Gå til innhold

Du som ikke var russ

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var det under russetiden? Jeg er ikke russ i år, og føler meg i grunn veldig utenfor de andre 3. klassingene.. Ikke at det gjør meg så veldig mye altså, bare lurer på hvordan andre opplevde russetiden uten å selv være russ. :)

Anonymkode: 42845...1d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som alle andre skoleår. Det var flere andre i klassen som heller ikke var så jeg var ikke spesielt utenfor.

Anonymkode: fc055...5f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var helt likt som alle andre år, bare at resten av klassen gikk rundt og gjorde dumme ting i pauser og på fritiden.

Anonymkode: 1f2e4...193

• Liker 3
Skrevet

Det var som vanlig, bortsett fra at resten gikk rundt og kjeledress og lekte barnehage.

• Liker 4
Skrevet

Jeg går vg3 og er russ i år. 

Grunnen til at jeg er russ er fordi jeg personlig må ta meg sammen og forbedre livet mitt sosialt sett. Hele vgs. har jeg vært ganske ensom og vært lite ute, så dette er liksom min "sjanse" til å kunne huske vgs. som mer enn ensomhet og faenskap.

Jeg skal dog ikke delta på mye, men noe. Helt ærlig så er det mye bortkasta penger. Selv hvis du er vandreruss (slik som meg og gruppa mi) så må du være forberedt på å måtte sløse bort minst 3000kr

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det var helt vanlig som alle andre skole år, mange som ikke var russ, så tenkte ikke så mye over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...