Gå til innhold

Hvorfor er jeg laget sånn.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er et stille  menneske . Jeg trives med folk men er ikke av den typen som gir av meg selv hele tiden. Jeg er snill ,høflig og flink i jobben min. Men stikker meg aldri ut. Kommer ikke til å vinne året ansatt eller noe sånt . Jeg er for usynlig og holder lav profil fordi jeg ikke trives med så mye oppmerksomhet.  Men så er det folk som får gaver eller andre oppmerksomheter fordi de er så flinke eller snille osv. Jeg er kjempe glad på dem vegne  men kjenner det lille stikket inni meg. Hvorfor er ikke jeg sånn . Hvorfor får ikke jeg til å få sånt som de får. Er bare litt vondt inni meg for jeg vet det er meg det går på . Og min personlighet.  Hvordan får jeg forandret den lissom.

Anonymkode: 692f5...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Alle er forskjellige, du er nok mer introvert :) Mange som er det. Jeg er på samme måte, i alle fall på jobb eller blant folk jeg ikke kjenner så godt. Hverken orker eller føler for å prate høyest eller være noe midtpunkt. Det er helt ok! I stedet for å kritisere deg selv så tenk heller at du ikke er den typen, bare. Du sier jo selv  at du ikke trives med mye oppmerksomhet

Anonymkode: 0f3d9...999

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...