Gå til innhold

Triana som programleder

HerKommerMummi

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Viking-girl skrev:

Rumpebursdag, gråteskole og bannejeksel :) 

Alltid så absurde titler på de podcastene.. 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Tapas skrev:

Alltid så absurde titler på de podcastene.. 😂

Fantastiske 😂😂 ELSKER DEM 🙌🏼

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt at hun ikke har klart å blitt en bedre programleder. Hun har vært i gamet siden hun var en 13-14 år. Var med midt i smørøyet.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Jeg har tenkte samme tanke når jeg svippet innom PH her i forrige uke. Hun er en flott dame og ser bra ut, men det er tydelig at hun har blitt helt blind på seg selv når det gjelder å fikse på utseende. Det er i grunn veldig synd for hun har et vakkert utgangspunkt og hun hadde sett veldig mye bedre ut hvis hun hadde vært mer naturlig. Trist å bli en parodi på seg selv. 

Programlederjobben er helt latterlig dårlig. Det er rart hun ikke har blitt bedre etter så mange episoder. De juksekortene burde hun også klart seg uten, det er ikke livesending og man bør kunne forvente mer. Dette gjelder i grunn veldig mange programledere, de burde kutte ut juksekortene. Det ser uproft ut, den eneste som jeg ser har vært veldig god uten de er Stian Blipp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Enig, hun er elendig. Stiller teite spørsmål og har så mange armbevegelser som ikke passer inn. Pen er hun ja, men hun er dårlig å snakke for seg

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen dame, men utrolig dårlig programleder. Irriterende og upassende armbevegelser.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus

Jeg vil føye til rare positurer, litt fjortis, med rumpa ut, nesten umulig vridning av kroppen og superknekk i hofta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting imot Triana, men jeg synes hun er veldig stiv og unaturlig som programleder i Paradise. Hun snakker i et veldig unaturlig tonefall og stiller ofte spørsmål som har helt åpenbare svar og er vanskelig å svare på uten at det blir smør på flesk.

Men - de fleste programlederene har jo et manus å forholde seg til, så det kan jo være at PH har dårlige manusforfattere, eller så er problemet at hun ikke klarer å gå vekk fra manus hvis det skjer en uventet reaksjon. 

Selv tror jeg at PH hadde blitt mye mer underholdende dersom programleder brukte mer humor og selvironi og kanskje turte å være mer direkte mot deltakerene. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om hun nærmest blir frustrert når en deltager ikke gir det svaret hun er ute etter. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Triana sin skyld at hun ikke er en "god nok" programleder. Det er programmet som er litt begrenset syns jeg. Hun får vel ikke gjort annet? :vetikke: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellii
5 timer siden, orfeus skrev:

Jeg vil føye til rare positurer, litt fjortis, med rumpa ut, nesten umulig vridning av kroppen og superknekk i hofta. 

Ekstremt rare positurer ja! 

Alltid stå på tå med ene foten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest goldlion

Synes hun er hakket bedre enn han travle fyren i skjegg som "linselus'er" seg med på små klipp denne sesongen. Det virker så utrolig desperat... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig hun passer programmet godt, og som noen har sagt kan det hende det bare er dårlige manusforfattere. Men noe av det som irriterer meg mest med henne er de påtatte reaksjonene, det føles ofte som hun nesten spiller et skuespill når hun snakker med deltakerne.

For å illustrere føler jeg ofte setningene hennes blir noe slik som dette "Sukk, Kevin... Uff, nå røyk jo du ut? Sukk, altså, så trist?!"

Altså, alle skjønner at en programleder ikke blir SÅ fra seg av det som skjer på hotellet. Jeg synes bare det virker veldig påtatt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste jeg klarer å fokusere på er måten hun står på.. Ser ut som om hun på død og liv må stå slik at rumpa ser størst mulig ut, uansett hvor idiotisk posituren er. 

Og må ikke glemme: velkommen til paradise hotelllllllllllll....

....Velkommen til parrrrrrrrseremoni 🙄 

Med tilhørende standard armbevegelser selvfølgelig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2017 den 15.27, Meadow skrev:

Haha! Innlegget mitt ble slettet pga latterliggjøring. Hvor går grensen mellom humor og latterliggjøring? 

Står for det jeg sa uansett, og er det noen som latterliggjør noen her er det vel hun selv, og hun lever av kroppen sin, det er vel fakta. 

Jeg gjentar uansett at jeg synes hun blir dårligere og dårligere som programleder. Egenskaper, altså. Fraværende, sådan. 

Totalt enig! Om en deltaker ikke svarer som forventet så mister hun jo helt hodet og vet ikke hva hun skal si! Hun vil ikke vike en tomme fra manus, det er så stivt og unaturlig framtoning. Hadde hun ikke vært så opptatt av å være så "pen og sexy" foran kamera men heller sluppet seg løs, med alderen og erfaringen med PH tatt i betraktning, så hadde hun KANSKJE blitt tatt mer seriøst som "programleder". Sånn som hun fremstår år etter år uten framgang og progresjon innen yrket sitt så blir hun en parodi på seg selv. Jeg lo HØYT av Sigrid i T&T da hun tok opp dette med Triana og den siste finalen 😂😂 Det er tatt så på kornet at det må bare høres for å oppleves. (Episoden heter Gusjegulv, svettetokt og pærrafinale) 👏🏼👏🏼👏🏼

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2017 den 0.22, Anonym2467 skrev:

Eneste jeg klarer å fokusere på er måten hun står på.. Ser ut som om hun på død og liv må stå slik at rumpa ser størst mulig ut, uansett hvor idiotisk posituren er. 

Og må ikke glemme: velkommen til paradise hotelllllllllllll....

....Velkommen til parrrrrrrrseremoni 🙄 

Med tilhørende standard armbevegelser selvfølgelig.

Ikke har hun utviklet seg, og ikke står hun for utvikling heller 😂 Hun er en parodi på seg selv rett og slett. Hun bør sette seg ned og SE hvordan hun framstår på skjermen! Det er sånt GODE programledere lærer og blir bedre, når de får se sine egne fakter på tape. For min del hadde det ikke gjort noe om hun ble bytta ut med et "friskt pust" av en ny, god programleder som kan stille andre spørsmål enn de sedvanlige hun har hatt i alle år. Stort sett ALLE programledere i diverse programmer har godt av å bli byttet ut i ny og ne... Hun har stivnet i rollen og prøver å overgå jentene inne på hotellet med å være mest mulig sexy og stille "smarte" spørsmål... Hun kommer ikke gjennom på skjermen dessverre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 4.6.2017 den 6.19, goldlion skrev:

Synes hun er hakket bedre enn han travle fyren i skjegg som "linselus'er" seg med på små klipp denne sesongen. Det virker så utrolig desperat... 

Det var hvertfall noe nytt og spennende for denne sesongen! Meningen var jo at fjorårets deltaker Mayoo skulle ha den jobben, men som kjent mista han jo den sjansen da han ble varetektsfengslet. (Dette er ikke spekulasjoner, dette har blitt omtalt og skrevet om i media flere ganger) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg orket å sett noe særlig på årets sesong.  Men i hele forrige sesong, så sa hun alltid i starten " velkommen til Paradis Hotellllll" mens hun tok armene ut til siden og opp på tå mens hun sa det. 

Tydelig hun kun følger manus, da hun har ørepropper i ørene og de forteller hva hun skal si 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ewna skrev:

Vil ikke akkurat si at hun kun følger manus. 

Kanskje ikke akkurat her, men som regel gjør hun det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...