AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Drittpuling er når du puler dritten til noen, eller får dritten din pult av noen. Det kan f.eks. dreie seg om uhell i forbindelse med analsex, eller det kan være snakk om planlagt drittpuling. Noen som har prøvd dette? Hva syns dere i så fall? Jeg har prøvd det en gang, og da var det snakk om et uhell, men for min del var det pirrende å pule dritten hennes (selv om hun syns det var litt flaut). Anonymkode: 0ec75...74d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 Det må være en skikkelig vinner på første daten, kan ikke forstå annet. Anonymkode: 85099...5a5 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #3 Skrevet 31. mars 2017 Jeg var nysgjerrig på om du mente dårlig sex eller analsex, men du hadde et tredje alternativ. +1 Anonymkode: f57aa...5b8
draug 75 Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 Analsex krever en del personlig modenhet for å bli bra. Uhell kan forekomme, men med en voksen, moden tilnærming, så er man ganske trygg, men kommer fort over det. Jeg føler meg ikke sikker på at du er der, imidlertid.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #5 Skrevet 31. mars 2017 1 minutt siden, draug 75 skrev: Analsex krever en del personlig modenhet for å bli bra. Uhell kan forekomme, men med en voksen, moden tilnærming, så er man ganske trygg, men kommer fort over det. Jeg føler meg ikke sikker på at du er der, imidlertid. https://en.wikipedia.org/wiki/Virtue_signalling Anonymkode: 0ec75...74d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #6 Skrevet 31. mars 2017 Ja jeg har opplevd det med FF, han tok meg i analen, jeg hadde forsåvidt "forbredt" meg som jeg pleier siden vi ofte har analsex, men denne gangen gikk det litt for mange timer før vi hadde sex tydeligvis. Han puler på skikkelig hardt, etterhvert trekker han seg ut og går på badet og vasker seg, før han kommer tilbake og kommer puppene mine som vanlig. Han er nok voksen nok til å skjønne at sånt kan skje, virket ikke som han brydde seg nevneverdig i allefall. Anonymkode: ae445...fed
Edie Skrevet 1. april 2017 #7 Skrevet 1. april 2017 Ryddet for brudd på rommets retningslinjer. Edie, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå