AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Hei! Jeg sliter veldig med å finne en foundation som passer min hudtype.. Tror jeg har kombinasjonshud (?), ettersom ansiktet fort kan se litt oljete ut, men så fort jeg får på sminke får jeg en veldig "kakete"/pudrete look, samt at det flasser på nesen.. Har prøvd litt ulike foundationer, hvorav den siste er maybelline sin 24h matte. Det jeg lurer på er om noen har anbefalinger til gode foundationer, eller evt BB cream som dekker godt uten at det ser falskt og kakete ut. Jeg har litt rødlig farge på det ene kinnet, så vil ha en foundation som kan jevne hudfargen.. (Har forresten prøvd å ta på foundation både med og uten primer under) Anonymkode: 56c08...926
Djungelvrål Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Jeg har i det siste brukt smashbox sin nye poreminemerende primer og bourjois healthy mix foundation. Veldig fornøyd. må bruke et pudder etter noen timer, men det må jeg alltid da jeg har fet hud i t-sonen. https://www.kicks.no/smashbox/face/primer-c2356/photo-finish-pore-minimizing-primer-travel-size-p77815?ticket=L3NlYXJjaF9wYWdlL3Byb2R1Y3RzZWFyY2g7Iztwcm9kdWN0X2tleTs4OTA4MTg5NV9ub19OTzsjOw&searchWord=Smashbox
eplekar Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 På 31.3.2017 den 15.20, Boomonster skrev: Jeg har i det siste brukt smashbox sin nye poreminemerende primer og bourjois healthy mix foundation. Veldig fornøyd. må bruke et pudder etter noen timer, men det må jeg alltid da jeg har fet hud i t-sonen. https://www.kicks.no/smashbox/face/primer-c2356/photo-finish-pore-minimizing-primer-travel-size-p77815?ticket=L3NlYXJjaF9wYWdlL3Byb2R1Y3RzZWFyY2g7Iztwcm9kdWN0X2tleTs4OTA4MTg5NV9ub19OTzsjOw&searchWord=Smashbox Hvor kjøper du Burjois? Har hatt lyst å prøve den, men er usikker på hvilken fargetone som passer meg.
Callisto83 Skrevet 1. april 2017 #4 Skrevet 1. april 2017 Estee Lauder Double Wear Light holder kjempe lenge, ser bra ut på fine linjer og rynker (til og med moden hud), og ser ikke falsk ut. Jeg vil si dekkevnen er lett til medium, men jeg er veldig imponert over denne! Det eneste minuset er kanskje fargeutvalget, jeg bruker 2.0 og den passer min hudtone ganske bra. De selger den på Kicks så det er jo mulighet for en liten prøve hvis du har en sånn butikk i nærheten. (Påfører den med en damp beautyblender etter at jeg har smurt meg med fuktighetskrem for min hudtype.) Det er mange videoer på Youtube, jeg kjøpte den etter at jeg så hun HER teste den ut. 1
Djungelvrål Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 8 timer siden, eplekar skrev: Hvor kjøper du Burjois? Har hatt lyst å prøve den, men er usikker på hvilken fargetone som passer meg. Ebay. Jeg valgte den nest lyseste, den passer når jeg er blek. Ellers blander jeg den med litt mørkere foundation om jeg tar solarium eller når sommeren kommer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå