frustrertjente123 Skrevet 31. mars 2017 #1 Skrevet 31. mars 2017 Jeg liker å ha det slik jeg ønsker. Min hverdag består av stress, kontroll og planlegging. ALT har jeg planlagt og legger opp til at jeg får gjort det jeg skal i løpet av dagen. Jeg studerer, har to jobber og trener 3 timer til dagen. Det er ufattelig hektisk så det krever en del planlegging! Seksuelt elsker jeg å gi slipp på denne kontrollen og la meg bli brukt og domineres. Jeg ble nettopp singel og siden det har jeg hatt en del sexpartnere. Jeg har ikke funnet "den rette" sexpartneren før nå, MEN..... Han er super dominant og tilfredstiller meg på alle måter. Jeg er selv dominant i og med jeg er så vandt med kontroll, men lar meg rive med i sengen men blir en del straff da jeg likevel prøver å få viljen min å prøver å kontrollere situasjonen. Eneste som er.... Når han er med meg er det helt topp, han er ydmyk (etter sex da) og vi spiste frokost sammen og hadde en kjempe grei tone. Men utenom driter han i meg (virker det som). Svarer ikke på noe snaps eller åpner før 4-5 timer etter jeg har sendt. Sier han skal komme til meg, men kommer ikke og svarer ikke før det er for sent. Så her om dagen ble jeg skikkelig irretert og tok å sendte bilde mens jeg hadde sex med en annen, det sto på teksten "slik går det når du ikke kommer". Jeg trodde at han kom til å bli forbannet og kutte meg ut, men neida. Han sto på døren dagen etter og skulle straffeknulle meg for jeg lå med en annen istede for å vente på meg. Endte opp med at vi hadde heftig sex 3 ganger og spiste sammen etterpå før jeg gikk på skole og han til trening. Siden det har jeg bare fått ett par teasende bilder men ikke noe mer. Jeg spurte han om han var interessert i noe mer, eller bare en lekevenn. Han sa at han tok det slik det kom. Han jobber i nordsjøen så er mye hjemme, men driver også sin egen nisje utenom så er mye der. Spørsmålet er her.. hva pokker skal jeg gjøre? Jeg går rundt og er 100% frustrert både seksuelt og mentalt hele tiden. Jeg venter på svar, en neste avtale, noe mer som skjer men ingen kontakt. Ja, noen av dere vil kanskje si kutt han ut, eller ta det rolig. Men det er den beste sexen jeg noen gang har hatt, og jeg har vært med rett over 20 partnere og ett 5 årig forhold så skal mye til for å gi meg det jeg trenger. Noen tips? Hvordan forholde seg til slike dominente menn som elsker kontroll når man selv er glad i ha å kontroll på situasjonen?
Gjest Coolaid Skrevet 31. mars 2017 #2 Skrevet 31. mars 2017 (endret) Haha, han eier deg og du er hekta. Ta han som han er, det vil si det lille du får. Og så er du sikkert ikke den eneste Endret 31. mars 2017 av Coolaid
Morten35 Skrevet 2. april 2017 #4 Skrevet 2. april 2017 På 31.3.2017 den 11.52, frustrertjente123 skrev: Jeg liker å ha det slik jeg ønsker. Min hverdag består av stress, kontroll og planlegging. ALT har jeg planlagt og legger opp til at jeg får gjort det jeg skal i løpet av dagen. Jeg studerer, har to jobber og trener 3 timer til dagen. Det er ufattelig hektisk så det krever en del planlegging! Seksuelt elsker jeg å gi slipp på denne kontrollen og la meg bli brukt og domineres. Jeg ble nettopp singel og siden det har jeg hatt en del sexpartnere. Jeg har ikke funnet "den rette" sexpartneren før nå, MEN..... Han er super dominant og tilfredstiller meg på alle måter. Jeg er selv dominant i og med jeg er så vandt med kontroll, men lar meg rive med i sengen men blir en del straff da jeg likevel prøver å få viljen min å prøver å kontrollere situasjonen. Eneste som er.... Når han er med meg er det helt topp, han er ydmyk (etter sex da) og vi spiste frokost sammen og hadde en kjempe grei tone. Men utenom driter han i meg (virker det som). Svarer ikke på noe snaps eller åpner før 4-5 timer etter jeg har sendt. Sier han skal komme til meg, men kommer ikke og svarer ikke før det er for sent. Så her om dagen ble jeg skikkelig irretert og tok å sendte bilde mens jeg hadde sex med en annen, det sto på teksten "slik går det når du ikke kommer". Jeg trodde at han kom til å bli forbannet og kutte meg ut, men neida. Han sto på døren dagen etter og skulle straffeknulle meg for jeg lå med en annen istede for å vente på meg. Endte opp med at vi hadde heftig sex 3 ganger og spiste sammen etterpå før jeg gikk på skole og han til trening. Siden det har jeg bare fått ett par teasende bilder men ikke noe mer. Jeg spurte han om han var interessert i noe mer, eller bare en lekevenn. Han sa at han tok det slik det kom. Han jobber i nordsjøen så er mye hjemme, men driver også sin egen nisje utenom så er mye der. Spørsmålet er her.. hva pokker skal jeg gjøre? Jeg går rundt og er 100% frustrert både seksuelt og mentalt hele tiden. Jeg venter på svar, en neste avtale, noe mer som skjer men ingen kontakt. Ja, noen av dere vil kanskje si kutt han ut, eller ta det rolig. Men det er den beste sexen jeg noen gang har hatt, og jeg har vært med rett over 20 partnere og ett 5 årig forhold så skal mye til for å gi meg det jeg trenger. Noen tips? Hvordan forholde seg til slike dominente menn som elsker kontroll når man selv er glad i ha å kontroll på situasjonen? Drømmedame! 😊
Gjest Alterego666 Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 Du er kanskje i ferd med å oppdage nye sider ved deg selv. Det kan gjøre enhver urolig når det åpner seg en dør inn til et ukjent rom. Du kan lukke den døren, eller åvelge å gå inn for å utforske rommet. Jeg har lett for å velge det siste, men det trenger ikke alltid å være det rette, langt mindre det lette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå