Gå til innhold

Mus på loftet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo! Jeg har utsatt dette en god stund, for jeg er litt typen som bare stikker hodet i sanda og håper på at ting går over av seg selv, men nå må jeg bare innse at jeg har mus i hus. Jeg hører mye rasling spesielt om våren og på høsten, om vinteren og sommeren virker det ikke som det er noe der. Er det noen som har peiling på hva jeg kan gjøre? Jeg har så innmari lite lyst til å begynne å ta livet av de, så hvis det finnes en human måte å få de ut på, så blir jeg innmari glad. Men hvis ikke må jeg jo bare gjøre det som må gjøres.

Anonymkode: 87ed7...fdf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tette hull, feller osv.

Anonymkode: 3be1f...515

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tette hull, feller osv.

Anonymkode: 3be1f...515

Hva tetter man med, og hvor tetter man? De gnager seg jo gjennom det meste. Hvordan finner jeg ut hvor de kommer seg inn og ut? Og, det er sikkert mengder med musebæsj på loftet, hvilke sikkerhetstiltak bør jeg ta for meg selv før jeg går opp dit? Bør jeg ha på maske? Musebæsj er jo fullt av sykdommer..

Anonymkode: 87ed7...fdf

AnonymBruker
Skrevet

Musejagere til å putte i støpsel finner lett tilgjengelig på Jula og andre butikker. Koster noen hundredelapper. Musefeller får du og rimelig. Å stille hodet i sanden til musa har spist opp både ledninger, isolasjon og lagt igjen mengder med helseskadelig avføring er jo veldig lurt. Bli voksen og rydd opp!

Anonymkode: 141af...78b

• Liker 2
  • 5 år senere...
Skrevet

Hørte noen i natt og hadde så sinnsykt lyst til å ta med 410 kaliber,n på loftet 🙂 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...