AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Jeg går i skinny jeans til vanlig. Men her i helgen ville jenten min at jeg skulle kle meg i hennes stramme jentebukser når vi gikk ut. Jeg gjorde som hun ønsket, selv om jeansen hennes nesten var umulig å få på. Det var litt rar følelse, men faktisk litt kult også. Jeg fikke noen blikk ja å noen smilte å gliste litt også. Et par av vennene mine spurte om jeg hadde kjøpt for tighte jeans denne gangen. Sa bare jeg lånte jenten min sine jeans. Okay så kult da svarte dem. Er det okay at gutten går i jenten sine stramme jeans? Anonymkode: 6c9af...7e4 2
Maleficenta Skrevet 2. april 2017 #3 Skrevet 2. april 2017 På Friday, March 31, 2017 den 16.32, AnonymBruker skrev: Jeg går i skinny jeans til vanlig. Men her i helgen ville jenten min at jeg skulle kle meg i hennes stramme jentebukser når vi gikk ut. Jeg gjorde som hun ønsket, selv om jeansen hennes nesten var umulig å få på. Det var litt rar følelse, men faktisk litt kult også. Jeg fikke noen blikk ja å noen smilte å gliste litt også. Et par av vennene mine spurte om jeg hadde kjøpt for tighte jeans denne gangen. Sa bare jeg lånte jenten min sine jeans. Okay så kult da svarte dem. Er det okay at gutten går i jenten sine stramme jeans? Anonymkode: 6c9af...7e4 Om det ikke var ubehagelig og klemte for mye på the family jewels, så ser jeg ikke problemet. Ditt klesvalg.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #4 Skrevet 4. april 2017 Takk for svar. Det er faktisk ikke problem med juvelene. Jeans sømmen legger seg litt på siden sånn at juvelene ikke utsettes for ubehagelig press, men det buler litt ekstra på ene siden i skrittet da. Har brukt jenten sine stramme jeans flere ganger etterpå. Får bare tommel opp fra vennene mine 😊 Anonymkode: 6c9af...7e4 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 Så lenge du liker det er det vel greit jeg kunne gjerne ha prøvd hente bokser har veldig lyst Anonymkode: 38f4e...ef3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #6 Skrevet 4. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Så lenge du liker det er det vel greit jeg kunne gjerne ha prøvd hente bokser har veldig lyst Anonymkode: 38f4e...ef3 Kult, er det ikke bare å prøve stramme jente jeans da😊 Anonymkode: 6c9af...7e4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #7 Skrevet 8. april 2017 😂 uff...må bare si, sånne siinnsyke trange bukser på gutter er SÅ turnoff! Fæl trend. Nei, gi meg heller en mannemann med wranglers og oljete hender😍😋...som aldri ville drømme om å kline på seg damas tighte bukser😨 Anonymkode: 0a55a...325 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2017 #8 Skrevet 8. april 2017 Det må jo se innmari teit ut Anonymkode: 7f980...72d 3
Persephone Skrevet 8. april 2017 #9 Skrevet 8. april 2017 Bestekompisen min går alltid i damebukser. 1
Djungelvrål Skrevet 8. april 2017 #10 Skrevet 8. april 2017 Folk kan gå kledd akkurat slik de selv ønsker men jeg syns alt for trange jeans spesielt på menn er dritstygt. 1
Gjest lipgloss Skrevet 8. april 2017 #11 Skrevet 8. april 2017 alt er bare vanesak jeg syns stramme jeans er kult på begge kjønn
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #12 Skrevet 9. april 2017 10 timer siden, Persephone skrev: Bestekompisen min går alltid i damebukser. Kult, hvordan dame jeans går han i? Sitter buksen helt stramt på han? Damen sine jeans sitter helt stramt klistra på meg. Flere har sagt det er kult å tøft at jeg gjør det. Anonymkode: 6c9af...7e4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #13 Skrevet 9. april 2017 Syntes folk skal gå i hva de vil, men da skal jeg få lov til å tenke hva jeg vil også. For meg er det hvert fall totalt turn off, men jeg er sikker uansett ikke din type jente uansett, eller gutt for den saks skyld. Anonymkode: f8dc9...b48
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #14 Skrevet 9. april 2017 Jeg ser folk skriver man kan gå kledd slik man vil og selvfølgelig kan man det. Men gutter i damejeans er bare feil, feil, feil sett med mine øyne. Uansett hvor liberal man ønsker å være er det bare enkelte ting som blir galt, fryktelig galt også når det kommer til klær. Anonymkode: f9b68...bcf 2
Persephone Skrevet 9. april 2017 #15 Skrevet 9. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kult, hvordan dame jeans går han i? Sitter buksen helt stramt på han? Damen sine jeans sitter helt stramt klistra på meg. Flere har sagt det er kult å tøft at jeg gjør det. Anonymkode: 6c9af...7e4 Tror han pleide å gå i de fra Primark. Han bor i England. Men de sitter helt stramt, ja. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #16 Skrevet 9. april 2017 Enter så er du ekstremt tynn og damen din veldig tjukk, eller så er dette bare tull, for ikke faen at en mann får på seg damen sine trange jeans. Anonymkode: 193fe...a4a 4
Persephone Skrevet 9. april 2017 #17 Skrevet 9. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enter så er du ekstremt tynn og damen din veldig tjukk, eller så er dette bare tull, for ikke faen at en mann får på seg damen sine trange jeans. Anonymkode: 193fe...a4a Aner du hvor stretchy de buksene er? Jeg gikk opp 10 kilo og brukte fortsatt de samme buksene, og når jeg holder fe opp er de knøttsmå. Skulle aldri trodd jeg kunne kommet inn i de buksene. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #18 Skrevet 9. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser folk skriver man kan gå kledd slik man vil og selvfølgelig kan man det. Men gutter i damejeans er bare feil, feil, feil sett med mine øyne. Uansett hvor liberal man ønsker å være er det bare enkelte ting som blir galt, fryktelig galt også når det kommer til klær. Anonymkode: f9b68...bcf Hvorfor det? Hva blir feil og galt? Eneste forskjellen på jente jeans og gutte jeans er fasong og form. Anonymkode: 6c9af...7e4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #19 Skrevet 9. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enter så er du ekstremt tynn og damen din veldig tjukk, eller så er dette bare tull, for ikke faen at en mann får på seg damen sine trange jeans. Anonymkode: 193fe...a4a Jeg er veldig tynn, det er damen også, faktisk ganske lik i fasongen, hun har bittelitt mer på hoftene, men lår legger og midje er likt😊 Anonymkode: 6c9af...7e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå