AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #1 Skrevet 30. mars 2017 Om en kvinne dreper er det fordi en mann tvinger henne til det. Anonymkode: a6bfe...e0d
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #2 Skrevet 30. mars 2017 Du er tydeligvis lite opplyst. Kvinner dreper og, selv om menn dominerer den statistikken. Anonymkode: 8ea64...36d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 Hvilken verden lever du i? Anonymkode: 448fe...1b9
Forundret.. Skrevet 31. mars 2017 #5 Skrevet 31. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Om en kvinne dreper er det fordi en mann tvinger henne til det. Anonymkode: a6bfe...e0d Jada, og når det ser ut til at en kvinne begår drap så er det egentlig en mann i kvinneklær.. Jeg lurer også på hvilken verden du lever i.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #6 Skrevet 31. mars 2017 Du har ikke fulgt særlig godt med i verden. Anonymkode: a5e40...329
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #7 Skrevet 31. mars 2017 Kvinner dreper de og, men selvsagt ikke i nærheten så mye som menn. Som alt annet. Menn er overrepresentert i all form for kriminalitet, men det kan vi jo ikke diskutere. Det er mannehat. Er bare lov til å diskutere og generalisere hvis det er muslimske menn eller ikke-vestlige. Anonymkode: 57355...9e4 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #8 Skrevet 31. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner dreper de og, men selvsagt ikke i nærheten så mye som menn. Som alt annet. Menn er overrepresentert i all form for kriminalitet, men det kan vi jo ikke diskutere. Det er mannehat. Er bare lov til å diskutere og generalisere hvis det er muslimske menn eller ikke-vestlige. Anonymkode: 57355...9e4 Hva for noe? Det diskuteres da støtt uten at det er noe særlig til negative reaksjoner på det? Hvilket det heller ikke bør være, altså, men det har da aldri vært vanskelig å kunne diskutere det faktum at menn begår betraktelig mer kriminalitet enn kvinner. Menn utgjør ytterpunktene i det aller meste, og det er da ikke det spor kontroversielt å prate om. Det er mulig det der var et forsøk på en parodi av disse "men det er det ikke lov å prate om her i PK-hælvete!"-folkene, og at det bare gikk over hodet på meg, men ellers skjønner jeg ingenting. Dette har det da virkelig aldri vært særlig følsomt eller vanskelig å få pratet om. Anonymkode: d29f3...388 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #9 Skrevet 31. mars 2017 Hvilken verden hun lever i?? Hallo, hvilken verden lever dere som svarer dette i? Det er menn som kriger, menn som dreper, menn som voldtar osv (og selvfølgelig finnes det kvinner som gjør dette også, men i mye mindre grad enn menn). Kvinner er undertrykt i hele verden i større eller mindre grad. Anonymkode: 673a8...d66
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #10 Skrevet 31. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva for noe? Det diskuteres da støtt uten at det er noe særlig til negative reaksjoner på det? Hvilket det heller ikke bør være, altså, men det har da aldri vært vanskelig å kunne diskutere det faktum at menn begår betraktelig mer kriminalitet enn kvinner. Menn utgjør ytterpunktene i det aller meste, og det er da ikke det spor kontroversielt å prate om. Det er mulig det der var et forsøk på en parodi av disse "men det er det ikke lov å prate om her i PK-hælvete!"-folkene, og at det bare gikk over hodet på meg, men ellers skjønner jeg ingenting. Dette har det da virkelig aldri vært særlig følsomt eller vanskelig å få pratet om. Anonymkode: d29f3...388 Du kan umulig ha vært på dette forumet lenge. Anonymkode: 57355...9e4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #11 Skrevet 31. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan umulig ha vært på dette forumet lenge. Anonymkode: 57355...9e4 Joda, i årevis. Hvis man oppriktig opplever det at en og annen gjenganger sipper om mannehat som at det "ikke er lov" å snakke om dette er man temmelig sart. Jeg er helt enig i at det er en standhaftig liten guttegjeng under skiftende brukernavn som hyler og skriker her inne, men de hindrer da ingen i å diskutere dette. Det er som denne anonyme brukeren som går igjen i alle kriminalitetstråder her inne og babler om livstid uten mulighet for prøveløslatelse bare noen har gått på rødt lys og mente Northug ville få åtte år ubetinget. Det er irriterende støy, men det hindrer da ikke voksne folk i å diskutere såfremt man ikke har et skrikende behov for å gi dem oppmerksomhet. Og akkurat dette med menn og kriminalitet har da blitt diskutert flere ganger her inne (jeg har selv vært med på det) uten at det har sporet fullstendig av. Anonymkode: d29f3...388 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #12 Skrevet 31. mars 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken verden hun lever i?? Hallo, hvilken verden lever dere som svarer dette i? Det er menn som kriger, menn som dreper, menn som voldtar osv (og selvfølgelig finnes det kvinner som gjør dette også, men i mye mindre grad enn menn). Kvinner er undertrykt i hele verden i større eller mindre grad. Anonymkode: 673a8...d66 Derfor dreper de... hvis du tenker på ned i araberlandene. De kan enten være en underkuet kvinne i niquab og holde seg hjemme... eller verve seg og bli selvmordsbomber - dvs "fri". Anonymkode: b951b...6a5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #13 Skrevet 31. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Joda, i årevis. Hvis man oppriktig opplever det at en og annen gjenganger sipper om mannehat som at det "ikke er lov" å snakke om dette er man temmelig sart. Jeg er helt enig i at det er en standhaftig liten guttegjeng under skiftende brukernavn som hyler og skriker her inne, men de hindrer da ingen i å diskutere dette. Det er som denne anonyme brukeren som går igjen i alle kriminalitetstråder her inne og babler om livstid uten mulighet for prøveløslatelse bare noen har gått på rødt lys og mente Northug ville få åtte år ubetinget. Det er irriterende støy, men det hindrer da ikke voksne folk i å diskutere såfremt man ikke har et skrikende behov for å gi dem oppmerksomhet. Og akkurat dette med menn og kriminalitet har da blitt diskutert flere ganger her inne (jeg har selv vært med på det) uten at det har sporet fullstendig av. Anonymkode: d29f3...388 Slapp helt av du. Det er absolutt ikke en og annen gjenganger. Hvis du mener man skal tåle stygge personangrep på PM og trakassering i tråder så er jeg absolutt sart ja. Det er derfor jeg skriver som anonymbruker nå feks. Anonymkode: 57355...9e4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #14 Skrevet 31. mars 2017 Fordi menn har lavere evne til empati, mellommennekselighet og evne til å føle skyld overfor de de skader både der og da og i etterkant, enn kvinner. Det koster dermed menn mye mindre å drepe eller skade noen, derfor har de lavere terskel for å gå over den grensen. Gamle menn og svært unge menn er mer jevne med kvinner. Usikker på hvorfor, men kanskje testosteron nivået har noe å si. Anonymkode: ed9c0...91c
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #15 Skrevet 31. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slapp helt av du. Det er absolutt ikke en og annen gjenganger. Hvis du mener man skal tåle stygge personangrep på PM og trakassering i tråder så er jeg absolutt sart ja. Det er derfor jeg skriver som anonymbruker nå feks. Anonymkode: 57355...9e4 Jeg er da rolig, tvert imot forstod jeg ikke hvorfor man plutselig hisset seg såpass opp. Særlig i det som helt åpenbart, ut fra hovedinnlegget her, er en trolletråd. Selvfølgelig mener jeg ikke at man skal tåle stygge personangrep på PM eller trakassering i tråder. Hvordan i all verden utleder du det ut fra min beskrivelse av "sipping"? Jeg sa at man får bære over med litt sipping, og sipping er da noe helt annet enn personangrep på PM og trakassering i tråder. Jeg tror vi får la dette ligge, sånn hvis du har bestemt deg for å heller argumentere mot ting jeg selvfølgelig aldri har hverken ment eller insinuert. Men bare så det er sagt en gang for alle: Jeg er for all del enig i at de er irriterende, bare så det er klart. Og nei, jeg mener da virkelig ikke at man skal tåle hets og trakassering, men dette med menn og kriminalitet har blitt diskutert mang en gang uten at tråden har sporet av (dog selvfølgelig uten at jeg kan vite om det har blitt sendt PM-er til noen av deltakerne). Jeg bare skjønte oppriktig ikke hva formålet var med å skrive et like lavpanna innlegg i sjangeren "nei men det er det vel ikke lov å si i detta landet her..." som den trollegjengen man klager over, altså om det var ment som en parodi eller ei. Det var ikke noe mer enn det. Bare å fortsette. Anonymkode: d29f3...388 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå