yllajali Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Hei. min forlovede og jeg skal gifte oss sommeren 2018 og jeg har begynt å se etter kjole, men jeg sliter litt med å finne noe. Hvor har dere kjøpt (eventuelt sett på) brudekjole(r)? Jeg vil prøve kjolen før jeg kjøper den og vil derfor ikke kjøpe på nett og jeg vil helst slippe de butikkene som krever at du betaler i dyre dommer for en prøvetime. Er det ingen butikker som selger brudekjoler til en pris det går an å betale (altså ikke de syke butikkene med kjoler til 20 000kr) uten å måtte betale prøvetime? Jeg vil gjerne se litt rundt før jeg bestemmer meg for en kjole. Man vil jo gjerne at akkurat denne kjolen skal være perfekt
perplexed Skrevet 2. april 2017 #2 Skrevet 2. april 2017 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men prøvetimer i oslo koster ca 200-300 kroner, dette blir trukket fra om du kjøper kjole der. Mange steder i landet er prøvetime gratis. De fleste salonger har kjoler fra 8000 og oppover. Det ligger masse kjoler på finn, så der er det bare å dra å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå