Gå til innhold

Navn på kosebamsen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kvitbamsen (fordi den er hvit) Meeeeget kreativt navn... :oops:

Skrevet

Da jeg var ca fire så fikk jeg en apebamse av kusina mi, tror det var fra henne. Dette fordi jeg var så glad i Julius! Denne ble selvsagt hetenes Julius.

Skrevet

jeg har tre bamser som betyr mye for meg. det er Bamse, Mao (løveunge), Bambam (bamse).

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har blant annet en bamse som heter Teodor som jeg har hatt siden jeg var 6 måneder (yndlingen min :love: )

Også har jeg en litt større Me to you bamse som heter Harry :hoho: Det var faren mitt sitt forslag å kalle ham Harry. Jeg synes det var litt sprøtt i starten,men nå kaller jeg ham bare Harry. :ler:

Skrevet

Jeg har en hvit gris som heter Per som ikke er særlig hvit lengre.. Den har jeg kosa ihjel i over 20 år, så den er rimelig slank og fillete :)

Skrevet
Hadde en ape som het Mokko! Ikke spør hvor det navnet kom fra.. ;) Fikk bamsen da jeg var 2 år ellerno... :wink:

:-) morro... min søster hadde en ape som het jokko. selv har jeg fremdeles med meg bamsen min når jeg skal sove (kanskje på tide med avvening snart). Oppfinnsom som jeg var i min barndom heter den musa (fordi det er en mus) :P

Skrevet

Jeg har en meget trist hund med store ører ( dvs bare ett øre, det andre har vært borte i mnge år...) med navne Arne Belinda, etter sangen til Herodes Falsk om en merkelig og nebbete fulg med sammen navn.... Fikk ham da jeg var tre-fire år, i jula. Husker ingenting av de andre julegavnene det året. Arne Belinda ble min hemmelige venn og støtte i mange år. Han var i senga, lå i skolesekken første skoledag, ble med på overnattinger og tilbringer nå pansjonist-tilværesen på bokhylla.....

Skrevet

En søt liten hund som heter Samamul ( egentlig het den vel Samuel, men det var et forferdelig vanskelig navn for en liten jente! )

Også har jeg en annen liten hund som heter pappadyret, fikk den jo av pappa! "fantasi"

Gjest Anonymous
Skrevet

Dumbo-bamsen som heter Dumbo, og den rolige, snille kua Ferdinand :)

Skrevet
basse har fulgt meg i tykt og tynt..

Samme her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...