Gå til innhold

Vondt etter samleie.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den siste tiden har jeg vært plaget med smerter etter samleie. Det går maks et par dager, og så kommer smertene på høyre side nederst i magen og svie i underlivet :( Den siste tiden har jeg hatt vondt med en gang etterpå, men dette gir seg såpass etterhvert at det går bra likevel. 

Tar canesten stikkpille, (2-3 dager ut i uken) så går det seg til igjen, men det er slitsomt at det skal være sånn. Virker som jeg får en slags infeksjon etter samleie, men jeg vet jo ikke sikkert hva det ettersom jeg ikke ha følt behov for å oppsøke lege enda. Er dette noe som er "vanlig" ? Kan nevne at mannen er lastebilsjåfør og er kun hjemme i helgene, noe som resulterer i at jeg går å har vondt på jobb noen dager hver uke :( Grunnen til at jeg skriver innlegg i dag, er fordi det har vært så ekstremt vondt i dag at jeg har ringt legen min. Skulle ringe i morgen tidlig for å få hastetime, og kontakte legevakten for hjelp i kveld hvis ting blir verre. Foreløpig går det noenlunde greit.

Anonymkode: 613cd...cb2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at det er vanlig. Gå på hastetime til legen uansett om du føler deg bedre eller ikke :) 

Anonymkode: ca38c...139

Skrevet

Dette er ikke sopp, så kutt ut Canesten :) høyst trolig går det over av seg selv, og blir ikke påvirket av Canesten'en. Litt svie i underlivet er normalt etter samleie. Bruker dere kondom? Kan du være allergisk? Eksem? Tynne slimhinner? Det kan være mye, men magesmertene hørtes ikke bra ut. Få deg en legetime i morgen :) 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, boblevann skrev:

Dette er ikke sopp, så kutt ut Canesten :) høyst trolig går det over av seg selv, og blir ikke påvirket av Canesten'en. Litt svie i underlivet er normalt etter samleie. Bruker dere kondom? Kan du være allergisk? Eksem? Tynne slimhinner? Det kan være mye, men magesmertene hørtes ikke bra ut. Få deg en legetime i morgen :) 

Ja, det er sikkert veldig dumt å bruke canesten, men det har føltes som det har lindret litt, og man blir jo nesten gal av å gå sånn :(  Jeg har ikke vært plaget av allergi, eksem eller noe annet noen gang. Vi bruker ikke kondom, da han han har sterilisert seg.. Jeg skal inn til lege i morgen. Skulle uansett tatt celleprøver. Tanken om at han har vært utro, har streifet meg, men det er sikkert bare en dum tanke.

Skrevet (endret)
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er sikkert veldig dumt å bruke canesten, men det har føltes som det har lindret litt, og man blir jo nesten gal av å gå sånn :(  Jeg har ikke vært plaget av allergi, eksem eller noe annet noen gang. Vi bruker ikke kondom, da han han har sterilisert seg.. Jeg skal inn til lege i morgen. Skulle uansett tatt celleprøver. Tanken om at han har vært utro, har streifet meg, men det er sikkert bare en dum tanke.

Ja, det er ikke så lurt å bruke Canesten uten at du faktisk har sopp - canesten er heftige saker for de skjøre slimhinnene :) jeg har plutselig, helt ut av det blå fått eksem i underlivet. Har vært seksuelt aktiv i mange år, og ikke endret noen vaner i det hele tatt, det har bare dukket opp. Har heller ikke eksem noen andre steder på kroppen! Så det kan være det :) utroskap er nok en dum tanke, men kan det hende at han hadde f.eks. Klamydia før dere ble sammen - uten å vite det? Det er jo mulig, men vet jo ikke hvor lenge dere har vært sammen. Gå til legen ja, lurt :)

Endret av boblevann
Skrevet

Du må selvsagt gå til legen.

Jeg hadde lignende symptomer og det var gjentagende eggstokkbetennelse. Det var som om jeg ikke tålte bakteriefloraen til den jeg da var sammen med (uten at jeg kan forklare eller begrunne det på noe medisinsk vis; det føltes bare sånn...)

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 5 år. Har en sønn som blir 4 i juni. 

Jeg skal til legen i morgen,og han tar meg inn,for det er sjelden jeg ber om hjelp,Så han vet det er "alvor" når jeg ber om time 😉 

Jeg har vært plaget av betennelse i eggstokkene ( ofte bare den høyre)  og er rimelig lei det. Har lenge vært fristet til å fjerne "alt" for å bli kvitt disse smertene. Jeg er snart 43 år og ferdig med å få barn,så jeg har ingenting å tape på  det sånn sett. 

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært sammen i 5 år. Har en sønn som blir 4 i juni. 

Jeg skal til legen i morgen,og han tar meg inn,for det er sjelden jeg ber om hjelp,Så han vet det er "alvor" når jeg ber om time 😉 

Jeg har vært plaget av betennelse i eggstokkene ( ofte bare den høyre)  og er rimelig lei det. Har lenge vært fristet til å fjerne "alt" for å bli kvitt disse smertene. Jeg er snart 43 år og ferdig med å få barn,så jeg har ingenting å tape på  det sånn sett. 

Ja, det er kjedelig - og vondt!

Jeg slet med det i et par år, men så gikk det over igjen med partnerbytte. Nå har jeg igjen en ny elsker og kjenner en tendens til vondt i område innimellom. Jeg er like gammel som deg. Endometriose er kanskje en teori?? Fint at du kommer deg til legen da :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...