Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Bytte nettleser

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Leser lengre ned har at mange har byttet nettleser. Har skjønt såpass at man laster inn en ny nettleser, men hvis man vil bytte mellom to (eller tilbake)...hva gjør man da?

Feks..kan man ikke bruke nettbanken når man har den ene nettleseren, men bytter tilbake når man skal i nettbanken...

Litt grønn, jeg :oops:

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Jeg byttet fra Internet Explorer til Opera, og har ingen problemer med nettbanken. I Opera kan man nemlig stille inn hvilken nettleser den skal oppfattes som.

Det tar litt tid å venne seg til ny nettleser, men Opera har fantastisk mange smågreier som jeg nå syns det er slitsom å klare meg uten.

Og så er det dette med sikkerhet, da, som er et helt kapittel for seg selv.

Mvh

Skrevet

Du starter bare den nettleseren du vil ha (etter at du har installert den). Den ene begrenser ikke den andre. Du bare starter den du vil.

Du bruker den ene til å surfe med 90% av tiden, og så bruker du den andre de få gangene du skal inn på nettbaken.

As simple as that! :)

Skrevet

Jeg har ikonet for både Opera og IE liggende på verktøylinja, slik at jeg bare kan veksle mellom dem ved behov...

Jeg har ikke problemer med nettbanken min i Opera.

Når det gjelder Opera tror jeg det er versjon 7.54 som er den nyeste stabile - den tror jeg du også får i norsk språkdrakt. Ellers er det versjon 7.60 som er betaversjonen. Den er bare på engelsk ennå...

Skrevet

Jeg vil anbefale alle å skifte nettleser til Firefox, den blitt superbra, og kan stadig oppdateres (i motsetning til IE, som ikke tilbyr gratis oppdateringer lengre) slik at den er moderne og tilbyr nye funksjoner ofte.

http://www.mozilla.org/products/firefox/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...