Gå til innhold

Hvordan få mest mulig utbytte av PT-timer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, så enkelt og så vanskelig, kanskje. Har hatt en PT-time hvor han sjekket mobiliteten min, som sikkert er vanlig. Han mente jeg skulle ta utgangspunkt i å trene 2 ganger i uka til å begynne med siden jeg har så mye å gjøre fram til eksamen(jobber 100% i tillegg). Har ikke laget noe opplegg enda, og han spurte meg ikke om målet mitt. Har ikke et veldig konkret mål, bortsett fra at jeg vil ha en kropp jeg er stolt av, og sprettrumpe. Jeg vil bygge muskler, og forandre kroppen min(definerte muskler), men trenger en som pusher/motiverer. Går til PT for å få den boosten jeg trenger, har mistet gnisten. Har prøvd å få "sommerkroppen" hundreogførti ganger før, men ender alltid med at jeg slutter(mister motivasjonen, blir for vanskelig, gir opp). Dette med målet mitt burde jeg kanskje si på neste time? Eller sende han en mail om det før neste time? Fikk ikke sagt noe som helst om det på den første timen, som sagt. Og følte han var litt for gem - "ikke så farlig om du dropper treninga om du er sliten en dag, har ikke så mye å si hvis du ser det over ett år" - ikke si sånn til meg! Jeg dropper treninga for en lav sko, haha. Litt vondt i lillefingeren? Ok, ikke trening i dag.  

Hvis interessant: veier 55-57, tynnfeit og 171 cm, jente(om det var noe tvil).

Rotete innlegg, sorry! Evt bare les overskriften og bare svar på det ;) 

Anonymkode: 4c9bf...050

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk bl.a. 2 timer med PT med når jeg meldte meg inn i et treningssenter. Hele første time var om mål og litt test øvelser på slutten. 

Det kan være stor forskjell på trenere ang utdanning og erfaring, så sjekk dette. I tillegg er jo det viktig å velge en som kan motivere deg til innsats ☺️

Når jeg har hatt PT har jeg blitt veldig motivert til trening. Virket ikke som du fikk helt treningsgnisten av din time. Kanskje ikke det var riktig PT for deg? 

Anonymkode: 339d2...28f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...