Gå til innhold

Hva er dine absolutt beste filmer du har sett noensinne, hvor du fikk en WOW følelse eller klappet etter kino ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke ofte jeg har klappet eller grått på kino, men da jeg så Lord of the rings filmene så både klappet jeg og gråt jeg. Tror jeg aldri har opplevd lignende stemning som det var da. Ja, det var helt spesielt. 

Titanic ga meg også en wow-følelse og jeg gråt da også. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg klappet, men 'Slumdog Millionaire' er en film som nesten fikk meg til å hoppe i kinosetet. Husker at VG ga en sekser, noe som er grunnen til at jeg gikk for å se den. En herlig film!

• Liker 1
Skrevet
På 4/2/2017 den 10.54, Trompeten skrev:

Jeg fikk en wow-opplevelse av The Abyss. Jeg satt klistra, og synes det var sykt spennende. Aner ikke nå i dag om jeg synes filmen er like bra, men sitter ihvertfall igjen med god følelse. 

Syntes også Saving Private Ryan var veldig bra da jeg så den på kino, samme med Titanic. Mye på grunn av at de som satt i kinosalen oppførte seg og man kunne høre en knappenål falle i de stille periodene av filmen. Førstnevnte satte en støkk i meg hvertfall. 

Etter å ha tenkt meg om så er vel wow-favorittene Frihetens Regn og Lidenskapens pris. (OMG så digg Brad Pitt er i den filmen) ;)

flott utvalg. jeg likte også alle de filmene du nevnte. lidenskapens pris har jeg aldri sett. men de andre er knallgode

Skrevet
1 time siden, Elaine Marley skrev:

Ikke ofte jeg har klappet eller grått på kino, men da jeg så Lord of the rings filmene så både klappet jeg og gråt jeg. Tror jeg aldri har opplevd lignende stemning som det var da. Ja, det var helt spesielt. 

Titanic ga meg også en wow-følelse og jeg gråt da også. 

hah ja jeg og faktisk. eller fikk en tåre i øynene på premieren på siste ringenes herre film

Skrevet
4 timer siden, Lill3My skrev:

Interstellar!! 

enig. vet du hva det beste er . det kommer enten en sequel eller en lignende film fra samme mannen bak interstellar

AnonymBruker
Skrevet

De mistenkte-MAGISK

Star wars

Ringenes Herre

Hobitten 

Pulp Fiction

Anonymkode: b92c0...7d6

Skrevet

Jeg syntes filmene Spy og Split var utrolig bra. 

Skrevet

Ildkrigen og Pianisten. To fantastiske filmer som anbefales

Skrevet

Lord of the rings, hobbiten og Harry Potter. Fikk skikkelig wow følelse av nr 1 og tror vi jublet og klappet litt da lord of the rings 2 og 3 begynte, som de to irriterende nerdene som jeg og veninna mi var.... er....

Skrevet

Enig i en over her, Ingmar Bergman har flere "wow" filmer. 

Tror ingen har nevnt Stalker av Tarkovsky enda. Den fortjener å ligge på lista! 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Trygdekontoret
Skrevet
På 31.3.2017 den 18.02, Sphere skrev:

7 Samurai i egen klasse. Gudfaren 1 og 2. Das Leben der Anderen. La Sconosciuta. The Deer Hunter. La Vita È Bella. 

Das Leben der Anderen :hjerte::hjerte::hjerte: 

Har faktisk aldri vært borti at noen andre har nevnt den eigang - er min topp 3....kanskje 5 favorittfilmer! Næh, 3. Så bra er den jo.

Gjest ricecrispies
Skrevet (endret)

Pulp Fiction

Trainspotting

Reservoir Dogs

LOTR-filmene 

Frihetens regn

Gudfaren-filmene

Endret av ricecrispies
AnonymBruker
Skrevet

Må vel være da jeg så Stikket på Kino i 1974, så den med søskenbarnet mitt, han skjønte ingenting stakkar!

Anonymkode: 890f2...10a

• Liker 1
Skrevet

Et høydepunkt på kino må ha vært da jeg så Star Wars Episode IV: A New Hope :)

Skrevet

Jeg forelsket meg noe helt ekstremt i Inside out.

AnonymBruker
Skrevet

Har du sett The Revenant? Basert på de andre du nevner så kunne kanskje den vært noe.

Jeg synes for øvrig Lost in Translation er en virkelig god film.

Anonymkode: 76d2d...ac0

AnonymBruker
Skrevet

Back to the future 1, 2 og 3. Og de er jo like morsomme fortsatt :) 

Anonymkode: 85878...ae9

Skrevet
På 4/4/2017 den 12.57, Tita92 skrev:

Jeg syntes filmene Spy og Split var utrolig bra. 

så splitt nå nylig jeg også, den var underholdene

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett The Revenant? Basert på de andre du nevner så kunne kanskje den vært noe.

Jeg synes for øvrig Lost in Translation er en virkelig god film.

Anonymkode: 76d2d...ac0

så nylig traileren, den ser godkjent ut, skal se den ikveld :D

Skrevet
3 minutter siden, Tamsi skrev:

Jeg forelsket meg noe helt ekstremt i Inside out.

haha ja den var morsom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...