Gjest Oktavia Skrevet 17. desember 2004 #1 Skrevet 17. desember 2004 Jeg er nå 21 år gammel, men får hele tiden høre at jeg ser yngre ut enn jeg er. Dette begynner jeg å bli veldig lei av. Er ikke noe morsomt lengre å bli spurt om jeg skal ha barnebillett på bussen (for så ung ser jeg vel ikke ut? ). Jeg begynner å nærme meg innspurten av utdannelsen (ok, jeg har 1,5 år igjen ) min, og ønsker å få en mer "voksen" stil. Vil helst ikke ha de samme klærne som ungdommene jeg evt blir lærer for bruker...Men hvordan klarer jeg dette?Hvor skal jeg begynne?Noen basisplagg jeg kan begynne med?Hvilke butikker bør jeg oppsøke (bor i Trondheim)? Kan noen hjelpe meg? (mulig det finnes tråder om dette allerede, men jeg er ikke så dreven i dette enda at jeg finner alt...) På fårhånd takk -Oktavia-
Carmen_ Skrevet 17. desember 2004 #2 Skrevet 17. desember 2004 Hva slags klær går du i nå da? Det som jeg syns kan virke mer "voksent" er skjorter og dressbukser. Gjerne med noen fine støvletter til. Trench-coats har også et litt voksent preg. Blazere, ja mye å velge i mellom altså Sminker du deg? I såfall hvordan?
Gjest Xavia Skrevet 17. desember 2004 #3 Skrevet 17. desember 2004 Hetytegenserene bør du vel evt kvitte deg med. Eller i alle fall bruke dem til trening, "koseplagg" hjemme. Unngå plagg med prangende skrift/trykk.
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2004 #4 Skrevet 17. desember 2004 Butikk-tips: Popin i Th.Angelss gt. Kjempeservice og mye fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå