Gå til innhold

Hvilke sko synes du så best ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke sko synes du så best ut?561651.thumb.png.e6857a3802e43a3a8761f63f18591ad6.pngTO112A047-O11@10.jpg.80734f8d2b1dee62d7e0d7c5a9d3db61.jpg

Anonymkode: 9ea1d...52b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes begge var fine.

Er det herre ellerdamesko?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Semydfe skrev:

Syntes begge var fine.

Er det herre ellerdamesko?

TS her. Det er herresko fra Tommy Hilfiger. Burde kanskje ha skrevet det.

Skrevet

De øverste ser rundere ut i tuppen. Derfor synes jeg de ser best ut. Synes også sålen ser litt bedre ut da det vises at det er tverrspor. Snørestykket har også et ekstra ledd, noe som kan få skoen til å sitte bedre om man snører skoen.

Men, sko burde prøves og ikke bare sees. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Det er herresko fra Tommy Hilfiger. Burde kanskje ha skrevet det.

Det er så mange damesko som likner på den typiske herreskoen om dagen, så er ikkeså enkelt å se forskjellen på et bilde.

Som herresko tror jeg at jeg heller mpt at den mørkeste er finest. Men som sagt; begge er veldig fine.

Skrevet
3 minutter siden, Forundret.. skrev:

De øverste ser rundere ut i tuppen. Derfor synes jeg de ser best ut. Synes også sålen ser litt bedre ut da det vises at det er tverrspor. Snørestykket har også et ekstra ledd, noe som kan få skoen til å sitte bedre om man snører skoen.

Men, sko burde prøves og ikke bare sees. 

Enig i mye av dette, men med en bestefar som er skomaker er jeg opplært til å være obs på at utseende på solene ofte "lyver" på kvaliteten, soler som den med spor kan være i en gummiblanding som gjør dem utrolig glatte og lite egnet på vått underlag, og den ekstra snøringen gjør også at skoen med ekstra snøremulighet er annerledes å ta på enn den andre med en minde - den ene vil virke trangere å komme ned i om dere skjønner. Samtidig er skinnet og kvaliteten på dette viktig om man ønsker en kvalitetssko. Fargen er også grei å se irl da det er stor forskjell på hvordan den går med ulikt materiale i buksene man bruker om det er lyse jeans, mørke, dressbuker osv.

Og jeg er innprentet at ALLE sko SKAL prøves fordi din fot aldri vil være som en "allround sole" mange masseproduserte sko er bygget på, så om du ikke vet at dette merket er gode for deg ville jeg ikke bestilt sko på nett.

Men, basert på bildet alene - og evt "fashion taste" jeg måtte ha ville jeg valgt de som ser lysest ut i skinnet og har tre snører.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Semydfe skrev:

Det er så mange damesko som likner på den typiske herreskoen om dagen, så er ikkeså enkelt å se forskjellen på et bilde.

Som herresko tror jeg at jeg heller mpt at den mørkeste er finest. Men som sagt; begge er veldig fine.

TS her. Det skjønner jeg godt. Synes begge er pene, men synes kanskje den mørkeste ser best ut.

2 timer siden, canacas skrev:

De nederste. 

Selv om det er herresko?

Gjest canacas
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS her. Det skjønner jeg godt. Synes begge er pene, men synes kanskje den mørkeste ser best ut.

Selv om det er herresko?

Ja, jeg liker de til en herre. Hadde ikke tenkt å bruke de selv. Ble det oppfattet slik? :P 

Gjest Tigress
Skrevet

Eg har ein slags allergi mot kvite soler, eg, så eg likar dei nedste best, sjølv om fargen var finast på dei øvste. Helsing uteavstandtilåtaeiavgjerd... 

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, canacas skrev:

Ja, jeg liker de til en herre. Hadde ikke tenkt å bruke de selv. Ble det oppfattet slik? :P 

TS her. I tittelen på tråden kom det dårlig fram at det var herresko. Derfor tenkte jeg folk kanskje trodde det var damesko :) 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at noen kunne ta de skoene for å være damesko? 😮😳 Man ser jo glatt at det er sko for menn. 

Er dame og så det ved første øyekast. 

Anonymkode: e4e6c...e88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...