AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #1 Skrevet 30. mars 2017 Min samboer (kvinne) nekter og barbere sitt underliv, jeg liker ikke at kvinner har hår på kjønnet sitt, synst det er gammeldags og ekkelt.. Dette ødelegger mye av min lyst fordi jeg vet det er en stor busk der som ikke tenner meg. Hva kan jeg gjøre for og få henne til og barbere seg? Barberer du deg?. Anonymkode: 233e8...478
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #2 Skrevet 30. mars 2017 Hva gjør du for henne da? Barberer du deg slik som hun vil st du skal barbere deg? Anonymkode: 676d7...0f3 5
Silfen Skrevet 30. mars 2017 #3 Skrevet 30. mars 2017 Hadde heller ikke giddet det med den holdningen din. 21
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #4 Skrevet 30. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør du for henne da? Barberer du deg slik som hun vil st du skal barbere deg? Anonymkode: 676d7...0f3 Ja, jeg er glatt heletiden. Fordi jeg barberer meg der hver gang jeg dusjer, tar 15 sekunder.. Må kunne forvente samme av damen. Hun ble drit sur når jeg sa dette. -ts Anonymkode: 233e8...478
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #5 Skrevet 30. mars 2017 Æsj, barberte menn er ekkelt. Ville heller ikke barbert meg med de kravene og den holdningen der. Anonymkode: 2f05a...749 14
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #6 Skrevet 30. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er glatt heletiden. Fordi jeg barberer meg der hver gang jeg dusjer, tar 15 sekunder.. Må kunne forvente samme av damen. Hun ble drit sur når jeg sa dette. -ts Anonymkode: 233e8...478 Du kan ikke forvente det nei. For det første kan en kvinne slite mye med sopp hvis hun er glattbarbert, aner du hva soppinfisert underliv lukter? I tilleg til at det svir og klør. Hvorfor vil hun ikke da? Anonymkode: 676d7...0f3 5
bopera Skrevet 30. mars 2017 #7 Skrevet 30. mars 2017 Men dette kan da umulig komme som en overraskelse på deg? Hvorfor har du blitt samboer med en kvinne du ikke tenner på? Burde du ikke sagt ifra om dette for lenge siden? Og du har nå tydeligvis klart å ha et sexliv lenge nok med henne til å flytte sammen med henne, uten at det ødela lysten din..? Nei, historien har altfor mange plotthull for at jeg skal tro noe annet enn at du er ute etter å hisse opp et par kvinnfolk i kveld. 20
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #8 Skrevet 30. mars 2017 Hun kan ikke å forvente å få sex når du ikke tenner på henne, og du kan ikke forvente å få sex når du ikke aksepterer henne slik hun er. Vanskelig situasjon der ingen har rett eller galt. Anonymkode: cd0d1...9c6 3
SlemUlv Skrevet 30. mars 2017 #9 Skrevet 30. mars 2017 Alt du kan gjøre, er å spørre henne (som du alt har gjort) det er hennes kropp, hun bestemmer selv hva hun vil gjøre med håret på den. Det gjelder forsåvidt begge kjønn 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #10 Skrevet 30. mars 2017 Hun nekter OG barberer underlivet sitt? Sitter hun å nekter noe mens hun barberer seg... benekter hun at hun barberer? Forstår ikke. Anonymkode: 03c92...6ef 20
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #11 Skrevet 30. mars 2017 Og/ Å.. folk må lære seg forskjellen! Anonymkode: 81b37...7af 9
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #12 Skrevet 30. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og/ Å.. folk må lære seg forskjellen! Anonymkode: 81b37...7af Enig! Er en selfølge at voksne mennesker bruker og/å riktig. Anonymkode: ec98a...a27
Gjest supernova_87 Skrevet 30. mars 2017 #13 Skrevet 30. mars 2017 (endret) Grove og/å-feil ødelegger mye av min lyst til å svare i denne tråden. Det er egentlig ikke noe jeg kan gjøre med det, siden det er ditt liv og du bestemmer over deg selv, og jeg burde være i glad i deg for andre ting enn akkurat den overflatiske delen der med ortografi-feil. Jaja, nå har jeg poengtert hva jeg liker og ikke, og siden du ikke vil ta det til etterfølgelse så går jeg videre i livet. Med tanke på hvor mange her i verden som sliter med og/å-feil burde jeg kanskje vurdere om dette er noe som er så viktig for meg ... Hm, men siden det er det må jeg passe godt på neste gang jeg vil svare i en tråd, slik at jeg kan finne noen som er kompatibel med meg selv. Endret 30. mars 2017 av Rainstorm
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #14 Skrevet 30. mars 2017 46 minutter siden, bopera skrev: Men dette kan da umulig komme som en overraskelse på deg? Hvorfor har du blitt samboer med en kvinne du ikke tenner på? Burde du ikke sagt ifra om dette for lenge siden? Og du har nå tydeligvis klart å ha et sexliv lenge nok med henne til å flytte sammen med henne, uten at det ødela lysten din..? Nei, historien har altfor mange plotthull for at jeg skal tro noe annet enn at du er ute etter å hisse opp et par kvinnfolk i kveld. Fordi hun barberte seg i starten, men har nå i det siste sluttet med dette. For noen sure og grinete kvinnfolk her på kg, har ingenting annet og gjøre en å sitte på feite rævne deres og skrive dumme ting, dere bør også barbere dere. Hun er sammen med meg, siden jeg er mann så bestemmer jeg over henne. Hun skal barbere seg ellers finner jeg en annen dame, ja, dealbreaker... -ts Anonymkode: 233e8...478
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #15 Skrevet 30. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi hun barberte seg i starten, men har nå i det siste sluttet med dette. For noen sure og grinete kvinnfolk her på kg, har ingenting annet og gjøre en å sitte på feite rævne deres og skrive dumme ting, dere bør også barbere dere. Hun er sammen med meg, siden jeg er mann så bestemmer jeg over henne. Hun skal barbere seg ellers finner jeg en annen dame, ja, dealbreaker... -ts Anonymkode: 233e8...478 Jeg er kvinne og forstår deg godt. Det er penere å lime et planteblad på kjønnsorganet enn å ikke barbere seg. Anonymkode: cd0d1...9c6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #16 Skrevet 30. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi hun barberte seg i starten, men har nå i det siste sluttet med dette. For noen sure og grinete kvinnfolk her på kg, har ingenting annet og gjøre en å sitte på feite rævne deres og skrive dumme ting, dere bør også barbere dere. Hun er sammen med meg, siden jeg er mann så bestemmer jeg over henne. Hun skal barbere seg ellers finner jeg en annen dame, ja, dealbreaker... -ts Anonymkode: 233e8...478 Haha Anonymkode: aaabd...5fd 5
Gjest Axl Rose Skrevet 30. mars 2017 #17 Skrevet 30. mars 2017 Godta at hun er som hun er og bestemmer alene over sin kropp eller skaff deg ei nikkedukke som gjør som du sier eller vær singel. Verre er det ikke småen.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #18 Skrevet 30. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig! Er en selfølge at voksne mennesker bruker og/å riktig. Anonymkode: ec98a...a27 Anonymkode: 04ff5...799 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #19 Skrevet 30. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig! Er en selfølge at voksne mennesker bruker og/å riktig. Anonymkode: ec98a...a27 Anonymkode: 04ff5...799 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #20 Skrevet 30. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 04ff5...799 Denne skulle være med http://www.absurdgalleriet.no/emne/sel/ Anonymkode: 04ff5...799
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå