a16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 31. mars 2017 #12 Del Skrevet 31. mars 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Er en hetro gutt som søker etter ei jente som vil ta meg med strap on. Hvordan skal jeg gå frem? Bare spørre rett ut? Har erfaring fra tidligere forhold og elsker det! Sinsykt deilig å kjenne en svær dildo inni meg, og det er helt klart de beste orgasmene. Anonymkode: 44143...bcd Jeg kan gjøre det for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #13 Del Skrevet 31. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dele erfaringer et annet sted enn her? Anonymkode: 44143...bcd Oki, det blir kanskje feil forum? Beklager det as. Anonymkode: f1647...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps1 Skrevet 31. mars 2017 #14 Del Skrevet 31. mars 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan godt pule deg med et kosteskaft om du vil? Gjerne langkost så jeg slipper å komme borti deg. Ellers er mitt tips homsebar, der vil du finnes masse villige partnere og det er jo der dere hører hjemme Anonymkode: 57b4f...a16 Skal man følge din logikk er altså lesbiske damer som bruker strapon egentlig hetrofile? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #15 Del Skrevet 31. mars 2017 Det er utrolig sexy og pirrende med menn som lar meg leke med rumpa deres Anonymkode: 2901a...8ef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strapguy Skrevet 31. mars 2017 #16 Del Skrevet 31. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er utrolig sexy og pirrende med menn som lar meg leke med rumpa deres Anonymkode: 2901a...8ef pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eksentrisk Skrevet 1. april 2017 #17 Del Skrevet 1. april 2017 10 timer siden, O.G. skrev: Jeg kan gjøre det for deg. Pratis, eller hadde du turt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #18 Del Skrevet 1. april 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: To gutter skal nå sitte og diskutere deres opplevelser med å bli pult i rumpa på privat chat... Kan dere ikke bare møtes da? Og pule hverandre. Problem solved! Anonymkode: 57b4f...a16 Det gjør de sikkert allerede Anonymkode: 8e559...304 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #19 Del Skrevet 1. april 2017 Etter en orgasme så er jeg tom og ferdig. Spesielt at du som mann kan få mange orgasmer ... Hva skjer egentlig med penisen din i slike situasjoner? Kommer det luft ut eller noe? Trodde bar kvinner kunne få mange orgasmer uten pause. Anonymkode: 6cb16...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #20 Del Skrevet 1. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter en orgasme så er jeg tom og ferdig. Spesielt at du som mann kan få mange orgasmer ... Hva skjer egentlig med penisen din i slike situasjoner? Kommer det luft ut eller noe? Trodde bar kvinner kunne få mange orgasmer uten pause. Anonymkode: 6cb16...618 Nei, blir helt anderledes når jeg blir tatt i rumpa med strapon. Stimulerer på en annen måte, orgasmen er helt annen opplevelse, mye mer intenst, innvendig og ofte kommer det ikke noen sprut ut. Mister ikke energien å kan holde på lenge. Normalt får jeg 4-5 orgasmer, men skjedd at jeg har fått over 10 orgasmer. Bare tull det, at gutter ikke kan få flere orgasmer. Med strapon kan jeg fint få flere, aldri fornøyd etter1 orgasme, da er oppvarmingen så vidt startet😊 Anonymkode: f1647...e41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå