HerKommerMummi Skrevet 30. mars 2017 #1 Skrevet 30. mars 2017 Liker Triana veldig godt altså. Men nå har hun vært programleder for Paradis i årevis, og hun er fremdeles en like dårlig programleder som i sesong en. Noen andre som synes det samme? 47
Viking-girl Skrevet 30. mars 2017 #2 Skrevet 30. mars 2017 (endret) 8 minutter siden, HerKommerMummi skrev: Liker Triana veldig godt altså. Men nå har hun vært programleder for Paradis i årevis, og hun er fremdeles en like dårlig programleder som i sesong en. Noen andre som synes det samme? Definitivt!! Eier jo ikke ordforråd i det hele tatt. Det som kommer ut av munnen på henne er det samme år etter år. For øvrig har hun fylt på både hårmanken, forsiden og baksiden akkurat som SE hun også. Jmf hennes Instagramkonto, og podcasten Tusvik & Tønne. Endret 30. mars 2017 av Viking-girl 25
_Malene Skrevet 30. mars 2017 #3 Skrevet 30. mars 2017 51 minutter siden, Viking-girl skrev: Definitivt!! Eier jo ikke ordforråd i det hele tatt. Det som kommer ut av munnen på henne er det samme år etter år. For øvrig har hun fylt på både hårmanken, forsiden og baksiden akkurat som SE hun også. Jmf hennes Instagramkonto, og podcasten Tusvik & Tønne. Og fjeset.. 8
Mkay Skrevet 31. mars 2017 #4 Skrevet 31. mars 2017 Nå har ikke jeg sett på Paradise Hotel de siste årene, men jeg følger Triana på Instagram. Jeg fikk litt sjokk når jeg så hvor mye hun har forandret seg! Da snakker jeg om rumpe-, hofteområdet. Folk må nå få gjøre det de vil med utseende sitt, for all del. Det jeg ikke skjønner derimot er denne "trangen" disse kjendisene så får til å snakke om "elsk deg selv", "curves are sexy", "utseende er ikke alt" osv osv. Det virker som om dette er noe de blir opptatt av først etter de har fikset på utseende. Jeg tenker tilbake på et intervju jeg så på God kveld Norge. Triana, som var lettere bedugget, fortalte med stor entusiasme om hvor sexy alle jenter er. Flott det! Men hvorfor må hun selv fikse på utseende hvis hun virkelig mener det? At man er god nok som man er? Det gir ikke mening for meg i alle fall. 26
lunalee Skrevet 31. mars 2017 #5 Skrevet 31. mars 2017 Proglamlederegenskapene står jo i stil til programmet da. 11
Gjest Catalina Culès Skrevet 31. mars 2017 #6 Skrevet 31. mars 2017 (endret) Jeg mener hun er en god programleder, for Paradise Hotel. Men ikke i andre program. Endret 31. mars 2017 av Catalina Culès
lillesky Skrevet 31. mars 2017 #7 Skrevet 31. mars 2017 Tråden er ryddet for latterliggjøring og spekulasjoner. /lillesky (mod)
naivsuper Skrevet 31. mars 2017 #8 Skrevet 31. mars 2017 15 timer siden, Viking-girl skrev: Definitivt!! Eier jo ikke ordforråd i det hele tatt. Det som kommer ut av munnen på henne er det samme år etter år. For øvrig har hun fylt på både hårmanken, forsiden og baksiden akkurat som SE hun også. Jmf hennes Instagramkonto, og podcasten Tusvik & Tønne. Kan du si meg i hvilken podkast Tusvik og Tønne snakker om det?? Den skulle jeg likt å høre! 4
naivsuper Skrevet 31. mars 2017 #9 Skrevet 31. mars 2017 9 timer siden, Mkay skrev: Nå har ikke jeg sett på Paradise Hotel de siste årene, men jeg følger Triana på Instagram. Jeg fikk litt sjokk når jeg så hvor mye hun har forandret seg! Da snakker jeg om rumpe-, hofteområdet. Folk må nå få gjøre det de vil med utseende sitt, for all del. Det jeg ikke skjønner derimot er denne "trangen" disse kjendisene så får til å snakke om "elsk deg selv", "curves are sexy", "utseende er ikke alt" osv osv. Det virker som om dette er noe de blir opptatt av først etter de har fikset på utseende. Jeg tenker tilbake på et intervju jeg så på God kveld Norge. Triana, som var lettere bedugget, fortalte med stor entusiasme om hvor sexy alle jenter er. Flott det! Men hvorfor må hun selv fikse på utseende hvis hun virkelig mener det? At man er god nok som man er? Det gir ikke mening for meg i alle fall. Helt enig. Sykt dobbeltmoralistisk. Synd at hun ikke kan gå for å eldes naturlig, men det er vel ikke sexy det da. Hun som alltid har vært så pen. Nå synes jeg hun driver og fucker det bra opp. 7
Meadow Skrevet 31. mars 2017 #10 Skrevet 31. mars 2017 Haha! Innlegget mitt ble slettet pga latterliggjøring. Hvor går grensen mellom humor og latterliggjøring? Står for det jeg sa uansett, og er det noen som latterliggjør noen her er det vel hun selv, og hun lever av kroppen sin, det er vel fakta. Jeg gjentar uansett at jeg synes hun blir dårligere og dårligere som programleder. Egenskaper, altså. Fraværende, sådan. 4
naivsuper Skrevet 31. mars 2017 #11 Skrevet 31. mars 2017 Skal hun være paradise hotel programleder til hun blir 50? Jeg bare lurer.......... Tv 3 ass.... 4
Gjest antbug Skrevet 31. mars 2017 #12 Skrevet 31. mars 2017 Trenger hun å være så mye mer enn hun er for å lede Paradise da? Hun poserer som en sexbombe, holder styr på hvem som skal gjøre og si hva og når de skal gjøre og si det, trøster litt men ikke for mye, stiller dem spørsmål og får svar, og vrikker seg sexbombeaktig ut igjen og lar dem stå igjen som fortapte barn. Jeg synes hun gjør en bra jobb, jeg. Og så snill da! Gir dem badetøy og alt.... 2
Miranda16 Skrevet 31. mars 2017 #13 Skrevet 31. mars 2017 Helt enig TS. I programleder hennes er hun kunstig, har en barnslig tilnærming, mangler kreativitet og har et utrolig dårlig ordforråd. Greit at dama er flott altså, men hun er så animert at det er kleint. Nå fokuserer PH mye på utseende, så det er vel derfor ble hyret og fremdeles er der? 12
mjauritz Skrevet 31. mars 2017 #14 Skrevet 31. mars 2017 Syntes parodien av Triana her er skikkelig artig og treffende! 30
Gjest orfeus Skrevet 1. april 2017 #15 Skrevet 1. april 2017 Produsentene regner vel med at hun har de riktige kvalitetene, men begynner hun ikke å bli litt for gammel i den settingen? Det er virkelig dumt at hun ødelegger utseendet sitt, det begynner å bli parodisk, men hun er kanskje idealet for målgruppen?
lillesky Skrevet 1. april 2017 #16 Skrevet 1. april 2017 Tråen er ryddet fir spekulasjoner. /lillesky (mod)
Katten Skrevet 1. april 2017 #17 Skrevet 1. april 2017 På 31.3.2017 den 15.22, naivsuper skrev: Kan du si meg i hvilken podkast Tusvik og Tønne snakker om det?? Den skulle jeg likt å høre! Jeg og !
Viking-girl Skrevet 1. april 2017 #18 Skrevet 1. april 2017 På 31.3.2017 den 15.22, naivsuper skrev: Kan du si meg i hvilken podkast Tusvik og Tønne snakker om det?? Den skulle jeg likt å høre! Rumpebursdag, gråteskole og bannejeksel 1
Viking-girl Skrevet 1. april 2017 #19 Skrevet 1. april 2017 7 minutter siden, Katten skrev: Jeg og ! 21.mars, Rumpebursdag, gråteskole og bannejeksel 2
Viking-girl Skrevet 1. april 2017 #20 Skrevet 1. april 2017 På 31.3.2017 den 15.22, naivsuper skrev: Kan du si meg i hvilken podkast Tusvik og Tønne snakker om det?? Den skulle jeg likt å høre! Se ovenfor her. 21.mars 2017
Anbefalte innlegg