Gjest Drittlei Skrevet 17. desember 2004 #1 Skrevet 17. desember 2004 Min mor støtter han jeg gikk fra i høst, lar han beholde bilen som står i hennes navn, mens han ikke betaler regningene fra i høst (jeg må...betale hans del også). Å selge bilen ville løst floker, blant annet det han skylder meg, og henne, i tillegg kunne han kjøpt seg en billigere bil. Men moren min ser det ikke slik. Hun skjønner ikke at han var brutal i svingene, og voldelig. Og nå føler jeg for å kutte ut min mor, for godt. Siden hun ikke skjønner meg, og siden på en måte det blir til "at jeg lyger" når han brakk armen min osv. Så jeg kommer til å kutte ut den damen. Siden hun støtter eks, og ikke meg. Og dermed blir jeg en løgner i hennes øyne, dette orker jeg ikke... Andre her som har kuttet ut familien?
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #2 Skrevet 17. desember 2004 :o beklager har ikke kuttet ut noen familiemedlemmer. Ønsker deg lykke til i allefall. Det hores ikke riktig klokt ut at hun støtter han og ikke deg.
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #4 Skrevet 17. desember 2004 Hun skulle sette opp barna mine mot meg, jeg har voksne barn. Det sa hun nå nettopp, mens vi drakk te på kjøkkenet. Jeg ble mildt sagt rasende, og sa at om du gjør det, da dreper jeg deg, da er du død. Og spurte hva hun mente om hva barnebarna vil synes når mamma sitter i fengsel og bestemor er død... Håper hun lander ned på planeten jorda, men det er nok ikke tilfelle, dessverre...
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #5 Skrevet 17. desember 2004 Hun skulle sette opp barna mine mot meg, jeg har voksne barn. Det sa hun nå nettopp, mens vi drakk te på kjøkkenet. Jeg ble mildt sagt rasende, og sa at om du gjør det, da dreper jeg deg, da er du død. Og spurte hva hun mente om hva barnebarna vil synes når mamma sitter i fengsel og bestemor er død... Håper hun lander ned på planeten jorda, men det er nok ikke tilfelle, dessverre... Jeg kan ikke tro at du sa til din egen mor at du ville drepe henne! Det ville jeg aldri ha gjort, uansett hva hun hadde sagt eller gjort! Om det er slike samtaler dere har så forstår jeg jo at deres forhold ikke er helt normalt!
Gjest Drittlei Skrevet 17. desember 2004 #6 Skrevet 17. desember 2004 Men setter hun opp mine barn mot meg og leker den slags spill. Da er hun død som en kirkerotte. Jeg er rasende, men hvis hun dreper mitt forhold til mine barn, da tar jeg livet hennes, med egne hender. Men best jeg drar, i dag. Men vet ikke hvor... det er for tidlig på morgenen til å dra noen steder nå... Hun er manipulerende, og midtpunkt, hver gang jeg eller mine søsken har hatt problemer, har hun tatt over hovedrollen, og så synd i henne osv... Jeg er nok ingen morder, jeg drar heller men vet ikke hvor jeg skal dra akkurat i dag...
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #7 Skrevet 17. desember 2004 Jeg kan ikke tro at du sa til din egen mor at du ville drepe henne! Det ville jeg aldri ha gjort, uansett hva hun hadde sagt eller gjort! Om det er slike samtaler dere har så forstår jeg jo at deres forhold ikke er helt normalt! Herregud... litt drøyt å true med drap. Men moren her høres KOKO ut!! Klin til henne...fy faen for en hurpe! :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #8 Skrevet 17. desember 2004 Jeg kan ikke tro at du sa til din egen mor at du ville drepe henne! Det ville jeg aldri ha gjort, uansett hva hun hadde sagt eller gjort! Om det er slike samtaler dere har så forstår jeg jo at deres forhold ikke er helt normalt! Normalt, nei det kan jeg love deg at det ikke er...
Gjest Drittlei Skrevet 17. desember 2004 #9 Skrevet 17. desember 2004 Hvis noen kjører barna dine mot deg, driver manipulerende hersketeknikker osv. Det eneste jeg kunne si, var at da er du død mamma... Jeg håper hun skjønte det, men vet med 99 prosent sikkerhet at hun ikke skjønte, hun ser ikke seg selv og hvordan hun bruker folk og setter de opp mot hverandre... Nå er hun bare enda mer overbevist om at hun har rett, og jeg har feil. Det var dumt sagt, men å sette mine barn opp mot meg, blir så på kanten, at da kan jeg godt sone i åtte år for drap.
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #10 Skrevet 17. desember 2004 Hvis noen kjører barna dine mot deg, driver manipulerende hersketeknikker osv. Det eneste jeg kunne si, var at da er du død mamma... Jeg håper hun skjønte det, men vet med 99 prosent sikkerhet at hun ikke skjønte, hun ser ikke seg selv og hvordan hun bruker folk og setter de opp mot hverandre... Nå er hun bare enda mer overbevist om at hun har rett, og jeg har feil. Det var dumt sagt, men å sette mine barn opp mot meg, blir så på kanten, at da kan jeg godt sone i åtte år for drap. Tror faktisk ikke det er bare moren din som ikke er normal.....
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #11 Skrevet 17. desember 2004 Dette høres helt italiensk ut, men jeg skjønner at du sa det og at du kanskje angrer nå. Har du ingen andre steder å være, å bo hos sin mor pleier ofte aldri gå bra, selv om det som regel ikke ender i drap. Men nå er kanskje din mor redd, siden du sa det du sa... Hun høres forresten ut som en skikkelig kontrollfreak... men drepe folk er på grensa, hvis man ikke selv er truet på livet. Men jeg skjønner at du satte henne på plass, men å true med drap er kanskje på kanten?
Gjest Melk Skrevet 17. desember 2004 #13 Skrevet 17. desember 2004 Men best jeg drar, i dag. Men vet ikke hvor... det er for tidlig på morgenen til å dra noen steder nå... Det er da ikke for tidlig å reise når klokka er 9??? Forøvrig er drapstrusler straffbart.
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #14 Skrevet 17. desember 2004 Det høres ut som en situasjon du må komme deg ut av... Å flytte fra eks til mødre er sjelden bra løsning. Nå kan jeg tenke meg at din mor er litt redd, men hun tok sikkert ikke dine trusler så alvorlig, dere høres nesten helt italiensk ut, og da regner jeg med at språkbruket er deretter?... Kan du ikke finne deg et annet sted å bo? - det var du som var gjest som skrev om "ikke betale regninger"? Jeg skjønner at dersom hun setter dine barn opp mot deg, så kuliminerer det. Drepe henne, er neppe svaret, men det vet du sikkert selv også.
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #15 Skrevet 17. desember 2004 Det høres ut som en situasjon du må komme deg ut av... Å flytte fra eks til mødre er sjelden bra løsning. Nå kan jeg tenke meg at din mor er litt redd, men hun tok sikkert ikke dine trusler så alvorlig, dere høres nesten helt italiensk ut, og da regner jeg med at språkbruket er deretter?... Kan du ikke finne deg et annet sted å bo? - det var du som var gjest som skrev om "ikke betale regninger"? Jeg skjønner at dersom hun setter dine barn opp mot deg, så kuliminerer det. Drepe henne, er neppe svaret, men det vet du sikkert selv også. Forresten, hvor reelt er det at den bestemor klarer å sette voksne barn opp mot moren?? Og, hva mener du egentlig med dette? dere høres nesten helt italiensk ut, og da regner jeg med at språkbruket er deretter?...
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #16 Skrevet 17. desember 2004 Forresten, hvor reelt er det at den bestemor klarer å sette voksne barn opp mot moren?? Og, hva mener du egentlig med dette? dere høres nesten helt italiensk ut, og da regner jeg med at språkbruket er deretter?... Du er gjest, men jeg kan svare likevel. Italiensk ut, dvs ikke østlandsk eller fra hamar... I sydlige land foregår krangler på andre måter enn her hjemme, med ørefiker og høye stemmer.
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #17 Skrevet 17. desember 2004 Du er gjest, men jeg kan svare likevel. Italiensk ut, dvs ikke østlandsk eller fra hamar... I sydlige land foregår krangler på andre måter enn her hjemme, med ørefiker og høye stemmer. Så du mener det er mer vanlig å true med å drepe moren sin i sydligere land? Tja, uansett, tror ikke trådstarter er italiensk jeg. Men, meg om det.
Gjest hmm Skrevet 17. desember 2004 #18 Skrevet 17. desember 2004 høres ikke ut som om du har pittelitt kontroll over barna dine engang, hvis du tror hun skal klare å få dem i mot deg. Deler slettet. Hege (admin)
Carmen_ Skrevet 17. desember 2004 #19 Skrevet 17. desember 2004 Hvorfor tar alle morens parti her? :o Ja det var veldig ille å true moren med drap. Men jeg skjønner godt at hun blir sint. Hadde blitt det selv jeg! Du kan jo gi moren din et ultimatum? Be henne skjerpe seg ellers så kutter du henne ut.
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #20 Skrevet 17. desember 2004 Hvorfor tar alle morens parti her? :o Ja det var veldig ille å true moren med drap. Men jeg skjønner godt at hun blir sint. Hadde blitt det selv jeg! Du kan jo gi moren din et ultimatum? Be henne skjerpe seg ellers så kutter du henne ut. Jeg er ikke på moren sitt parti, syns det er håpløst det hun holder på med! MEN, du truer ikke moren din på livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå