Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gi bort noen småkaker til svigers, og lurer litt på hvordan jeg skal pakke de. Ser det er nevnt her at noen stekeposer til karameller og lurer på om det også egner seg til småkaker? Noen som har prøvd el evt har andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror stekeposer til karameller bare egner seg om du skal pakke dem en og en. Men hvorfor ikke kjøpe en billig kakeboks?

Skrevet

...hva med store glasskrukker? :-?

Skrevet

Store glasskrukker er jo en kjempeide!!!

hva med og sette på en rød sløyfe?

Skrevet

Hva med en fin kakeboks? Det får man jo alltids bruk for senere også, så det blir to gaver i ett.

Skrevet

Jeg har en venninne som er såå glad i noen konfektkaker som jeg bruker å lage BARE til jul, og jeg har kjøpt et norgesglass som jeg legger kakene i, knyter en rød sløyfe rundt, setter glasset i en eske og pakker hele greia pent inn. Glasset kan hun så bruke til oppbevaring av det hun selv måtte ønske etterpå :)

Skrevet

Kakeboks er et godt forslag - den kan jo brukes igjen. Hva med en kurv, og cellofan med sløyfe pakket rundt det igjen?

Fins jo mange flotte kurver i ymse størrelser - kan jo og brukes i ettertid. Hva en sånn "brødkurv" som er laga av stoff (de har det på Princess og Kid)? Ha en fin serviett nedi før du har kaker oppi - er ypperlig til å ha isboks oppi etterpå. Kjøpte meg en selv nu - 2 liters isboks passer perfekt oppi. Er så mye penere å sette på bordet en den stygge plastboksen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...