Gå til innhold

Navn på kosebamsen din?

Samantha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg var ca fire så fikk jeg en apebamse av kusina mi, tror det var fra henne. Dette fordi jeg var så glad i Julius! Denne ble selvsagt hetenes Julius.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg har blant annet en bamse som heter Teodor som jeg har hatt siden jeg var 6 måneder (yndlingen min :love: )

Også har jeg en litt større Me to you bamse som heter Harry :hoho: Det var faren mitt sitt forslag å kalle ham Harry. Jeg synes det var litt sprøtt i starten,men nå kaller jeg ham bare Harry. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hvit gris som heter Per som ikke er særlig hvit lengre.. Den har jeg kosa ihjel i over 20 år, så den er rimelig slank og fillete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en ape som het Mokko! Ikke spør hvor det navnet kom fra.. ;) Fikk bamsen da jeg var 2 år ellerno... :wink:

:-) morro... min søster hadde en ape som het jokko. selv har jeg fremdeles med meg bamsen min når jeg skal sove (kanskje på tide med avvening snart). Oppfinnsom som jeg var i min barndom heter den musa (fordi det er en mus) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en meget trist hund med store ører ( dvs bare ett øre, det andre har vært borte i mnge år...) med navne Arne Belinda, etter sangen til Herodes Falsk om en merkelig og nebbete fulg med sammen navn.... Fikk ham da jeg var tre-fire år, i jula. Husker ingenting av de andre julegavnene det året. Arne Belinda ble min hemmelige venn og støtte i mange år. Han var i senga, lå i skolesekken første skoledag, ble med på overnattinger og tilbringer nå pansjonist-tilværesen på bokhylla.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En søt liten hund som heter Samamul ( egentlig het den vel Samuel, men det var et forferdelig vanskelig navn for en liten jente! )

Også har jeg en annen liten hund som heter pappadyret, fikk den jo av pappa! "fantasi"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...