Gå til innhold

"Jeg liker deg"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en mann jeg har holdt på med / datet i et par måneder. Som regel har vi drukket, snakket om alt mellom himmel og jord og hatt sex. Det har vært veldig fint for meg, siden jeg kommer fra et litt vanskelig brudd nylig. De siste gangene vi har møttes, har han sagt han liker meg. Type ”Jeg liker deg veldig, godt”. Forrige gang spurte han om det bare var ham. Da sa jeg at jeg likte ham også, men at jeg liker ting som det er nå (jeg vil virkelig ikke rushe inn i noe, men liker ham og vil ikke utelukke noe). Jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffen når det gjelder sosiale relasjoner. Hva ville dere mene at han mener med dette? At han liker meg som venn? Vil noe mer? Er romantisk tiltrukket? Forelsket? 

Anonymkode: 795d0...b01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du nesten spørre ham om.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, abstinent skrev:

Det må du nesten spørre ham om.

Tingen er jo at jeg liker det som det er nå, og ikke vil ha "samtalen". Samtidig vil jeg ikke såre ham og da er det greit å vite omtrent hva det vil si å si "jeg liker deg veldig, veldig godt". Det føltes som bekjennelser, men det er jo ikke akkurat en så veldig stor ting å si heller. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tingen er jo at jeg liker det som det er nå, og ikke vil ha "samtalen". Samtidig vil jeg ikke såre ham og da er det greit å vite omtrent hva det vil si å si "jeg liker deg veldig, veldig godt". Det føltes som bekjennelser, men det er jo ikke akkurat en så veldig stor ting å si heller. 

Folk legger hva som helst i det utsagnet der, så ingen her kan egentlig gi deg noe svar på hva han mener.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han spurte om det bare var han er det i allefall ikke bare vennskap han tenker på. Men om han vil noe romantisk, er forelsket eller vil ha deg som FF, det er vanskelig å si.  

Anonymkode: eba2e...1ff

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Det høres fint ut, ble plutselig stresset. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva annet har han sagt da? Har du blitt introdusert til venner? Gjør dere noe edru også? Middag? 

Ville tenkt at han sier han liker deg når dere har sex eller dater, så betyr det liker romantisk. Samtidig, om du er usikker, så bare vent. Om det er viktig for ham burde han være litt mer rett på sak.

Anonymkode: e0b0a...9eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...