AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Jeg er ca 10-11-12 doo i dag , burde jeg ikke ha fått positiv test til nå vist jeg faktisk var gravid ? Hadde blod prøve pá mandag og da var hcg kun 1 altså ikke gravid . Hva tror dere? Er det for tidlig eller er jeg bare rett og slett ikke gravid ? Anonymkode: 95579...42d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Hvorfor tok du blodprøve alt på mandag? Det er jo idioti? Ta en test 14 DPO som det står på pakningsvedlegget, og slutt å kast bort helsevesenet sine ressurser på tull og tøys som å ta hcg prøve 6DPO. Fatter ikke at legen tillot det.. Anonymkode: 7161a...ff6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #3 Skrevet 31. mars 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tok du blodprøve alt på mandag? Det er jo idioti? Ta en test 14 DPO som det står på pakningsvedlegget, og slutt å kast bort helsevesenet sine ressurser på tull og tøys som å ta hcg prøve 6DPO. Fatter ikke at legen tillot det.. Anonymkode: 7161a...ff6 Jeg tok bp for noe annet , så testet legen hcg også. Anonymkode: 95579...42d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 Men, for å svare på spørsmålet ditt; nei, testen trenger ikke å være positiv så tidlig om du er gravid. Noen produserer HCG sent, så du kan fortsatt være gravid. Test igjen om et par dager. Jeg har aldri fått positiv test før etter IKM. Anonymkode: 24ef3...c73
blomst12 Skrevet 31. mars 2017 #5 Skrevet 31. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tok du blodprøve alt på mandag? Det er jo idioti? Ta en test 14 DPO som det står på pakningsvedlegget, og slutt å kast bort helsevesenet sine ressurser på tull og tøys som å ta hcg prøve 6DPO. Fatter ikke at legen tillot det.. Anonymkode: 7161a...ff6 Hallo? Kunne det tenkes at hun tok blodprøver for noe annet kanskje? Snakk om å ta helt av her. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå