AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Har dere noen tips? tenkte jeg skulle teste det ut, har liksom bare hørt at de hører på musikk, ofte klassisk musikk. men finnes det noe liste på spotify eller noe, hva anbefaler dere isåfall? Anonymkode: d6305...464
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Nei jeg må ha det helt stille. Anonymkode: 83624...91d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #3 Skrevet 31. mars 2017 Nei, jeg klarer ikke konsentrere meg når det er musikk på når jeg skal lese. Tidal har en haug lister for fokusering. Jeg hører ofte på Classical music for focusing når jeg skal gjøre ape-arbeid som ikke innebærer at jeg må konsentrere meg kjempehardt. Anonymkode: 6b7c2...e72
drue Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 Jeg liker å høre på soundtrack fra filmer jeg liker, f.eks. musikk av Hans Zimmer.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #5 Skrevet 31. mars 2017 Det kan være bedre hvis du er veldig utadvent, men håpløst hvis du er veldig innadvent. For meg er det håpløst. Anonymkode: 8a6f2...36a
mirakeles Skrevet 31. mars 2017 #6 Skrevet 31. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan være bedre hvis du er veldig utadvent, men håpløst hvis du er veldig innadvent. For meg er det håpløst. Anonymkode: 8a6f2...36a Jøss, hvor har du fått dette fra? Dette er vel bare opp til hver og en, uavhengig av om man er utadvendt eller innadvent. Folk er forskjellig.. For min del fikser jeg ikke småprating eller musikk i bakgrunnen. Er en mellomting av utadvendt og innadvendt. 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #7 Skrevet 31. mars 2017 Jeg pleier å ha noe klassisk musikk på i bakgrunnen. Klarer ikke musikk der de synger, for da klarer jeg ikke fokusere på det jeg leser, men høre stemmen i bakgrunnen hele tiden. Pleier bare å sette på tilfeldige spillelister på youtube, søker på classic studie music playlist eller lignende. Uten musikk på konsentrerer jeg meg også mye dårligere, må liksom ha lyden i bakgrunnen for at tankene mine ikke skal svirre over på alt mulig annet!! Men nå er jeg kanskje litt rar da, for når jeg skriver oppgaver (altså ikke leser pensum), så pleier jeg å ha på høy musikk ¨å synge av full hals og slik. Pleier ikke jobbe på lesesal altså Anonymkode: 31d9b...426
brownbrown Skrevet 31. mars 2017 #8 Skrevet 31. mars 2017 1 time siden, drue skrev: Jeg liker å høre på soundtrack fra filmer jeg liker, f.eks. musikk av Hans Zimmer. hanz zimmer er fantastisk. gladiator soundtracken, metal gear solid , the rock og andre episke filmer/spill
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #9 Skrevet 31. mars 2017 Jeg hører på "study music and calm music for studying" av trishrock74 på spotify. Det er mest klassisk musikk. Anbefaler også en god gaming liste. Musikk i spill er laget for å skjerpe konsentrasjonen (tror jeg). Så den type musikk liker jeg også. F.eks. "gaming anthems" av Spotify. Anonymkode: 146c2...c15
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #10 Skrevet 31. mars 2017 Har jeg musikk eller radio på så husker jeg ikke hva jeg har lest eller det blir vanskelig å forstå. Spesielt fagtekster. Anonymkode: 8eb3b...960
Elaine Marley Skrevet 31. mars 2017 #11 Skrevet 31. mars 2017 Jeg søkte på study på Spotify og da kom det opp endel. Valgte en med klassisk musikk. Study music and calm music for students fra Einstein study music academy tror jeg det var. Prøvde det ut nettopp, og det var ok en periode, men så ble jeg egentlig litt sliten av det. Tror jeg skal bruke nå og da. Bare for å "krydre" lesingen litt
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #12 Skrevet 31. mars 2017 Ja! Jeg hører på filmmusikk. Jeg må ha musikk jeg liker, og jeg har en rekke krav til musikken, slik som variasjoner i lydnivå, så spillelistene er nøye gjennomtenkt. Jeg klarer ikke å høre på slike generelle spillelister som er laget av andre. Anonymkode: 8fde9...fe9
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #13 Skrevet 31. mars 2017 8 timer siden, mirakeles skrev: Jøss, hvor har du fått dette fra? Dette er vel bare opp til hver og en, uavhengig av om man er utadvendt eller innadvent. Folk er forskjellig.. Vitenskap. Jeg kan anbefale det for alle som ønsker kunnskap. http://194.81.189.19/ojs/index.php/apass/article/viewFile/209/320 Anonymkode: 8a6f2...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå