Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vits og gå gjenom anmeldelse når det har skjedd sexsuell krenkende adferd på facebook? Eller blir det henlagt? Anmeldt før (tyveri) som ble henlagt og det var stor på kjenning.. Redd dette og blir henlagt burde jeg bare blokkere vedkommende? Hva skal til at plitiet vil eterforske dette? Og hvor lett utgir facebook informasjon til politiet om andre brukere? Overreagerer jeg? Vett ikke hva jeg får uttav og anmelde men er sint! 😔 Begge parter er over 20-år....

Anonymkode: d1c5d...d1b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å få Facebook til å utlevere informasjon kan man nesten glemme, det er veldig strengt og vanskelig, selv når politiet sitter med alvorlige saker.  I en sak som denne blir nok det avvist. 

Blokker vedkommende. 

Anonymkode: 924f1...94c

AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanskelig å få fb til å utlevere noe som helst. Jeg ville nok blokkert vedkommende, er det noe du vil ha fjernet kan du kontakte slettmeg.no

Anonymkode: 103d3...b43

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det vits og gå gjenom anmeldelse når det har skjedd sexsuell krenkende adferd på facebook? Eller blir det henlagt? Anmeldt før (tyveri) som ble henlagt og det var stor på kjenning.. Redd dette og blir henlagt burde jeg bare blokkere vedkommende? Hva skal til at plitiet vil eterforske dette? Og hvor lett utgir facebook informasjon til politiet om andre brukere? Overreagerer jeg? Vett ikke hva jeg får uttav og anmelde men er sint! 😔 Begge parter er over 20-år....

Anonymkode: d1c5d...d1b

Seksuell krenkende adferd på nettet? Bruk ord du vet betydningen av. 

Anonymkode: 1f479...5c5

AnonymBruker
Skrevet

Trenger Facebook å utlevere informasjon da, kan du ikke ta screenshots osv?

Anonymkode: 2887d...2c5

AnonymBruker
Skrevet

I praksis vil jeg tro det er nytteløst å anmelde dette. Vet du identiteten til personen og anmelder denne personen blir antageligvis saken henlagt. Hvis du i tillegg ikke kjenner identiteten og polititet i tillegg må finne ut av dette er det vel omtrent garantert at saken blir henlagt. 

Anonymkode: 19ce5...016

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...